Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מציע לך לגשת ולצפות במסכי הפלזמה של פיוניר- אלו לטעמי מובילים במסכי הפלזמה בגדלים האלו.

בנוסף, אם נתחשב בשימושים שלך (שידורי TV,קצת PS3 ומחשב) ונצא מנקודת הנחה שהשידורים הרגילים הם הדומיננטים, שוב הפלזמה תהיה עדיפה.

אני לא בטוח לגבי HD לצערי. שווה לבדוק האם יש יתרון למסכי ה-LCD על פני הפלזמה בכל הקשור לשידורי ה-HD.

 

בהצלחה.

 

התקציב שלו הוא באזור ה-5K-6K. הפלזמות של פיוניר עולות מעבר ל-10K בגודל שהוא רוצה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היום, כשאני צופה בפלזמה 42 אינצ' אצלי שתלויה על הקיר, 1.5 מטר מחלון ההזזה הגדול בסלון, אני לא סובל מהשתקפות...

אצלי הפלזמה היא 150 הרץ ובחיבור HDMI עם המחשב רואים בצורה מרשימה מאוד (גם בחיבור לממיר YES עם כבל RCA של שקל תשעים).

 

תראה, אני מעדיף פלזמה. לאחותי יש את ה-LCD של פיליפס, זו עם ה-Ambient lights מאחור (מאוד נחמד) ואני אוהב את התמונה פחות מהפלזמה סמסונג שלי, שעלתה הרבה פחות.

 

אבל,

אבל אי אפשר להגיד שאין יותר השתקפויות בפלזמה. יש, ורצוי להחשיך קצת את החדר כשצופים.

בתוספת העבודה שאתה לא מבדיל בין חיבור HDMI ל-RCA, אני חייב לשלוח לבדיקת עיניים. דחוף!

 

הערה לגבי HD, המשמעות של FHD לעומת HDR תלויה בגודל המסך ומרחק הצפייה ממנו. לדוגמא, במסך 42", ממרחק 3 מטר, לא מבחינים אם הרזולוציה היא HDR או FHD. כלומר, יש כאן פוטנציאל לחיסכון, למי שזה רלוונטי. בנוסף, שידורי הטלוויזיה הם ברזולוצית HDR.

 

נ.ב. עוד מישהו שם לב שבממיר ה-HD של Yes, שידורים ברמה נמוכה נראים ממש רע, יותר גרוע מב-MAX הישן?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פיוניר עולות סכומים מופרזים.

 

לטעמי הטובות ביותר במחירים הגיוניים הן פנסוניק וסמסונג (מבחינת יצרניות)

 

[יש לי פלזמה סמסונג מדגם Q91 שזה דגם שכבר לא מיוצר כיום.]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין חלון מול הטלוויזיה אבל היא עומדת בצד מרפסת גדולה.

אני מתחיל להשתכנע שפלזמה זה כנראה רעיון טוב.

אשמח להמלצות על דגמים ספציפים.

פורסם

תראה, בוידאו, בניגוד לאודיו, לא צריך להיות פיין שמייקר גדול כדי לראות הבדלים. אממה, בחנויות, עם החיבורים הדפוקים שלהן, קשה לראות. הכי טוב, חפש חבר עם מסך כמו שאתה מתעניין בו (רק עם חיבור נורמלי, כן?! כי זה עושה הבדל גדול. מאוד), ותראה מה מוצא חן בעיניך.

הבעיה היום של רב המסכים זו לא האיכות של המסך, אלא האיכות של הקלט. תכניס HD גם למסך מדבקה זול, וזה נראה לא רע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אבל אי אפשר להגיד שאין יותר השתקפויות בפלזמה. יש, ורצוי להחשיך קצת את החדר כשצופים.

בתוספת העבודה שאתה לא מבדיל בין חיבור HDMI ל-RCA, אני חייב לשלוח לבדיקת עיניים. דחוף!

אני תוהה אם מדובר בבעיית הבעה שלי או בעיית הבנת הנקרא של מישהו אחר..

דיברתי או השוואתי חיבור HDMI לחיבור RCA?

איפה ראית שאני לא מבדיל בין החיבורים?

