Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב חדש ובדלת הבגא'ז יש מדבקה של שמור מרחק שכבר קשה להסרה היא התייבשה ונראית זוועה ממש מכערת את הרכב ברצוני לדעת האם קיים חומר מיוחד להורדת מדבקות ישנות כי ניסית בכל דרך עם מים חמים וסבון שיפשופים קלים והיא לא יורדת .

תודה.

פורסם

כן תנסה לחמם את המדבקה עם פן ואז לקלף את המדבקה או שייש תרסיס בתחנות דלק ואוטו דיפו להורדה של מדבקות

 

האפשרות הראשונה עובדת מנסיון . ( אפשרי גם עם אש של מצת לחמם ולקלף . )

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

פורסם

תנסה לחמם את המדבקה עם פן לשיער.

החימום יכול להמיס קצת את הדבק ולגרום לחומר שממנו עשויה המדבקה להיות יותר גמיש.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

פן רעיון מצויין לא חשבתי על זה .

לי הייתה את המדבקה הזאת את המדבקה הזאת והורדתי אותה עם מים חמים , ירד מצויין ולא פגע בכלום .

פורסם

השיטה עם המים החמים יעילה גם עם מדבקות ממש ממש ישנות?

ניסיתי לקלף עם הציפורן (ברוב טיפשותי) והצבע התחיל להתקלף עם המדבקה..

ISRAEL ISREAL

×
×
  • תוכן חדש...