Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיומת 00 לאלפא 33


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סיומת 00- רכב מייבוא אישי או רכב ביטחון בפועל שנושא לוחית רישוי צהובה.

 

סימות 15- רכב שהיה בשירות הביטחון ויצא לשוק האזרחי.

 

 

00 ו-15 זה אותו דבר.

כשנגמר ה00 עברו ל15.

00 או 15 גם יכול להיות מונית לשעבר דרך אגב (אבל לא נראה לי שהיו מוניות אלפא)

מצד שני אין סיכוי שהמדינה תקנה אלפא 33 ...

 

לדעתי רון צודק ומדובר ברכב שהורד מהכביש כלומר שאסי מכל הכיוונים.

או סיכוי נמוך שזה ייבוא אישי (מי מייבא ייבוא אישי , רכב שמיובא ייבוא רגיל? :shock: )

 

אז איך אתה מסביר את זה שהמאזדה RX8 היחידה בארץ נושאת סיומת 00 ??

172

פורסם
סיומת 00- רכב מייבוא אישי או רכב ביטחון בפועל שנושא לוחית רישוי צהובה.

 

סימות 15- רכב שהיה בשירות הביטחון ויצא לשוק האזרחי.

 

 

00 ו-15 זה אותו דבר.

כשנגמר ה00 עברו ל15.

00 או 15 גם יכול להיות מונית לשעבר דרך אגב (אבל לא נראה לי שהיו מוניות אלפא)

מצד שני אין סיכוי שהמדינה תקנה אלפא 33 ...

 

לדעתי רון צודק ומדובר ברכב שהורד מהכביש כלומר שאסי מכל הכיוונים.

או סיכוי נמוך שזה ייבוא אישי (מי מייבא ייבוא אישי , רכב שמיובא ייבוא רגיל? :shock: )

 

אז איך אתה מסביר את זה שהמאזדה RX8 היחידה בארץ נושאת סיומת 00 ??

 

אין לי מושג למען האמת.

אולי אחד מרכבי השאסי קיבל עוד שאסי , הפעם לתמיד :roll:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
סיומת 00- רכב מייבוא אישי או רכב ביטחון בפועל שנושא לוחית רישוי צהובה.

 

סימות 15- רכב שהיה בשירות הביטחון ויצא לשוק האזרחי.

 

 

00 ו-15 זה אותו דבר.

כשנגמר ה00 עברו ל15.

00 או 15 גם יכול להיות מונית לשעבר דרך אגב (אבל לא נראה לי שהיו מוניות אלפא)

מצד שני אין סיכוי שהמדינה תקנה אלפא 33 ...

 

לדעתי רון צודק ומדובר ברכב שהורד מהכביש כלומר שאסי מכל הכיוונים.

או סיכוי נמוך שזה ייבוא אישי (מי מייבא ייבוא אישי , רכב שמיובא ייבוא רגיל? :shock: )

 

אז איך אתה מסביר את זה שהמאזדה RX8 היחידה בארץ נושאת סיומת 00 ??

 

 

לגבי הRX8 - מדובר ברכב שהגיע לארץ בבודדת, כלומר, יובא באופן פרטני, בין אם זה על ידי היבואן, או בין אם ידי מייבא פרטי, בכל מקרה, ובהנחה שהרכב הובא על ידי יבואן - מדובר על אותו אקזמפלר שגם הובא לשם תקינה ולכן המספר שלו מסתיים ב-00.

 

 

לגבי "לא מחזירים רכב שהורד מהכביש" - שטויות.

מחזירים ועוד איך.

 

לא פעם ולא פעמיים יצא לי לשמוע על "שני רכבים שאוחדו" עקב תאונה ויצא מזה רכב אחד - נוסע עם רישוי.

מעבר לזה, ומנסיון אישי, חבר קרוב שלי הינו בעל מוסך פחחות, מדי פעם מגיעות אליו מכוניות מושבתות, ולעיתים הוא אפילו קונה אותן ומתקן ומחזיר לכביש (הוא נוסע במיצובישי לאנסר ש"מתה בתאונה, והוא תיקן, והאוטו, למרבה הפלא בעל סיומת 00.)

 

 

רון.

-|||-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...