Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הבעייה היא כזו -

יש לי נקישות חזקות מהצירייה, בעיקר בסיבוב ההגה שמאלה, וגם חלשות בנסיעה ישרה.

החלפתי פעמונים חיצוניים והנקישות לא עברו.

המליצו לי להחליף את כל הצירייה. המכונאי חיפש בנרות צירייה חדשה ולא מצא. גם משומשת לא הצליח למצוא, וכך נשארנו עם האופציה של שיפוץ, למרות שהבנתי שהדבר לא מומלץ.

 

המכונאי הציע לי לנסות להחליף את הפעמונים הפנימיים אחד בשני, כך שאת פעמון שמאל יעביר לצד ימין וההפך.

נאמר לי ממכונאי אחר שלא ניתן לעשות זאת בכל רכב. אני מנסה לחסוך נסיעה מיותרת של 50 דקות למכונאי שלי ולכן שואלת אתכם -

 

האם ניתן לעשות את החלפת הפעמונים הפנימיים באוטו שלי (סוויפט 93')?

האם יש לכם פיתרון טוב יותר?

ראוי לציין שבשני מוסכים בדקו את הבעייה שלי ושניהם אמרו לי שניתן ובטיחותי לנסוע כך.

 

תודה,

מאי

פורסם

גם אני נוסע ככה כבר מפסח גם אצלי לא הצליחו להשיג ציריה ( פורד פיאסטה 98 ) והדרך הייחידה זה לשפץ את שלי וזה אומר השבתה של הרכב ליומיים עד שלושה. ( ביום של הפירוק גם שולחים לשיפוץ אבל אם היא תחזור מאוחר מהשיפוץ המוסך כבר יהיה לקראת סגירה ואז רק ביום השלישי יסדרו את זה ) מה שאין מצב אצלי בגלל העבודה אני לא חווה בעיה כזו או אחרת בגלל זה והאוטו נוסע רגיל לגמרי ( אני נוסע בממוצע של 500 קילומטר בשבוע)

פורסם
שלום חברים,

 

הבעייה היא כזו -

יש לי נקישות חזקות מהצירייה, בעיקר בסיבוב ההגה שמאלה, וגם חלשות בנסיעה ישרה.

החלפתי פעמונים חיצוניים והנקישות לא עברו.

המליצו לי להחליף את כל הצירייה. המכונאי חיפש בנרות צירייה חדשה ולא מצא. גם משומשת לא הצליח למצוא, וכך נשארנו עם האופציה של שיפוץ, למרות שהבנתי שהדבר לא מומלץ.

 

המכונאי הציע לי לנסות להחליף את הפעמונים הפנימיים אחד בשני, כך שאת פעמון שמאל יעביר לצד ימין וההפך.

נאמר לי ממכונאי אחר שלא ניתן לעשות זאת בכל רכב. אני מנסה לחסוך נסיעה מיותרת של 50 דקות למכונאי שלי ולכן שואלת אתכם -

 

האם ניתן לעשות את החלפת הפעמונים הפנימיים באוטו שלי (סוויפט 93')?

האם יש לכם פיתרון טוב יותר?

ראוי לציין שבשני מוסכים בדקו את הבעייה שלי ושניהם אמרו לי שניתן ובטיחותי לנסוע כך.

 

תודה,

מאי

נקישות????

ציריות חורקות..

תוודא שבאמת הרעש מהצירייה.

פורסם

גם אצלי הבעיה פורד פיאסטה 97 בסיבוב יש נקישות קטנות . גם אני נוסע ככה וחוץ מהרעש לא מפריע לכלום .

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...