איפה אמרתי שאין השתקפויות בפלזמות?

 

אנסה שוב,

אצלי בפלזמה אין בעיה של השתקפות כמו שמתארים הסקפטים לפלזמות.

רוצה לומר, שאני יושב לי בנחת מול הפלזמה הנמצאת במרחק מה מהחלון הגדול המואר, ואין אני צריך לשבת בעלטה מוחלטת ע"מ שאוכל לצפות בטלוויזיה מבלי לראות השתקפויות!

לא טענתי שאפשר לשבת מול המסך כאשר משני צדדי הקיר מאירים פרוז'קטורים!

כמובן שבקרינת שמש ישירה תהיה בעיה, אבל זה לא תקף רק לגבי פלזמות ו/או LCD.

לא טענתי שהפלזמות (וזה תקף גם ל-LCD) הם נטולי כל אפשרות להשתקפות, אבל כן צריך להעמיד דברים על דיוקם ולא לקבוע עובדות (שכנראה מקורן בפלזמות מהדורות הראשונים) שפלזמה=השתקפות=חובה חדר חשוך.

 

אני לא מבין איך אתה מסיק מזה:

אצלי הפלזמה היא 150 הרץ ובחיבור HDMI עם המחשב רואים בצורה מרשימה מאוד (גם בחיבור לממיר YES עם כבל RCA של שקל תשעים).

את זה:

בתוספת העבודה שאתה לא מבדיל בין חיבור HDMI ל-RCA

אבל בכל אופן:

1) בחיבור HDMI לפלזמה מהמחשב רואים מצויין! (כלומר, הפלזמה עובדת נהדר בחיבורי HDMI)

2) גם בחיבור אחר מסוג RCA רואים תמונה טובה (כלומר, בפלזמה רואים תמונה טובה גם עם חיבורי RCA פשוטים)

 

אתה כיוונת לאותה נקודה בניסוח שונה:

הבעיה היום של רב המסכים זו לא האיכות של המסך, אלא האיכות של הקלט. תכניס HD גם למסך מדבקה זול, וזה נראה לא רע.

תחבר מסך טוב באמת בחיבור גרוע (RCA) וזה נראה לא רע.

 

אגב, אני רואה מצויין אגב, 6:6, אוותר ברשותך על רופא עיניים.

כיוון שאנחנו שכנים, אתה מוזמן לבוא להתרשם בעצמך בצפייה ללא השתקפות היסטרית (מבטיח להשאיר את התריסים פתוחים).

פורסם
התקציב שלו הוא באזור ה-5K-6K. הפלזמות של פיוניר עולות מעבר ל-10K בגודל שהוא רוצה.

ניתן לקנות היום מסכים טובים מאוד בגודל הזה במחירים של 5K-6K.

אני לא הצלחתי להסיק מדבריו של שלומי את מה שאתה הסקת לגבי התקציב.

אני גם לא כ"כ בקיא במחירים אבל הבנתי שמחירי הפלזמות של פיוניר ירדו לאחרונה.

לדעתי זה שווה בדיקה חינמית בכל הרשתות.

 

באופן אישי, אני מצאתי את המסכים של פיוניר חדים יותר מהמסכים המתחרים.

יקרים מדי? מחירים מופרכים? שכל אחד יעשה את השיקול שלו מול עייניו.

פורסם

ה-8404 מסך מאוד מוצלח וזה מה שציינו לגביו בנושא השתקפויות:

השתקפות אור וצפייה מזווית

 

למסך ציפוי נגד השתקפות, העושה עבודה טובה מאוד במניעת השתקפות אור, וכמעט אי אפשר להבחין בתופעה גם בסביבה מוארת במיוחד.

פיליפס מצהירה על זווית צפייה של 176 מעלות, ואכן יש איבוד ניגודיות מועט והתמונה נראית טוב גם מזוית חדה ביותר.

