Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי השאלה שנשאלת ע"י יוסי אלפיין

 

האם רוחב הבמה נפגם?

האם רוחב הבמה השתפר?

האם רוחב הבמה לא מרגיש שעבר שינוי?

 

לפי התיאור שלך לגבי העומק, ההפרדה בין הכלים - נראה שהתמונה הכללית שלך השתפרה - בעקרון רוחב הבמה שלך אמור להצטמצם אבל:

 

1. אם במצב הקודם לא הרגשת את העומק הנוכחי ואת הפירוט הנוכחי - יתכן והתמונה הקודמת גם הקשתה עליך או עירפלה את היכולת שלך לעמוד את רוחב הבמה האמיתי.

 

היות ועכשיו הכל נשמע לך ברור יותר - אתה תוכל לעמוד על ההבדלים עוד יותר בקלות לפי סעיף 2...

 

2. באם הטוויטרים שלך הסגירו את המיקום שלהם תוך כדי הניגון - רוחב הבמה שלך היה מיקומי הטוויטרים רוב הזמן.

 

האם עכשיו הטוויטרים שלך פחות מסגירים את מיקומם כשאתה מאזין למוזיקה? - אם כן, רוחב הבמה גם כן אמור להשתפר היות ואתה לא יכול לעמוד על מיקומי הרמקולים שהם קריטיים בניגון תדרים כיווניים.

 

אז - מה לדעתך קרה לאימאג'ינג ברכב שלך?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שיט - עכשיו הכל תם ונשלם - אלכס (אורגינל) אמר תתחדש ותהנה ואני לעולם לא אקבל תשובה לשאלות שלי (וגם יוסי) :-D

 

תודה אלכס, תודה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל תתחדש

 

הפודים ממש פצצה, גם ממש קלים לכוון.

 

אני מצטרף לשאלה שנשאלה לפני:

"לגבי השאלה שנשאלת ע"י יוסי אלפיין

 

האם רוחב הבמה נפגם?

האם רוחב הבמה השתפר?

האם רוחב הבמה לא מרגיש שעבר שינוי?

 

לפי התיאור שלך לגבי העומק, ההפרדה בין הכלים - נראה שהתמונה הכללית שלך השתפרה - בעקרון רוחב הבמה שלך אמור להצטמצם אבל:

 

1. אם במצב הקודם לא הרגשת את העומק הנוכחי ואת הפירוט הנוכחי - יתכן והתמונה הקודמת גם הקשתה עליך או עירפלה את היכולת שלך לעמוד את רוחב הבמה האמיתי.

 

היות ועכשיו הכל נשמע לך ברור יותר - אתה תוכל לעמוד על ההבדלים עוד יותר בקלות לפי סעיף 2...

 

2. באם הטוויטרים שלך הסגירו את המיקום שלהם תוך כדי הניגון - רוחב הבמה שלך היה מיקומי הטוויטרים רוב הזמן.

 

האם עכשיו הטוויטרים שלך פחות מסגירים את מיקומם כשאתה מאזין למוזיקה? - אם כן, רוחב הבמה גם כן אמור להשתפר היות ואתה לא יכול לעמוד על מיקומי הרמקולים שהם קריטיים בניגון תדרים כיווניים.

 

אז - מה לדעתך קרה לאימאג'ינג ברכב שלך?"

 

תודה

פורסם

משהו נוסף שצריך לקחת בחשבון למי שמתכוון לקנות פודים כאלה. קודם כל הם ניראים מעולה. שנית צריך לקחת בחשבון שיחד עם הטוויטרים הם יוצרים משקל ויש צורך לבצע חיזוק לקורה.

פורסם

תתחדש, נראה מדהים. גם אני חשבתי בזמנו על הפיתרון הזה.

 

משהו קטן לא ברור לי, הקוטר הגדול ביותר שמפורסם בEBAY הוא 57 ממ והקוטר של הפיקולו הוא 67ממ...

יש להם עוד קטרים בנוסף למה שמפורסם בEBAY או שהיית צריך לעשות התאמה כלשהיא?

 

 

אלי

 

פורסם
נראה טוב ובטח גם נשמע:)

 

תגיד החורים שעשו בקורות הם גדולים או קטנים?(קצת קשה לראות את זה לפני התמונות ולדעת)

אני מעריך בערך 1.5 סמ', אתה יכול לראות את זה בתמונה מ-EBAY (עליונה).

 

בקשר לרוחב הבמה אני אתן רק תשובה חלקית. הסיבה לכך - אתמול והיום הספקתי להקשיב רק לכמה דיסקים חדשים, שהיו לי באוטו.

אין לי הרגשה, שרוחב של במה השתנה. גם קודם צלילים לא היו קשורים לטוויטרים. במה התפרסה בין קורה שמאלית לקורה/מראה ימנית (תלוי בדיסק). דבר נוסף, עדיין לא כיוונתי מחדש TA. יכול להיות שאין צורך, אבל אני חייב לבדוק. אחרי בדיקה עם CD מוכרים ושל TA אתן תשובה יותר מדויקת.

 

eli_i

קוטר פנימי של פיקולו (קוטר של חור) הוא 55 ממ', לכן עדיין נשארים 2 ממ'.

פורסם
משהו נוסף שצריך לקחת בחשבון.שיחד עם הטוויטרים הם יוצרים משקל ויש צורך לבצע חיזוק לקורה. [/size]

 

האם אין אפשרות להתקין את הפודים האלו על הדשבורד עצמו? (אני משער שההתקנה מסובכת קצת יותר ודורשת קדיחה )

לדוגמא במקום המיקום הנוכחי של טוויטרים שיושבים על הדשבורד עצמו (כמו ברנו מגאן , הונדה סיוויק :roll: ) כך שטויטר במקום שפניו לשמשה הקדמית , פניו לכיוון הנהג/נוסע .

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

×
×
  • תוכן חדש...