Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אני בן 21 ומחפש רכב ספורט הכי אמין שאפשר למצוא במחיר הזה , עם העדפה לרכב מוגדש.

ההתלבטויות שלי הם :

גולף gti

a3

סיאט איביזה (אני לא סגור איזה דגם יכנס בתקציב)

סיאט לאון

 

אני פתוח להצעות נוסופות אם למישהו יש .

אשמח אם תעזרו לי ותפרטו . תודה !

פורסם

מה בדיוק מענייך אותך? סתם שתסע מהר? ימי מסלול? פוזה? התנהגות?

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
מה בדיוק מענייך אותך? סתם שתסע מהר? ימי מסלול? פוזה? התנהגות?

 

אני מחפש בעיקר מהירות וכוח. פוזה פחות מעניין . ושתיהיה התנהגות סבירה ואם אפשר להכניס גם נוחות לעניין אז יהיה מעולה .

ועוד דבר שנורא חשוב זה אמינות(אני יודע שאלו רכבי ספורט אבל אני לא רוצה להתעסק בהרבה טיפולים ולהיות כל יומיים במוסך )

 

אני יודע שיש לי הרבה דרישות ,פשוט זה הרכב האישי הראשון שיהיה לי ואני רוצה ללכת על משהו בטוח ועל הכי יעילות שאני יכול להוציא מהסכום הזה . ועוד פעם תודה לכולם !

 

יש הצעות ?

רציתי גם לשמוע דעה לגבי ה a3 ?כי לפי מה שהספקתי להכיר עד עכשיו היא די עונה על הדרישות .היא נחשבת תמורה טובה למחיר ?

פורסם
רציתי גם לשמוע דעה לגבי ה a3 ?כי לפי מה שהספקתי להכיר עד עכשיו היא די עונה על הדרישות .היא נחשבת תמורה טובה למחיר ?

 

ה- A3 די זוללת דלק אני מדבר על הדגם בעל 150 כ"ס , אני לא יודע מה לגבי הדגם בעל 180 כ"ס אבל בגדול

הרכב די מפנק , אומנם האחזקה שלו ממש לא זולה .

אני דווקא הייתי הולך על הקליאו ספורט , מנוע 2000 סמ"ק , 172 כ"ס , ללא טורבו , ללא פוזה , רכב חזק מאוד ,

מאוד מאוד מהיר , הקליאו היא בין הרכבים היחידים במחיר הזה שמתקרבים לרכב מירוץ אמיתי .

 

פורסם
ה- A3 די זוללת דלק אני מדבר על הדגם בעל 150 כ"ס , אני לא יודע מה לגבי הדגם בעל 180 כ"ס אבל בגדול

הרכב די מפנק , אומנם האחזקה שלו ממש לא זולה .

אני דווקא הייתי הולך על הקליאו ספורט , מנוע 2000 סמ"ק , 172 כ"ס , ללא טורבו , ללא פוזה , רכב חזק מאוד ,

מאוד מאוד מהיר , הקליאו היא בין הרכבים היחידים במחיר הזה שמתקרבים לרכב מירוץ אמיתי .

 

תודה על העזרה אבל אני לא כל כך אוהבת את החיצוניות של הקליאו .

 

 

 

איך הלאון (fr)לעומת האיביזה (קופרה ו fr)? מבחינת כוח והתנהגות ?

פורסם

קליאו ספורט מתקרבת לרכב מירוץ ??!

קליאו אכן חמה מאוד ונותנת תמורה מעולה ביחס למחירה.

אם אינך חפץ בעיצובה של הקליאו הפז'ו 306GTI6 אולי תמצא חן בעינייך,מהירה ,התנהגות כביש מהנה ביותר,נוחה,יחסית מרווחת,אמינה ולדעתי בעלת חן,ואם זה משנה לך גם בעלת מוניטין רב.

Porsche 944 turbo

פורסם

האחזקה השוטפת ברכבי סיאט/אודי/פולקסווגן יקרה יחסית.

 

הרכבים האלו חזקים יחסית אבל מבחינת התנהגות הן לא הסכין הכי חד במגירה, בעיקר אמור הדבר לגולף דור GTI 4 ואודי A3 אבל גם איביזה 20VT היא חובבת תת-היגוי.

 

מבחינת בעיות מדובר בעיקר על חיישנים שמזייפים - חלקן הגדול הן "כאילו" בעיות שמדליקות נורת "צ'ק אנג'ין" וכו'.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
סיאט איביזה FR שנת 2005 תכנס לך בתקציב(מנוע 1800 מוגדש,150 כוח סוס).

אם נהיה לרגע ריאלים אז באיזור 180-210 כ"ס.

turboy

×
×
  • תוכן חדש...