Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום רכשתי לי אלפיין 9887 רכשתי לפני כמה ימים הגיע היום

 

כמובן האיכות השתפרה פלאים אני עדיין לא מוצא את עצמי במכשיר עצמו

 

שיחקתי קצת טיפה הבנתי אבל נסתדר.

 

השאלה שלי היא ככה ראיתי שיש במכשיר אפשרות לאוקס.

 

אבל לא ראיתי שיש יציאה צריך כבל מיוחד בשביל זה?

 

תודה רבה לכול העונים .

 

אני צריך את האוקס בשביל חיבור פאנל חיצוני דוידי גולם למי שמתעניין.

 

תודה גבי

פורסם

אני רגיל לפיונרים.

 

אבל כן תןך 5 דקות בערך הבנתי מה עושה כול כפתור אחרי שחרשתי על המיניול שלו.

 

באמת ראיתי שמה אפשרות של msg משו מזה האפשרות הזאת ?

פורסם

אתה מתכוון להודעת הפתיחה.

 

בגירסת התוכנה הנוכחית, ניתן להפעיל/לבטל את הפרסומת לאימפרינט האלוהי, אני מקווה כי יהיה עדכון קושחה, אז אולי יהיה ניתן לכתוב שם:

 

"גבי, בוקר טוב חמוד. איזה שיר ברצונך לשמוע עכשיו?"

פורסם

זה יהיה מעניין אם יהיה דבר כזה.

 

אהה אפשר גם לעדכן קושחה נחמד לדעת.

 

הדבר היחיד שמפחיד אותי שישבר זה הכפתור העברה בין 3way לבין front rear sw.

פורסם

אין יותר מדי מה לקרוא את המניואל, אלא אם כן באמת כואבת לך הבטן.. דפדוף קל, בן כמה דקות, בתפריטים ובתפריטי המשנה, ייתן לך מענה לכל דבר.

 

ולא. אי אפשר לעדכן קושחה..

 

ומדוע שיישבר המתג הזה? מעבירים אותו פעם אחת לתצורה המבוקשת וזהו.

פורסם

ב9855 ניתן להכניס איזה הודעת פתיחה שרוצים, ע"י תוכנה מהאתר של אלפיין וטעינה דרך דיסק (כמו שטוענים הגדרות קרוס וכו' שנעשו בבית)

 

אני כמעט בטוח שגם ב9887 אפשרי העיניין הזה, קשה לי להאמין שזה בוטל

פורסם

חבל זאת היתה פונקציה דיי חמודה,

היה אפשר לשבת ולקנפג את האקולייזר והקרוס וכו' קינפוג בסיסי ולטעון אותו בלחיצה אחת

וגם הודעות פתיחה ועוד משהו היה שם, בקיצור נחמד מאוד

×
×
  • תוכן חדש...