Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מכונית נוספת, מאותו הזמן, ולדעתי העיצוב דומה גם לזה של הפרינץ וגם לזה של הקונביר.

זו היא ה"הפנהארד" הצרפתית. ונידמה לי שמבין השלשה היא דווקא היתה הראשונה.

מן עיצוב כזה...שלא ברור כל כך איפה "הקדימה" ואיפה ה"אחורה".

אריה

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאפו ליאור

מאחל בהצלחה בהבאת הרכב לארץ ושתכה להרבה הנאה בהנעה :)אגב נדמה לי שנמצאה בירושלים מכונית מדגם זהה והיא משתפצת לה אי שם בירושלים

בידידות

עופר בן צבי

פורסם
יש מכונית נוספת, מאותו הזמן, ולדעתי העיצוב דומה גם לזה של הפרינץ וגם לזה של הקונביר.

זו היא ה"הפנהארד" הצרפתית. ונידמה לי שמבין השלשה היא דווקא היתה הראשונה.

מן עיצוב כזה...שלא ברור כל כך איפה "הקדימה" ואיפה ה"אחורה".

אריה

 

הפנהארד היתה יותר מעוגלת וללא קו המותניים החד שייחד את הקורבייר/פרינץ/זפורוז'טס, לכן היא לא כל כך "אמבטיה". כרונולוגית היא הקדימה אותן - ונהנתה ממפרט מעניין לא פחות, עם הנעה קדמית, מוטות פיתול בתור קפיצים, מנוע בוקסר טווין מקורר אויר ושאר ירקות.

 

מנסיון אישי(היתה לי PL17), היא היתה מעניינת לנהיגה. מהירה ביחס לנפח המנוע(850 סמ"ק, 43 כ"ס), חסכונית מאד, נוחה מאד ומתנהגת נהדר, עם זנב חי והגה סופר מהיר, עם 2 סיבובים מנעילה לנעילה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
ג' נעלב...

 

בזמן שאתה שיפצת איזה אמבטיה כסופה אני הוספתי רכבים מלוא החופן...:wink::lol:

אז בסדר, עכשיו אני רגוע :-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
ולגבע הפנהארד, מנוע שתי טאקט אם אני לא טועה.

2 ציל' 4 פעימות. שתי פעימות מצאת בסאאב מוקדמות וד.ק.וו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ליאור, מצטרף למברכים, למפרגנים ולמקנאים...

 

גם אני, אם כבר, הייתי מעדיף את הסדאן כמו אלו שהיו בארץ, וגם אני תהיתי לא פעם מי היה קודם עם הרעיונות של העיצוב והקונספט.

 

כמה דברים שאני זוכר לגבי הקורביר, שאני זוכר:

  1. נזילות שמן מהמנוע/גיר כמו אופנוע בריטי
  2. בעיות יציבות לא רק בגלל המתלה אלא גם בכלל חלוקת המשקל
  3. חיי כביש קצרים

כמו כן אני זוכר סיפור של חברים, שמכּר שלהם בירושליים השתיל (בהצלחה) מנוע וגיר של קורבייר בפולקסוואגן דבאל קבינה (דור II).

 

המחשבה הראשונה שעברה לי בראש, כבעלים של פולקסוואגן כזה (68), שבלחיצה הראשונה על הגז, המנוע והגיר יעברו עם הגלגלים האחוריים דרך הרכב וייעלמו הרחק לפניו...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

בהצלחה בשיפוץ :mm_yeah:.אגב,יש חלקים זמינים?אני עדיין זוכר את הרכב במעורפל בשנות השישים.כבר אז היא היתה חריגה מבחינת העיצוב המיוחד,והקווים הספורטיביים שלה.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

אכן יש חלקים זמינים, למעשה ניתן לקנות כמעט כל בורג וחלק לאוטו הזה, מייצור חדש או NOS.

 

הנ"ל הפתיע אותי שכן הקורבייר לא חולקת חלקים עם שום רכב אחר מתוצרת GM (בד"כ משפחות רכב שונות חלקו חלקים רבים) וחששתי מעט שהדבר יעיד על מחסור בחלקים.. לשמחתי יש הכל מהכל ויחסית, מאוד בזול :lol:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
יש בבאר שבע מקום שמוכר חלקים OEM לפרינס וקורביר.

כתובת! לפרטים

 

תמיד אפשר לסמוך עליך!

 

הזמנתי שם חלקי פח לשתי המכוניות!

 

אם לא הייתה לך פורד הייתי אומר שאתה גם מבין במכוניות.... אבל לא נורא, יש לך שברולט, חצי נחמה...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...