Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי 206 , ולפי הוראות היצרן צריך לעשות טיימינג כל 3 שנים , והבעלים הקודמים עשו בדיוק לפני 3 שנים.

וחוץ מזה אני רוצה לעשות גם איזה בדיקונת שהכל בסדר, כי סך הכל בבדיקה בקומפיוטסט לא היו בעיות מיוחדות .

חוץ ממערכת דלק והצתה - לתיאום? מה זה אומר?

ואיפה הכי כדאי לעשות טיימינג?

פורסם

מוסך י.ש מוסכי הגליל, מול לב המפרץ באיזור התעשייה.

 

חפש שלט ענקי עם הלוגו של פיג'ו, קשה לפספס.

 

אני אישית מאוד מרוצה ומטפל שם כבר שנתיים - אין תלונות למעט כמות הרכבים שמגיעה לשם...(משהו היסטרי, כנראה שיש סיבה טובה).

פורסם

המלצתי לו על מוסך מורשה שלא שוחט במחיר, גם אם הוא לא זול - ואתה ממליץ על היקר יותר שנמצא ב-200 מטר קו אווירי ממנו.

 

למה בעצם?

פורסם
המלצתי לו על מוסך מורשה שלא שוחט במחיר, גם אם הוא לא זול - ואתה ממליץ על היקר יותר שנמצא ב-200 מטר קו אווירי ממנו.

 

למה בעצם?

 

כיוון שאני לא מכיר את המוסך שאתה המלצת,לעומת זאת ה-206 של אישתי טופל בצמרת במשך כ-4 שנים לשביעות רצוני המלאה עד שנמכר,(הבעלים הקודמים שמכרו לי, גם כן טיפלו ברכב בצמרת,והם המליצו ליו משם אני בעצם מכיר אותם).

 

"גילוי נאות",אין לי שום קשר כזה או אחר למוסך צמרת.

×
×
  • תוכן חדש...