Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה עוד נשאר לך למאנייק (שחרור)?

 

בדקת את האופציה לקבל חלק מהמענק שחרור שלך בשלב זה כדי לסגור את החוב?

בדקת עם המש"קית ת"ש לגבי הלוואה מהצבא?

בדקת עם מפקד היחידה שלך לגבי הפרשת כמה שקלים מקופת היחידה (שנועדה לעזור לחיילים בודדים ו/או עם בעיות כלכליות) כדי לעזור לך?

בדקת לגבי מענק בזק שאתה זכאי לו?

 

תתחיל לגרד שקלים בנוסף תגיע להסדר עם הבנק כמו שייעצו לך בהודעות הקודמות, ואתה יכול לכסות את החוב אם תתמיד בעבודה קשה במינימום הוצאות ובעזרת שיתוף פעולה מקצינת הת"ש של היחידה שלך.

 

בהצלחה!!

פורסם
כמה עוד נשאר לך למאנייק (שחרור)?

שנה וקצת עם הדפוק, רוצים להוציא אותי לדח"ש? כדאי?

 

בדקת את האופציה לקבל חלק מהמענק שחרור שלך בשלב זה כדי לסגור את החוב?

עוקל לבנק,אמרו לי שאי אפשר חלק ממענק השחרור כי זה גוף שונה (משרד הבטחון).

בדקת עם המש"קית ת"ש לגבי הלוואה מהצבא?

לקחתי.

בדקת עם מפקד היחידה שלך לגבי הפרשת כמה שקלים מקופת היחידה (שנועדה לעזור לחיילים בודדים ו/או עם בעיות כלכליות) כדי לעזור לך?

לא בדקתי,לא הציעו ואני גם לא אבקש.

בדקת לגבי מענק בזק שאתה זכאי לו?

קיבלתי בזמנו 300 ש"ח.

 

תתחיל לגרד שקלים בנוסף תגיע להסדר עם הבנק כמו שייעצו לך בהודעות הקודמות, ואתה יכול לכסות את החוב אם תתמיד בעבודה קשה במינימום הוצאות ובעזרת שיתוף פעולה מקצינת הת"ש של היחידה שלך.

 

בהצלחה!!

המון תודה חבר'ה.

פורסם

צא לדח"ש, פנה במכתב לגורמים הרלוונטים (הבנק עצמו, הוצל"פ) ובקש הערכת זמן אפילו במחיר ריבית.

תעבוד כמה שצריך, גם אם מדובר בכמה חודשים, כסה את החוב ותרוויח עוד כמה שיותר שיהיה בצד.

תחזור לצבא אחרי דח"ש, תמשוך את מה שנשאר לך לשירות עם עזרה מהצבא ושיקול נכון בשימוש הכסף שהרווחת.

 

אחרי שתאפס את המצב ותיישר קו, יהיה לך הרבה יותר קל לשרת שוב עם הקלות והדח"ש יאפשר לך למצוא עבודה סבירה להמשך עבודה גם בזמן השירות עד לסיומו.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...