Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתמול יצא לי לנסוע קצת עם האוטו.

לא יודע מה הקישקוש על זה שהאוטו לא יציב

האוטו דווקא יציב.

רק ה4 דראמים שלו מזעזעים.

 

הדגם הלא יציב זה עד שנת 1964 (כולל), משנת 1965 הם שילבו את המתלה האחורי העצמאי של הקורבט, עם מוט מייצב בקוטר של עמוד תאורה וכן שיפורי מתלים והיגוי שתיקנו את כל הבעיות (שהיו ידועות להם מראש... ועל כן נכתב הספר "ההוא"). לצערם זה לא עזר להם יותר מדי כי כבר הייתה תדמית די שלילית על הרכב ו"רק" כ-200,000 יחידות נמכרו בשנים 65 ו-66. בשנים 1967-1969 נמכרו בין כמה עשרות אלפים לאלפים בלבד והייצור הופסק, בין היתר מכיוון שעלות הייצור הייתה גבוהה מזו של הקמארו בשנת 1967...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הדגם הלא יציב זה עד שנת 1964 (כולל),

ליאור.

 

שיפור מתלה משמעותי חל כבר בדגמי 1964, שהיו עדיין מהצורה הישנה. הקורבייר החביבה עלי היא מונזה סדאן משנה זו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ליאור,הרכב נראה סוף הדרך.היה נדמה לי שרצית לשפץ אותה!!!! יש מה לעשות??? בכל מקרה,בשעה טובה,תהנה,ושיהייה במזל טוב.:beerchug:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
ליאור,הרכב נראה סוף הדרך.היה נדמה לי שרצית לשפץ אותה!!!! יש מה לעשות??? בכל מקרה,בשעה טובה,תהנה,ושיהייה במזל טוב.:beerchug:

 

תמיד יש מה לעשות.... 8)

 

יש קצת נזילות שמן, קרבורטורים לנקות, ניקלים לצפות, קצת פח חלוד (מתחת למצבר) להחליף, דש-בורד לדגם, בלמים ובולמים לחדש ועוד ועוד...

 

כל אחד שמחזיק רכב קלאסי יודע, לא משנה אם אתה בתחילת השיפוץ או בסיומו, אתה רק בתחילת הדרך :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
יש בבאר שבע מקום שמוכר חלקים OEM לפרינס וקורביר.

כתובת! לפרטים

 

 

חחח- טוב

 

מברוק ,רכב מיוחד,תהנה ממנו

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי לשתף אתכם בתמונה עדכנית של הרכב, כפי שנתפס בעדשת מצלמתו של טל שביט 8)

 

הרכב מהנה מאוד לנהיגה, מתנהג כמו ששום אמריקאית אחרת מתנהגת (ארבעה מתלים עצמאיים, קפיצי סליל ולא עלה, חלוקת משקל מעולה), פשוט ונוח מאוד לתחזוקה ובגדול, מומלץ לכל מי שרוצה לייבא רכב אספנות מיוחד במחיר סביר בהחלט (לא אני לא מוכר, רק משדל עוד אנשים להביא קורביירים, שיהיה מעניין, משעמם לי לבד :lol:)

 

מתישהו בשבועות הקרובים אגיע איתה למפגש, להגיד שלום :)

 

ליאור.

 

attachment.php?attachmentid=221556&stc=1&d=1290497787

Corvair-054_tonemapped.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...