Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מה שלומכם?

 

בחרתי במקום העבודה בסקודה רומסטר, לייסינג - מיותר לציין נכון? נכון :)

מכל מקום הרכב כבר 8 חודשים אצלי עם 39000 ק"מ .

אני רוצה לומר לכם שמידיי חודש הרכב נכנס למוסך על רעידות בזמן בילום.

כל פעם טוענים בפניי שהצלחות התעקמו - אני שואל את עצמי הכיצד?

אני בעל רישיון כבר 6 שנים ! , נוסע כחוק .

בבעלותי הייתה מזדה, מן הסתם גם נסעתי על הרכב של ההורים, שום תופעה כזו ! ! !

 

הסקודה נוסעת לרוב בעיר (אזור המרכז) אין ירידות של ירושלים והחרמון.

אפשר לקבל מכם עצה מה יכול להיות?? למה כל פעם הרכב כמידיי חודש נכנס למוסך ?

צלחות לא צריכות לעמוד בעומסים?

 

או שכנראה חברת הליסינג משתמשת בחלקים תחליפיים ולכן הנל חוזר על עצמו?

 

מה דעתכם?מה עושים?למה זה קורה? ממה יכולה לנבוע תקלה שכזו ? נגזרה עליי גזרה (כל חודש מוסך)?

פורסם

נשמע שחברת הליסינג בוחרת להשתמש בחלפים מאיכות ירודה מאוד (סיניים?).

 

אני עם מערכת בלמים זהה בפביה - גמעתי כמעט 14K על הבלמים ואין שום בעיה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האם הרעידות קיימות מההתחלה, כלומר מהיום שבו הרכב עלה על הכביש? במידה וכן אז אין קשר לחברת הליסינג, מכיון שמדובר בחלקים מקוריים של הרכב ולכן מומץ לבדוק את הבעיה באחד ממוסכי הרשת של צ'מפיון מוטורס.

במידה והרעידות החלו לאחר טיפול כלשהו ברכב דוגמת החלפת רפידות\צלחות בילום, אזי יש סבירות גבוהה שמדובר באיכות חלפים ירודה.

פורסם

אני גר בחיפה לאשתי פורד פוקוס ולי פיג'ו 306.

המכונאי שלי שם בעבר צלחות לא מקוריות שנחרטו בצורה גרועה, בירידות של פרויד ורמת יצחק זה היה ממש מסוכן.

מאז שדרשתי צלחות רק מקוריות של פורד ופיג'ו התופעה הזו לא קיימת יותר.

פורסם

לרוב קורה בגלל היתחממות צלחות מעצירות מרובות בעיר בחלקים סינים ולא מקורים .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...