Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת ראש של 206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני כחודש כניתי (קניתי) 206 xs בעלת 8 שסתומים.

רוצה לשפר כצת(קצת) אז חשבתי להליף (להחליף) ראש של 16 שסתומים שמוסיף בערך 20 כ"ס.

השאילה (השאלה) אם זה אפשרי,חוקי?

אם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע.

 

תודה מראש.

 

אנא קרא את ההודעות שלך לפני שאתה ממהר ללחוץ על כפתור הפרסום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן דבר אפשרי , אבל לדעתי לא כדאי . בשביל לשים ראש של 16 שסתומים , צריך לקדוח עוד הברזה בבלוק , ולהוסיף עוד מותחן . צריך להחליף סעפת יניקה , מחשב , צמה ( כמה חיישנים שונים ) , ועוד בעיה היא מכיוון שהמצערת ב 16 שסתומים היא חשמלית , ואצלך היא מכנית . בשביל מצערת חשמלית צריך את המנגנון שיושב על קיר האש , שהוא מקשר בין המצערת לבין הדוושת גז ( לא כמו שיש לך , זה פשוט כבל וזהו ) , אצלך אפילו הרכב לא מוכן לדבר כזה , צריך להתחיל בקומבינות , מאוד מסובך . גם כן המחשב של המנוע 16 שסתומים ( אגב זה דגם NFU 110 כוח סוס ) הוא נעול , ואתה לא תצליח להניע את האוטו בלי לפרוץ את המחשב , וזה עולה הרבה כסף .

 

 

סאמר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להביא ראש של 106 GTI ואז אני חושב טיפה יותר קל כי מצערת שמה מכנית אני כמעט בטוח ולא חשמלית כמו ב 206 וגם החלקים בראש הזה קאמפשטים וכאלה קצת שונים והראש הזה יותר חזק 120 כוח סוס ב206 זה 110

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצערת של 106 GTI היא מכנית , הסעפת יניקה שם שונה , צריך להביא גם את החיישנים , צמה , מחשב ( שצריך גם כן לפרוץ ) , ראש מנוע קומפלט של 106 GTI . אבל הבעיה היא , איפה אתה תמצא את כל החלקים האלה ?? ואם תמצא , מי מוכן למכור לך אותם ?? .

פרוייקט כזה כדאי למי שיש לו מנוע קיים של 106 GTI , שהוא כבר דרוש שיפוץ כללי , אחרת זה סיפור ארוך .

עדיף כבר להזמין מנוע של 106 GTI מייבוא קומפלט עם מחשב וצמה (עניין של כמה חודשים ), אבל מבחינת אישור , אתה לא תצליח לאשר את המנוע הנ"ל NFX של 106 GTI ברכב שלך .

 

סאמר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם חברים!

הבנתי שלא כדאי להתעסק במנוע כדי לשפר, אבל קראתי פעם בו בפורום שמישהו החליף את הגיר שלו לגיר קצר יותר ב 206 והשיפור היה מורגש.

על איזה גיר מדובר ?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה?

 

אז תן לי לתקן אותך, קוויק שיפט זה לא גיר.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...