Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה פעמים יוצאי לי לקרוא בפורומים שונים ובנושאים שונים שכדאי להזמין מוצרים מאתרים בחול, כי זה פשוט יותר זול.

נכון, דברים כמו כבלים ועוד כל מיני מוצרים קטנים גם אני מזמין מאי בי.

 

אבל יוצא לי לקרוא שגם מצלמות DSLR עולות בארה"ב הרבה פחות, אייפודים ודברים נוספים.

עשיתי חיפוש באי ביי והמוצרים האלה לא באמת יותר זולים. מצלמות DSLR יותר יקרות ואייפודים למיניהם יוצאים זולים רק במידה וקונים אותם שם.

 

האם באמת הזמנה מחול של מוצרים שהמחירים שלהם עולים על 50 דולר באמת משתלמת?

 

מה אתם קונים שם?

ואם כן, מאיזה חנויות?

פורסם

בזמנו הזמנתי פריטים בודדים דרך אי-ביי.

אי אפשר להשוות לקנייה רגילה כי אלה היו מוצרים משומשים.

טוב, בעצם כן, בעולם הגדול לא חיים בסרט בכל מה שקשור למחירים של מוצרים משומשים.

כל מי שחיפש דברים יוצאי דופן ב"יד2" יודע על מה אני מדבר.

 

משום-מה אי-ביי הפך לפחות אטרקטיבי היום, אני לא יודע למה.

 

כשהייתי יותר בענייני צילום הזמנתי מ-B&H מספר פעמים.

גם אחרי תשלום מע"מ היה זול יותר מהארץ. לא הבדל של סדרי גודל.

 

מחכה בסבלנות למשלוח מ-dealextreme - המחירים של חלק מהדברים שהזמנתי היו ברצפה.

השאר באותו מחיר כמו בארץ, רק שזה חוסך לי נסיעה...

 

בקיצור, בשורה התחתונה, צריך לבדוק ולהשוות ולחשב,

זה די קל ומהיר היום. ברגע שההפרש לא משמעותי או שהמוצר בעייתי,

עדיף לפשפש קצת בארץ ולמצוא את החנות המתאימה, שלא תמיד יש לה אתר אינטרנט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...