Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

לאחרונה הכנסתי את הרכב למוסך כדי לסדר בעיית אי יציבות על הכביש.

לאחר חיפוש בפורום הגעתי למסקנה שעלי לבדוק פרונט.

במוסך, על הדרך גם החלפתי צמיגים לרחבים יותר מאחר ולדברי המוסך הג'אנט

שלי רחב וגם ככה הצמיגים היו גמורים.

בנוסף לכיוון הפרונט נאמר לי שהסרן האחורי שלי טיפה עקום ועליהם ליישר אותו כדי לבצע תיקון פרונט.

 

לאחרי שיצאתי מהמוסך הרכב באמת הרגיש יציב יותר, ואפילו נפסקו רעידות ההגה במהיריות גבוהות (120-130 קמ"ש).

העניין הוא שהתחילו לי חריקות מציקות. אני לא בטוח אם החריקות הן מכיוון ההגה או מהגלגל השמאלי.

שמתי לב שכשאני נותן מכות עם הרגל על הגלגל השמאלי אני שומע רעש של משהו לא מחוזק, כמו ברגים משוחררים

(למרות שברגי הגלגל מחוזקים מאוד). בגלגל השני הרעש לא מופיע.

כמו כן הרעש מופיע בעיקר בסיבוב ההגה לצד שמאל.

 

רצוי לציין שהרעשים היו לי גם לפני הביקור במוסך, אך בתדירות נמוכה מאוד. עכשיו אני שומע את החריקות בכל נסיעה.

בעיקר במהירות נמוכה.

 

כמו כן אני מרגיש חופשיות קלה בהגה. יש איזה סנטימטר או שניים של משחק בהגה שבהם הרכב כמעט ולא סוטה מהנתיב.

 

יש קשר בין הדברים ?

האם העניין עם הסרן האחורי והחריקות קשורים לחופש בהגה ?

אולי אני מדמיין וממציא בעיות ברכב ? (בעניין החופש בהגה)

 

בכל מקרה מחר על הבוקר אני הולך לבקר במורשה (שבו אני משתדל לטפל).

למישהו יש מושג במה מדובר ?

תודה מראש וסליחה על החפירה.

×
×
  • תוכן חדש...