Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ובוקר טוב,

 

ברשותי פיאט טמפרה שנת 94 1600 הזרקה ידנית

 

עכשיו יש בעיה מאוד מסובכת באוטו שאני לא מצליח לעלות עליה,

 

הרכב עשה לפני חודש בערך משאבת מים חדשה כי היתה לו נזילה רצינית והרכב עמד זמן מה.

 

עכשיו כשהרכב חזר מהתיקון קורה לו דבר מפליא, נעלמים לו מים מהמיכל עיבוי ברמות גבוהות, כאילו אחרי 2-3 נסיעות קצרות

 

המיכל חצי ריק, ואני שוב ממלא וחוזר חלילה.

 

עכשיו הבעיה היא שעברתי על הרכב מכל צדדיו כשהוא פועל וגם שהוא מכובה וגם השארתי קרטון מתחתיו כדי לזהות נזילה ואין

 

אפילו טיפה אחת של מים, כמו כן בדקתי את צבע השמן כדי לזהות אם נכנסו לשם המים אבל גם צבע השמן תקין.

 

לאין דעתכם ברחו כל המים ואיפה הם נאגרים כמו כזאת כי אולי כבר מילאתי 6-7 פעמים מיכל ולא ראיתי נזילה אחת אפילו לא

 

טיפה.

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם המנוסה. :-Pתודה מראש,

עמית גלאם.

פורסם

רפי צודק, ואני יכול להעיד שבקליאו 98 של חברתי, היתה נזילה דומה לזו שאתה מתאר (נוזל הקירור החזיק 4 ימים בלבד),

וכל הבדיקות לא הועילו, הכל היה נראה תקין! בבדיקת לחץ התגלה חריר קטן באחד הצינורות שהתיז סילון דק מאוד,

שפשוט היה מתאדה בגלל חום המנוע.

בקיצור - גש לבצע בדיקה במקום שמתמחה ברדיאטורים, זה לרוב עניין פשוט לאיתור.

פורסם

צריך לבדוק גם את האפשרות ליציאת מים דרך מערכת הפליטה , היות וטענת שהיו בעיות של נזילות מים חזקות.בבדיקת לחץ הפוך או בבדיקת CO במערכת הקירור ניתן לאבחן את התקלה את הבדיקה מבצעים רק לאחר שלא נמצאו נזילות ממערכת הקירור.

×
×
  • תוכן חדש...