פורסם

בתור אחד שקנה טלויזיה ועבר את כל הבלגאן הזה - בסופו של דבר בחרתי בפלאזמה. המליצו לי על סמסונג או פנסוניק. בסופו של דבר ראיתי בחנות דגם חדש של LG שראו בו טוב יותר, וגם דק הרבה יותר (ועלה קצת יותר) אז הלכתי עליו. זה הדגם. אני קניתי את גרסת ה-42 ואני לגמרי מבסוט. לגבי LCD, מכל הסקר המקיף שעשיתי, מצאתי שהפיליפס נותנת את התמונה הכי טוב (8404 או 7404). במקומך הייתי נכנס לחנות, משווה את התמונה (בין הפלאזמה וה-LCD) גם בHD וגם בSD, ומחליט.

 

נ.ב

אני לא בטוח שתהיה לך השתקפות על המסך מחלון שנמצא לצידו (אם הבנתי נכון את התמונה).

172

פורסם
אני תוהה אם מדובר בבעיית הבעה שלי או בעיית הבנת הנקרא של מישהו אחר..

 

כנראה החלק השני.

 

ועדיין, פלזמה סובלת יותר מהשתקפויות מ-LCD, ו-HD בטלוויזיה פשוטה נראה יותר טוב מ-RCA בטלוויזיה טובה. בכללף קשה לקרוא לתוצאה של חיבור RCA "מרשימה". למעשה נוצר מין פרדוקס, שככל שאיכות הפאנל עולה, הוא סובל פחות איכות קלט גרועה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מסכים לגמרי.

LCD סובל פחות מהשתקפויות ללא ספק, אך גם הפלזמות, בהשוואה לדורות הראשונים שהיו בלתי נסבלים בכל הקשור לזוויות צפייה ולבעיות השתקפות, השתפרו פלאים בנושא וניתן להנות מצפייה ללא תלות ממשית באופן התאורה בסלון.

 

חיבור HDMI לעולם יהיה טוב יותר מחיבור RCA (למעשה, RCA הוא החיבור השני בטיבו הגרוע מתחתית הטבלה, מיד אחרי קומפוזיט שהוא הגרוע ביותר).

 

אגב, בזמנו, לפני שנה, הפלזמה הייתה מחוברת לממיר HD של הוט.

ראו זוועה, ברמת "הבאסה" לשבת לראות סרט נורמלי בערוץ הסרטים.

כשעברנו ליס, ביקשתי ממיר תומך ביציאת S-VIDEO דרך ה-SCART (לא ממיר HD) אך כיוון שכבל ה-SVIDEO שלי כנראה סיים את חייו, חיברתי באופן זמני את הממיר בחיבור RCA ל-RCA במקום חיבור SCART ל-RCA.

כמובן שאי אפשר להגדיר את איכות התמונה "מרשימה" (מתנצל אם נשמע מדבריי שאני מסופק ומאושר מהחיבור RCA), אבל , התמונה היום של יס+RCA טובה בהרבה בהשוואה לחיבור HDMI עם ממיר הוט.

הפלזמה החדשה, נעזרת ב-150 הרץ וביחס ניגודיות מרשים, הופכת את הצפייה עם RCA לסבירה בהחלט.

כמובן שבקרוב מאוד זה יוחלף ב-SVIDEO- שדרוג עצום בהשוואה הזאת.

 

המשפט האחרון לגבי הפרדוקס כ"כ נכון, שבכל פעם מחדש מעציב לחשוב כמה אנחנו מפגרים באיכות שידורי הכבלים.

פורסם

לך על פזמה פנסוניק/סאמסונג 50" HDR ותקבל תוצאות טובות יותר.

 

מסכי LCD שמתקרבים באיכות לפלאזמות עולים סכומים פסיכיים.

 

הכי חושב - תדאג לצורת חיבור אופטימאלית.

אני עם יס מאקס וטקראנסקודר מ-SCART ולקומפוננט וזה נראה מצויין. בקלות רואים הבדל מול RCA.

ראיתי לא פעם שידורי ערוצים רגילים דרך ממיר HD של יס וזה היה די גרוע.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שלומי, אני בעל פלזמה LG PG60UR כמעט שנתיים ומרוצה מאוד מהרכישה (42 אינצ').

אני מקווה ש-LG המשיכו בקו הזה גם בדגמים החדשים ובזה שציינת כי אם כן, אני בטוח שתזכה ברכישה טובה!

 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...