Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה שלי מופנת לאנשים שמשפרים ומתקנים הכל לבד, בעצמם.

אז השאלה שלי היא כזאת - מאיפה רכשתם את הידע שלכם בשיפורים?

למדתם לבד?

מהחברים?

מהאינטרנט?

 

כי אני למשל, אין לי מוסג איך אני יכול להתקין מהשהו באוטו. :oops: ואני נורא רוצה ללמוד... :roll::roll::roll:

פורסם

כל התשובות נכונות.

כשאני התחלתי ללמוד את כל הנושאים הללו , היו גם עיתוני רכב , אבל היום אתה יכול למצוא כל מידע שתרצה באינטרנט .

http://www.howstuffworks.com הוא רק דוגמא קטנה.

כמו כן , התבונן בעבודתו של המוסכניק , כאשר אתה מטפל אצלו.

נסה , בהתחלה דברים פשוטים , ולאט לאט ניתן להעמיק. שים לב שאתה לא נכנס לדברים בטיחותיים / שאין לך מושג איך לצאת מהם.

 

רקע טכני (חשמל/מכניקה) אף פעם לא מזיק.

פורסם

אתה רוצה באמת ללמוד,אבל באמת את ה"תכלס".

לך למוסך,תתבונן.

תיקנה איזה ג'אסטי ותפרק לה את האמא,תעבוד עליה.

כל דבר שהוא באמת מעשי.

 

ככה לומדים,הרוב החשוב לא יבא מקריאה ברשת.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
שאלה שלי מופנת לאנשים שמשפרים ומתקנים הכל לבד, בעצמם.

אז השאלה שלי היא כזאת - מאיפה רכשתם את הידע שלכם בשיפורים?

 

טוב, אני רק בתחילת דרכי, אבל עוד מעט יענו לך אלה שבאמת עושים מעשים.

 

אני למדתי מכאן, מקריאה של הכל (מההתחלה עד הסוף), ומלבלות שעות במוסך בהתבוננות במוסכניקי היקר.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
שאלה שלי מופנת לאנשים שמשפרים ומתקנים הכל לבד, בעצמם.

אז השאלה שלי היא כזאת - מאיפה רכשתם את הידע שלכם בשיפורים?

למדתם לבד?

מהחברים?

מהאינטרנט?

 

כי אני למשל, אין לי מוסג איך אני יכול להתקין מהשהו באוטו. :oops: ואני נורא רוצה ללמוד... :roll::roll::roll:

 

אני עשית הרבה שיפורים קלים לאוטו הכול העזרת הדמיון וקצת ידים וחברים!

 

לפעמיים יש לי רעיון בן זונה לשיפור המכוניות יש לי כבר תוכנית בראש אבל אני לא מצליח לממש אותה מעשית !!! :mad: מכירים את זה?

פורסם

ציטוט:

תן לי לנחש... ספויילר מקרטון? סופרצ'ארג'ר משואב אבק ומייבש שיער? חצאיות מעץ? אינטרקולור ממיני-בר?

 

שואב אבק, הא? אני שמעתי שפעם ברוסיה היו אנשים שהצליחו לעשות משהו שדומה לטורבו ברכב בעזרת שואב אבק. אני לא צוחק.

פורסם
ציטוט:

תן לי לנחש... ספויילר מקרטון? סופרצ'ארג'ר משואב אבק ומייבש שיער? חצאיות מעץ? אינטרקולור ממיני-בר?

 

שואב אבק, הא? אני שמעתי שפעם ברוסיה היו אנשים שהצליחו לעשות משהו שדומה לטורבו ברכב בעזרת שואב אבק. אני לא צוחק.

 

אני יודע. פה ושם מישהו עולה על הרעיון של ליצור צ'ארג'ר חשמלי. אבל תן לי להניח שזה לא נעשה בצורה מקצועית אף פעם, כי אם כן, היינו רואים מלא סמארט מצויידים בכאלה... ועובדה שלא.

פורסם

ראשית צריך את הרצון לדעת ולחקור את הנישה הזו.

אני אישית למדתי גם הנדסאות תעופה ההבדלים בין מטוסי בוכנה לרכב הם רבים אך יש גם הרבה במשותף.

את הידע הנ"ל הופכים לניסיון אט אט ומיתמקדים בתחום שיפורי רכב ועם השנים ניצבר ידע וניסיון-הכל פונקציה של זמן.

כשחיים את זה כל יום לומדים דברים חדשים.

 

בהצלחה.

פורסם
תיקנה איזה ג'אסטי ותפרק לה את האמא,תעבוד עליה.

 

לקנות - זה סיפור קצת יקר בישבילי. אולי לפרק את הג'אסטי של השכן..?? :twisted:

 

רגע... אין לנו ג'אסטי בשכונה.... טוב אני כבר אמצה איזה משהו...

אולי את מאזדה3 החדשה של השכן ממול?? :lol::lol::lol:

פורסם

הכי חשוב זה ניסיון מעשי בשטח!!

אך ככל שתקרא יותר ,תתבונן יותר,תשאל יותר ותלמד יותר כך במעשי תשתפר ותהיה טוב יותר ובפחות זמן!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אני העלתי פה את הרעיון לצארג'ר חשמלי זה בדרך אל תדאגו.

אל תחמיא לעצמך יותר מידי... :roll:

יש כבר כמה חברות שמייצרות את זה. אבל בסופו של דבר מגיעים למחיר של סופר צרג'ר רגיל שעובד על רצועה...

פשוט יש בעיה שעדיין לא התגברו עליה : יש צורך במצברים נוספים ובמערכת חשמל חזקה יותר ואלטרנטור גדול יותר. בסופו של דבר אתה אפילו תעבור את המחיר של הסופר הרגיל.

פורסם
אני העלתי פה את הרעיון לצארג'ר חשמלי זה בדרך אל תדאגו.

אל תחמיא לעצמך יותר מידי... :roll:

יש כבר כמה חברות שמייצרות את זה. אבל בסופו של דבר מגיעים למחיר של סופר צרג'ר רגיל שעובד על רצועה...

פשוט יש בעיה שעדיין לא התגברו עליה : יש צורך במצברים נוספים ובמערכת חשמל חזקה יותר ואלטרנטור גדול יותר. בסופו של דבר אתה אפילו תעבור את המחיר של הסופר הרגיל.

 

המחיר הוא לא העניין. צ'ארג'ר חשמלי טוב הוא יותר מוצלח מטורבו כי הוא לא סובל מטורבו לאג, ויותר טוב מסופרצ'ארג'ר בזה שהוא לא מעמיס על המנוע בסל"ד נמוך, כי האנרגיה החשמלית שלו באה ממצבר ונצברת שם בזמן שאתה לא זקוק לכל הספק המנוע. כל זה מיתרגם לביצועים טובים יותר לכל אורך סקאלת ה-RPM.

כל זה תאוריה ולא אומר שיש כבר צ'ארג'ר חשמלי טוב, יעיל ונפוץ.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...