Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזק כתוצאה של חיבור רופף ל+ של המצבר (?)


Mega-car
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

 

אתמול כשרציתי להניע את הרכב ניתק פתאום החשמל - לאחר פתיחת מכסה מנוע וניענוע קטן של הכבלים המחוברים למצבר, חזר החשמל. הבעיה היתה עם הדק ה + של המצבר. פתחתי וכמובן ניקיתי והידקתי בחזרה.

השאלה שלי היא האם יכול להגרם נזק למחשב הרכב או חיישני בקרה אחרים כתוצאה מחיבור רופף, או תגובות בלתי הגיוניות של החישנים או המחשב במהלך הנסיעה?

 

השאלה שלי היא כתוצאה מהאצות פתאומיות של הרכב לפני כשבועיים (מנוע צעדים נפתח מעצמו ולא נסגר) - הוחלפה בית מצערת כולל מנוע צעדים וחיישן מצב מצערת, ועכשיו שמתי לב שהיה חיבור לא טוב (כנראה) של הדק ה + במצבר.

 

יכול ליהות שמזה נבעה כל הבעיה והמחשב פתאום החליט(מאיזושהי סיבה) לפתוח את המנוע צעדים?

 

עד כמה שאני יודע המצבר נועד רק להנעה ואין לו שום משמעות/שימוש במהלך הנסיעה (?) האם אני טועה?

 

הרכב הוא קליאו 98' אוטומטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...