Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין ג'טה לאוקטביה (שתיהן 1.4 TSI)


erez.kr
שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מתלבט בין 2 הרכבים האלו.

חוץ מהעובדה שהסקודה יותר מרווחת ויותר זולה - האם יש הבדלים משמעותיים (איבזור בטיחות וכו')?

אם למישהו מכן יש המלצה על רכבים אחרים בסכומים הללו (עד 135,000 ש"ח) אשמח לשמוע.

תודה!

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

הג'טה החדשה לפי מה שקראתי תגיע רק בסוף 2011. זה לא כל כך קרוב...

הנוגע לסיוויק - מה יש לה להציע אל מול האיכות הגרמנית והמנוע החדשני (TSI)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר הזה יש גם את הפלואנס 2 ליטר שהיא נוחה יותר, מרווחת יותר, מאובזרת יותר ומכוערת יותר.

 

היא באה עם מנוע וגיר של הקשקאי שהאמיינות והעמידות שלהם מוכחת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק עם מנוע חלש יותר ללא שבלול.

הפרשי האבזור ממש לא רציניים ואיכות אחרת לגמרי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ להוסיף 3-4 אלף ולרכוש את האוקטביה 1.8 TSI - מחיר 138 אלף

מכונית נהדרת, נוחה ובנויה היטב ומנוע מדהים שיחד עם הגיר DSG 7 נותן גם ביצועים וגם חסכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק עם מנוע חלש יותר ללא שבלול.

הפרשי האבזור ממש לא רציניים ואיכות אחרת לגמרי.

 

עידן

 

מנוע חלש יותר זה נכון אבל חוסר השבלול הוא לא חיסרון (תבדוק כמה עולה לשפץ אותו).

 

היתרון הגדול של הפלואנס הוא דווקא הנוחות ומרחב המחיה של הנוסעים.

 

לגבי איכות לא בטוח. ה DSG לא זוכה לתגובות טובות אצל נהגי המוניות מבחינת אמינות על צ'מפיון לא צריך להרחיב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע לא מעט לחו"ל ונעזר בשרותיהם של נהגי המוניות להסיעני אל/מ שדה התעופה. לרב הם מצויידים ברכבי VAG עם DSG, ואני מקפיד ל"תחקר" את כולם. על סמך המידע שאספתי, בדור הראשון של התיבה היו מחלות ילדות והקלאצ'ים נגמרו מהר יחסית (באזור ה-75K ק"מ). הדור השני מגלה אמינות מופתית ויש נהגים שכבר עברו 150K ק"מ ללא שום בעיה ב-DSG.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע חלש יותר זה נכון אבל חוסר השבלול הוא לא חיסרון (תבדוק כמה עולה לשפץ אותו)..

 

למה עלות שיפוץ מגדש טורבו צריכה לשנות ברכב חדש.

מגדש הוא רכיב אמין גם לאחר תום האחריות במידה ותוחזק כראוי

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...