Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ויסטה אוכלת את כל הקשיח, למה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקשיח שיש לי למערכת הפעלה הוא 60 גיגה והיום שמתי לב שנשארו לי רק 5.7 גיגה פנוי ולא הבנתי למה.

 

התחלתי לבדוק את גודל הסיפריות והספריה של WINDOWS לוקחת 19.6 גיגה והספריה של USERS לוקחת גם כן 19 גיגה.

 

יש לזה סיבה? נראה לי הזוי! וגם כיבוי והפעלה לא עזר והסל מיחזור ריק.

 

מדובר על ויסטה ULTIMATE 64BIT באנגלית.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש אבל לא פעיל וגם אין בו דברים שמחכים להורדה.

 

בתוך התיקיה WINDOWS יש את SYSTEM32 ששוקלת 3.2 גיגה ותיקיה SYSWOW64 ששוקלת 1.6 גיגה ותיקיה WINSXS ששוקלת 12.3 גיגה.

 

מוזר מחקתי עכשיו שני קבצים במשקל 3 גיגה וזה ניקה לי 14 גיגה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ויסטה מגדירה קובץ בשם PAGEFILE לזכרון וירטואלי בגודל של 2 גיגה בערך. גם אם הזיכרון הוירטואלי אינו מלא, הקובץ יתפוס מקסימום מקום מוגדר. לא מומלץ למחוק את הקובץ, אבל אפשר להקטין את הזיכרון הוירטואלי בהגדרות. רק שאז תראה הרעה בביצועים.

בנוסף, אם אתה משתמש ב-HYBERNATION, אז ויסטה תגדיר קובץ HIBERFIL בגודל של ה-RAM.

חוץ מזה, כל גרסאות החלונות שומרות את כל העדכונים, כולל ה-SP, בתיקיות סמויות למקרה שתרצה לבטל את העדכונים. את התקיות האלה כן מותר למחוק אם אתה מוכן לוותר על אפשרות של ROLLBACK לעדכונים.

Spirit In The Dark

פורסם

איפה התיקיות של SP נמצאות?

 

בעיקרון לא נגעתי בהגדרות של הויסטה מעולם ככה שהכל על ברירת מחדל.

 

הזיכרון RAM שיש על המחשב זה 4 גיגה מה שאומר שאם הוירטואלי זה 2 ועוד HYBERNATION (אם הוא פעיל) זה 4 גיגה כבר הגעתי ל-6 גיגה תפוסים סתם ככה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קנה כונן גדול יותר. אפילו XP לוקחת בסך הכול המון מקום

בעקבות העדכונים האחרונים, וההתעסקות עם ג'יגה פה וג'יגה שם,

מחיקות ובלגנים, זאת סתם עבודה שתגזול לך יותר מדי זמן.

תן למחשב מספיק "מרווח נשימה" ואז בכלל לא תצטרך להתעסק עם זה (been there).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
קנה כונן גדול יותר. אפילו XP לוקחת בסך הכול המון מקום

 

:mm_yeah: +1

 

במחירים של היום,לא הגיוני שלא לקנות לפחות עוד כונן אחד :)

 

היה לי XP על 200גיגה ישן (5400RPM),המרתי אותו לארכיון,קניתי 500חדש(260ש"ח בלבד) בשביל ה OS ועוד 1טרה בשביל ארכיון שני

 

החיים תענוג

 

אגב תבדוק שאין קבצים זמניים בתיקיית האמיול שלא גוזלים לך מקום

 

וגם

 

התחלתי לבדוק את גודל הסיפריות והספריה של WINDOWS לוקחת 19.6 גיגה והספריה של USERS לוקחת גם כן 19 גיגה.

 

כמה שמות משתמשים יש לך במערכת הפעלה? תחפש תיקיות הורדה ותתחיל לנקות :)

 

בהצלחה

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש רק שם משתמש אחד של אמא שלי, היא לא מורידה כלום במחשב הזה אלא אני פעם בכמה זמן מוריד דברים שהיא צריכה והכל בבקרה ואני יודע שבמיול אין כלום.

 

למעשה התיקיה של היוזרים עכשיו עומדת על חצי גיגה אחרי הניקוי, אבל עדיין התיקיה של חלונות לא השתנתה.

 

המחשב שלי עם XP ויש לו קשיח בודד של 30 גיגה ואחרי שהמחשב רץ כבר שנה עם הורדות והתקנות, עדיין אני עומד על 20 גיגה בשימוש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אחרי שנה שלמה של מאבקי הישרדות עם נייד בעל 30 ג'יגה בלבד

(בלי שום הורדות מאימיול) אני יכול לומר לך שיותר מדי זמן מהחיים שלי

התבזבז על ההזזות, המחיקות והקריסות.

 

כוננים קשיחים מאוד מאוד מאוד זולים בימינו, ברגע שתקנה תבין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

1. אין לי שום בעיה עם הקשיח הזה של 30 גיגה מעבר לעובדה שהוא כנראה בהליך גסיסה ולמרות זאת אין קריסות ושאר הבעיות האלה.

 

2. למה אני צריך לקנות קשיח כלכך גדול רק למערכת הפעלה? מעבר לקשיח 60 גיגה שיש לויסטה, יש עוד קשיח שמשמש לשמירת נתונים כאלה ואחרים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

למה שיהיה לך יותר מכונן קשיח אחד? סתם מגביר פי 2 את הסיכוי לתקלה, וגם רועש פי 2.

שים הכול על כונן קשיח של 500 ג'יגה או טרה אחד,

וקנה בעודף שנשאר כונן חיצוני לגיבוי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה מחשב חדש והוא עם כונן אחד של 60 לחלונות ועוד 500 לנתונים אחרים. אין לי כוונה להשקיע עכשיו במחשב הזה כי הוא חדש. ועדיין נראה לי לא הגיוני זלילה כזאת של הקשיח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אם אין לך כוונה להשקיע, למה פתחת את השרשור?:?

ויסטה זוללת הרבה יותר מ-XP, ככה זה. המחשב הנייד שלי הגיע עם המערכת הזאת מהחברה,

והיא תפסה 40 ג'יגה או משהו כזה עוד לפני שהוצאתי אותו מהאריזה. כמו שלב כתב,

אתה יכול למחוק את העדכונים הקודמים וזה יפנה לך עוד קצת, אבל אל תצפה לגדולות ונצורות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פתחתי כי האכילה הזאת לא היתה שקיבלתי את המחשב עם המערכת אלא זה קרה עם הזמן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כדי לראות מה תופס כמה, השתמש ב- TreeSize .

 

לגבי winsxs זו תיקית מערכת ואני מציע לא למחוק ממנה כלום בלי לדעת, אם התקנת SP1 אחרי התקנת הויסטה אפשר לפנות הרבה מקום מ-winsxs אבל אחרי זה לא תוכל לבטל את התקנת SP1.

כדי לעשות זאת נווט ל- C:\Windows\System32 ומצא שם את הקובץ: vsp1cln.exe.

בקליק ימני לחץ על "הפעל כמנהל" ותאשר.

 

שחזור מערכת גם תופס הרבה מקום ואפשר להקטין את השטח שהוא תופס (15% מהדיסק), אך יהיו פחות נק' שחזור במקרה הצורך. כדי לעשות זאת צריך להשתמש בפקודה vssadmin Resize ShadowStorage בשורת הפקודה, קרא כאן להסבר.

 

ניקוי קבצים זמניים גם יפנה הרבה, תוכנה מומלצת לניקוי- http://www.ccleaner.com/

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

×
×
  • תוכן חדש...