Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש מישהו בשכונת התקוה בת"א שיש לו קורבייר אני לא יודע איזה מודל אני יודע שהיא לשיפוץ פעם אחרונה שדברתי איתו הוא לא רצה למכור.

אם תרצה אני אתן לך כתובת ותציק לו מידיי פעם אולי יתרצה וימכור.

 

תודה! למעשה אנחנו כבר בקשר, בחור נחמד שאביו רכש את הרכב לפני ש-15 שנה בתור רכב לחלקים...ככל הנראה ארכוש את זו הרלוונטית לחלקים (היא במצב שכנראה לא ניתן לשקם ובעיקר - ללא רישיונות).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רגע זה כמו משל הביצה והתרנגולת.

איזה אמבטיה הייתה קודם?

 

 

הקורבייר הוצגה לראשונה ב-1959, נמכרה לראשונה ב-1960.

 

הפרינץ 4 (האמבטיה החלוצה הידועה גם כגיגית) הוצגה לראשונה ב-1960, נמכרה לראשונה ב-1961.

 

הפרינץ 1000 הוצגה לראשונה ב-1962, נמכרה לראשונה ב-1963.

 

גילו את אמריקה :lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
ומתי היה JET בדגם קורביר ג`קוזי?

או במילים אחרות ספר קצת על הדגם עם הטורבו

 

אם ביקשת כל כך יפה... :D

 

ראשית כל, עד כמה שזה ישמע מפתיע, הקורבייר מוגדרת בתור מכונית הייצור ההמוני הראשונה בהיסטוריה שיוצרה עם טורבו "להמונים".

 

זה התחיל ב-1962 כששברולט שילבה מנוע טורבו במנועים שהפיקו 80 כ"ס במקור ועם הטורבו הגיעו להספק 'רדיקאלי' של 150 כ"ס.

 

בשנת 1965 יצא דגם הקורסה טורבו עם הספק של 180 כ"ס (היה זמין רק עד שנת 1966).

 

מנועי הטורבו נחשבו לאמינים מאוד אבל בעייתיים בהיבט של רצועת כוח זמינה... השבלול התחיל לזחול רק בכ-3,000 סל"ד ובעצם המנוע היה מנוע עם הספק של כ-80-85 כ"ס ובוסט של עוד כ-80-90 ברגע שמשתלב הטורבו.

 

אגב, לאלו שמספרי 0-400 אומרים להם משהו... הקורבייר המקורית עם הטורבו השיגה ברבע מייל תוצאה של 13.03 שניות במהירות של 182 קמ"ש. קובי, איזה מכוניות מודרניות אתה מכיר שמגיעות לתוצאה הזו? :)

 

כתבה מעניינת בנושא באתר מעניין על הקורבייר: http://www.corvaircorsa.com/vance.html

 

ליאור.

 

DeFazio1.jpg

 

DeFazio2.jpgjpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

תתחדש,

טוב לשמוע ממך שוב על גבי הפורום.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מה אתה מאמין לכל דבר שכותבים באינטרנט..

הם גם כותבים שמוסטאנג זה אוטו טוב שנוסע חזק.. :roll:

וש C3 מ 75-81 זה קורבט :roll:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ראשית, תתחדש. אני שמח בשמחתך :-)

 

גם לי יש חולשה מזה שנים לקורבייר, אם כי הפייבוריטית שלי היא שנת 1964. עדיין דור ראשון(העיצוב המועדף עלי), אך עם שיפורי מתלה אחורי ומנוע מוגדל נפח שהפכו אותה למוצלחת יותר מבחינה דינמית. עיצובית, הגרסה החביבה עלי היא דווקא הסדאן, רצוי ברמת גימור מונזה, כמובן...

 

לפני 20 שנה זכיתי לנהוג במונזה ספיידר פתוחה(גם לדגמי הטורבו הסגורים קראו ספיידר) משנת 1963. חויה מעניינת שרק הגבירה אצלי את העניין בקורבייר ואת הרצון לרכוש אחת, מתישהו.

 

לעניין נתוני הביצועים, הנתון שציינת אינו משקף את המכוניות הסדרתיות. יש ברשותי אוגדן מבחני דרכים של "ברוקלנדס" לקורבייר. המהירה ביותר היתה כמובן הקורסה(180 כ"ס), אך גם היא האיצה ל-60 מיל"ש באזור ה-10 שניות והיתה רחוקה מנתון הרבע מייל שציינת. לרוב הקורבייר, בעלות המנוע האטמוספרי, היו ביצועים בינוניים ולא מעבר לכך, בין אם בגיר ידני או עם פאוורגלייד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תהיה לי בריא אתה וכל האמריקקיות ש'ך!!!

 

תתחדש איש יקר!!!

 

הגיע הזמן שתקנה איזה טוזטוז,

בזמן שאתה שיפצת איזה אמבטיה כסופה אני הוספתי רכבים מלוא החופן...:wink::lol:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 


×
×
  • תוכן חדש...