Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TSB לביצועי המנוע- שברולט קרוז.


דניסאן
שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל מי שנוהג על שברולט קרוז וסובל מבצועי מנוע המכבידים על הרכב אז יצאה הוראת יצרן לשיפור הבעייה.

 

אופן ביצוע העבודה מתבטא בפירוק הרשתיות למעבר שמן מ- 2 סולונואידים הנמצאים בצמוד למנגנון תזמון משתנה.

ע"פ דיווחים ראשונים ההבדל מורגש לטובה. בהצלחה לכל בעלי הקרוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשתיות מוסרות לגמרי, מבוצע עדכון תוכנה ללימוד מחדש בגלל שינוי בזרימת השמן למנגנון התזמון.

השינוי מתבטא בתגובה חדה ומיידית ללחיצה ולהאצות ביניים יותר זריזות. הרבה יותר טוב ממה שהיה קודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן פעולת הגיר אינה חלקה כמצופה וטרם קיים עדכון תוכנה לגיר אך מקורות יודעי דבר אומרים כי בדגם הצ'בק יותקן גיר חדש מבית היוצר של אופל ולא תיבה זו מבית הולדן האוסטרלית. נחכה ונראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...