Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מדובר על רנו קליאו אוטומטית, שנת 2003, מנוע 1.4 ליטר.

 

הרכב נקנה לפני כחודש-חודשיים ומאז הייתה בעיית משיכת הילוכים, בעיקר בהילוכים 2-3. החלפת הילוך מתרחשת באיזור 3400 סל"ד.

התופעה מתרחשת לכל אורך הנסיעה, נסיעות עירוניות ובין עירוניות, גם לאחר הגעת הרכב לטמפ' עבודה ובנסיעות ארוכות.

 

ביקור במוסך לא העלה ממצאים וטוענים שהתיבה תקינה.

 

מה יכול להיות כיוון למקור הבעייה?

 

נ.ב.: האם זו תיבת AL4?

 

 

תודה.

פורסם

לא עוזר בהרבה, אבל סתם לידע כללי - בכל רכב צרפתי עם גיר אוטומטי, שיוצר אחרי שנת 1999 יש גיר AL4, שאצל רנו מכונה DPO.

 

היוצאים מן הכלל הן מכוניות מנהלים בסדר גודל של פיזו 407 ומעלה עם מנועי V6 3 ליטר.

 

 

פורסם

נסעתי ברכב בתור נוסע, לא הסתכלתי על הסל"ד, אבל רעש המנוע היה בלתי סביר - כמו בזמן קיק.

קשה לי להאמין שזה מצב תקין.

פורסם

מחשב גיר מקבל, בין היתר אות מדוושת הבלם, כלומר הוא יודע, אם הנהג לוחץ על הברקס או לא.

 

היוניט, שמעבירה את הנתון הזה למחשב גיר, היא אותה יוניט, שמדליקה את אורות הבלימה מאחורה.

 

 

פורסם
מחשב גיר מקבל, בין היתר אות מדוושת הבלם, כלומר הוא יודע, אם הנהג לוחץ על הברקס או לא.

 

היוניט, שמעבירה את הנתון הזה למחשב גיר, היא אותה יוניט, שמדליקה את אורות הבלימה מאחורה.

 

הבנתי את החלק הזה אבל הבחור אמר שבתאוצה הוא מושך לו הילוך, בתאוצה בכל מקרה לא לוחצים על ברקס אז איך הברקס גורם לבעיה עם משיכת ההילוך.

סלח לי על הבורות אין לי שום ידע במכונאות ואלקטרוניקה של רכב אני משתמש רק בהיגיון פשוט.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

בעלת הרכב בדקה ואכן רק אור ברקס שמאלי עובד (ימני ומרכזי לא). מחר/מחרתיים היא תהיה אצל חשמלאי שיבדוק האם זו נורה שרופה ואם לא, אז כל הכבוד לך דנידין!

 

ידוע היכן היוניט יושבת?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...