Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא חשוב המחיר...חשוב שיהיה נציל מספיק בשביל מגבר שמוציא ביציאה מגושרת

200 אר אם אס שיהיה גם 10-12 אינץ'

 

 

קבוצת הסאבים הבאים מדהימים באיכות הצליל ועובדים בתיבות קטנות במיוחד

 

http://www.imagedynamicsusa.com/website/products/idq.html

 

 

ה- 10 וה- 12 INCH אמורים להתאים לדרישותיך

 

מומלץ :)

SENA לשעבר

פורסם

מצטרף ל Magic

אם כסף לא משחק כל כך תפקיד

אי אפשר להשוות בין שאר הסאבים שהוזכרו אל מול JL

סאב חזק ומדויק

אגב, אופציה נוספת.. למרות שאין לי פרטים, לברר על Shiva

אני בעצמי צריך לעשות קצת בירורים, אבל הביקורות מהללות..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

חחח מצד שני הכסף כן קצת משנה.

 

בואו נגיד יש לי תקציב לסאב באצרות הברית של עד 100 דולר שזה די הרבה

לסאב לרמה שאני מחפש. לדוגמא הפיוניר 305 עולה שם 50 דולר...

 

הסרווין ווגה הד 12 עולה 74

פורסם

לא יודע למה הייתי חייב להביא לך את זה

http://www.carstereoexpo.com/awau10carsu9.html

 

אבל אם אתה רוצה סאב לפי הקריטריונים שלך אז:

http://www.carstereoexpo.com/vegcerveg12c.html

 

 

בבקשה

תהנה

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אני זוכר שכמה אנשים קטלו אותו פה בפורום!

תעשה עליו חיפוש אולי תמצא משהו.....

תראה יש לך 100 דולר! הסאב עולה בדיוק 100 דולר--מה שהצעתי לך! הוא מהסדרה היותר טובה של סרווין והוא חזק יותר! זה לא משנה כמה המגבר שלך(זה משנה בתכלס) אבל הוא יוציא את אותה העוצמה כמו ההד 12 אם לא יותר!! תלוי בנצילות כמדומני....

 

בכל אופו אני הייתי קונה אותו! לך עליו הוא הבחירה הנכונה!

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

הלו מאדאם צודק!

 

עדיף לך ללכת על הסרווין של ה400RMS..

 

אולי אין לך את המגבר הדרוש אבל תחשוב לעיתיד תוכל ליקנות מגבר יותר חזק ובלי ליקנות סאב יותר חזק :idea:

פורסם

הסרוין-ווגה גם חזק וגם נציל 95db אולם דגמים אלה אינם מיוצרים יותר,דגם הhed הוא בהספק 200 וואט עם נצילות 90 db ,בנוסף בוסטון אקוסטיק מומלץ, mtx.ועוד רבים אחרים.

Quality, thats what it alll about !

×
×
  • תוכן חדש...