Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצאתי בחיפוש, איך בודקים שמן ברנו מגאן 2?


אלעדיקו
שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן אפשר לסמוך על המדיד הדיגיטלי שבלוח שעונים,

 

אבל בשביל להיות בראש שקט תבדוק פעם בשבוע ידנית את הכמות שמן

 

יש לך ספר רכב ? אמור להיות הסבר איך למדוד .

 

אם אין לך תציין את הדגם המדויק של הרכב שלך ונחפש לך ספר רכב :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים:

 

1. 30 שניות לאחר כל התנעה מופיעה על המסך הודעת Oil Level OK, כפי שציינת.

בזמן זה, אם תלחץ לחיצה קצרה על הלחצן השחור, שבסקלת המהירות בלוח השעונים, יופיע גרף המציג את כמות השמן במנוע.

הגרף יעלם לאחר 30 שניות, או על ידי לחיצה על לחצן מחשב הדרך, שבקצה ידית המגבים.

 

2. הדיווח בלוח השעונים על כמות השמן מדוייק.

מדיד השמן בתא המנוע ממוקם נמוך מאחר והוא אינו מיועד לשימוש שוטף - זו הסיבה שיש תצוגה אלקטרונית בתא הנהג.

המלצתי היא להמעיט השימוש במדיד הצהוב, מאחר והכנסתו גורמת להכנסת חול למנוע, דרך פתח המדיד.

זאת מאחר והפתח ממוקם נמוך (בגובה שפתו העליונה של אגן השמן), מה שגורם להצטברות של חול ולכלוך על שפת המדיד, החודרים לשמן בכל שילפה והחזרה שלו למקום).

סמוך על המדיד האלקטרוני.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישני מפלס שמן מנוע מאוד רגישים למפלס הרכב עצמו, אם הרכב מעט בשיפוע תקבל אינדיקציה שגויה ולכן תמיד מומלץ לוודא פיזית את המפלס שמן עם מדיד השמן.

אם יש מדיד שנוטה להתלכלך,אפשר לנגב מעט את קצה צינור המדיד,לפני ששולפים אותו כדי שלא יחדור חול למנוע או לבקש ממוסך לנקות את האיזור עם לחץ אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המדיד רגיש למפלס הרכב, באותה המידה שהחיישן, הרי זה אותו השיפוע...

בכל אופן, החיישן נותן אינדיקציה טובה ומדוייקת (פעם אף בדקתי אותו בתהליך מילוי שמן והוא דייק להפליא).

 

לגבי הרעיון לניקוי המדיד:

הבעיה היא לא רק במדיד עצמו, שצובר לכלוך , אלא בעיקר בשפת אגן השמן, מקום נמוך מאד, שצובר לכלוך רב.

כל שליפה והכנסה של המדיד (גם אם הוא נקי) גורפת לתוכה גרגי חול.

מה גם שהמקום יחסית, לא נגיש במיוחד וחשוך (שוב: המדיד אינו מיועד לשימוש שוטף).

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המדיד רגיש למפלס הרכב, באותה המידה שהחיישן, הרי זה אותו השיפוע...

בכל אופן, החיישן נותן אינדיקציה טובה ומדוייקת (פעם אף בדקתי אותו בתהליך מילוי שמן והוא דייק להפליא).

 

לגבי הרעיון לניקוי המדיד:

הבעיה היא לא רק במדיד עצמו, שצובר לכלוך , אלא בעיקר בשפת אגן השמן, מקום נמוך מאד, שצובר לכלוך רב.

כל שליפה והכנסה של המדיד (גם אם הוא נקי) גורפת לתוכה גרגי חול.

מה גם שהמקום יחסית, לא נגיש במיוחד וחשוך (שוב: המדיד אינו מיועד לשימוש שוטף).

 

אפרים

המדיד והחיישן לא יושבים באותו מקום ולא נמצאים באותו שיפוע ולכן לא יתנו תוצאות ורמת דיוק דומה. מניסיון עם רכבים שיש להם חיישן מפלס, הוא נוטה לרמות יותר מאשר מדיד רגיל - אפשר לסמוך עליו באופן כללי אך אין תחליף לבדיקת מפלס תקופתית של השמן מנוע, גם כדי לראות ולהריח מה מצבו, משהו שחיישן מפלס לא יודע לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...