Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב מסוג פונטו שנת 95 מנוע 1250. קניתי אותו לא נוסע לאחר טיפול במנוע והרבה דברים מסביב הוא החל לפעול. לאחר הפעם הראשונה של תיקון המנוע (ראש מנוע ורינגים) הוא היה שורף שמן לכן הוחלט על אובראול. לאחר 10 אלף נאכל חלק בראש וחדרו מיים למנוע לכן הוצרך עוד פעם לעשות ראש מנוע (כמובן שהפעם פניתי למוסך אחר!). שאלתי האם ראש מנוע אמור להחזיק זמן רב (מובן שבטיפולים בזמן וכ"ו) וכל הבעיה היתה במוסכניק שאיתו עבדתי. או שלא וקל וחמור בפונטו שידועה במנוע הבעייתי שלה תודה לעונים.

פורסם

אין יותר מדי אפשרויות:

1.החלפת מנוע קומפלט מפירוק אצל מוסך שמכיר טוב את הרכב ועבודתו נכונה וטובה,במידה ומשתלמת עלות התיקון.

2.מכירת הרכב,אני לא יודע את המחירון אבל אני לא יודע עד כמה שווה להחליף לו מנוע,ויצצו מן הסתם דברים נוספים בדרך.

פורסם

או שתזרוק את הרכב או שתחליף מנוע,

יש מנועים מייבוא במצב הרבה יותר טוב, חבל להשקיע בתיקון מנוע שכזה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

שלום ,

אכן יצא לי להתקל במספר פעמים לא קטן של דגמי הפונטו שהוחלפו להם כמה וכמה פעמים הראש מנוע.

יתכן מאוד וראש המנוע לא נעשה כמו שצריך וכמובן שהרבה מוסכים בארץ באמת הרבה מניסיון לא יודעים גם לעשות

אוברולים למנועים כמו שצריך.

אם אתה מאיזור המרכז אני יוכל אולי לנסות לעזור לך דבר איתי בפרטי אני יפנה אותך למוסך שבו אני עובד.

שמחתי לעזור.

Rover 214Si

מכונאי רכב

×
×
  • תוכן חדש...