Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

 

יש לי בעיה מסויימת שאשמח לשמוע עוד חוות דעת או עיצה

איך מתקדמים הלאה...

 

הרכב שברשותי מגמגם כבר מעל חודש

דבר נוסף שקורה זה שיש על הפלאג הראשון בלבד טיפה מים

שגם כשמנקים אותם אחרי נסיעה זה חוזר אני מדגיש המים הם על הפלאג

עצמו ולא מתחתיו!

כעיקרון המוסך שבו אני מטפל ברכב טוען שיש סדק קטן בחיבור כנראה ומשם

מגיעים המים וזה מה שגורם לקירטועים.

מה שהוא טוען שיש צורך לפרק ראש מנוע ולהתחיל בלאגן שלם שיעלה לי

סכום נכבד שכרגע אין לי להשקיע.

 

מכיוון שדברים לא הסתדרו לי:

1. מפלס המים הירוקים לא ירד אפילו בטיפונת במשך התקופה הזאת.

2. המים על הפלאג הם שקופים ולא ירוקים.

 

הייתי במוסך אחר לשמוע עוד חוות דעת והוא קבע דבר אחר לגמרי

לטענתו מדובר בחוטי הצתה פגומים בלבד.

הפלאג בחלקו התחתון יבש והמים בחלק העליון לא יכולים לגרום לתופעה

הזאת ובנוסף לכך הוא טוען שהרעשים של "הקליקים" ששומעים כשהמנוע עובד

נגרמים מכך שהחוטי הצתה לא תקינים.

 

עכשיו לשיפוטכם...מה עושים?

פורסם

שלום רב !

כל ניחוש הוא הגיוני, אך הגיוני יותר חוטי הצתה יבשים ובלויים הגורמים לפריצת ניצוץ.

טיפות המים השקופות, הם מסתוריות, וכנראה שזה לא מי קירור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה אבל כדי שאני יהיה רגוע ובטוח שהבנתי אותך,

המים שנמצאים על הפלאג שהוא חדש אגב (הוחלפו לפני שבועיים רבעיית

פלאגים מקוריים) והטיפה ירקת שהצטברה מהמים אין לזה שום השפעה

כלשהי לגבי הבעיה המתוארת?

×
×
  • תוכן חדש...