Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי את השאלה הבאה:

 

שלום,

 

יש לי שאלה קטנה ואולי קצת מטופשת.

האם ברכב אוטומטי עם תיבת הילוכים אוטומטית סטנדרטית, כאשר הרכב על D והוא מגיע למצב עמידה במקום כמו למשל עצירה ברמזור, התיבה "מעבירה לניוטרל", או שיש טעם בעצירות כאלו להעביר בעצמי לניוטרל, אולי זה טוב יותר לתיבה או משהו כזה...

 

בשרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=268920

 

אחרי שקיבלתי שם הפנייה לשרשור אחר מיהרו לנעול אותו.

 

עם זאת לאחר שקראת את הקישור שנתנו לי בפעם השלישית (באמת !) עדיין לא מצאתי שם תשובה. זה שדיברו שם כל מיני דברים על תיבות הילוכים לא אומר שהתשובה לשאלתי גם שם, לכן אודה אם בכל זאת מישהו יוכל לענות לי. למען הסר ספק אפשט ואבהיר את השאלה:

 

האם כאשר בולמים ברכב עם תיבה אוטומטית רגילה ומגיעים לעציה מלאה כאשר התיבה עדיין על מצב D, האם הרכב "מעביר לניוטרל" ? או שכדאי להעביר בעצמי ל-N ? או שלא כדאי ?

 

אשמח לקבל תשובה.

פורסם

על מנת שלא תתאכזב אענה לך על השאלה הזו בקצרה ברכב בעל תיבת הילוכים אוטמטית קיים רכיב שנקרא ממיר מומנט כאשר הכרב במצב עמידה מוחלטת ומשולב ל-D הרכב משולב להילוך ראשון אך ממיר המומנט הוא זה שכביכול אצלו נעצרת התנועה (לא אתחיל לפרט כיצד) ולא הגיר כך שאתה לא צריך להעביר לניוטרל בשום מצב מיותר לחלוטין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...