Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה לנתק את המינוס של המצבר לרבע שעה .

נשמע מצחיק? הרבה תקלות פתרתי ככה ,וגם את אותה תקלה שיש לך באותו רכב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב ,

 

היכן ממוקם חיישן הMAP בפיאט פונטו ?

 

כמו כן ,

 

היכן אני יכול למצוא טבלת השואה של מתח שהחיישן מוציא תחת לחץ מסויים ?

אני רוצה לבדוק את תקינות החיישן .

 

תודה.

פורסם

ניסיתי גם איפוס מחשב , לא עזר .



 

הבעיה מחמירה מיום ליום , הסל"ד מתחיל להיות לא יציב גם על מנוע קר .

 

 

יש עוד תסמין .

לאחר ירידה ממושכת ללא גז , כאשר נוצר תת לחץ בסעפת , כאשר לוחצים על גז הרכב מתחיל להיחנק לשתיים שלוש שניות ואז בפתאומיות חוזר להאיץ .

אולי התסמין הזה יכול להצביע בוודאות על בעיה בחיישן הMAP ?

 

לצערי לא מצאתי עדיין מוסך שיתן תשובה לבעיה , הם טוענים שהבעיה בחיישן החמצן .

פורסם

ניסיתי גם איפוס מחשב , לא עזר .

 

 

הבעיה מחמירה מיום ליום , הסל"ד מתחיל להיות לא יציב גם על מנוע קר .

 

 

יש עוד תסמין .



לאחר ירידה ממושכת ללא גז , כאשר נוצר תת לחץ בסעפת , כאשר לוחצים על גז הרכב מתחיל להיחנק לשתיים שלוש שניות ואז בפתאומיות חוזר להאיץ .

אולי התסמין הזה יכול להצביע בוודאות על בעיה בחיישן הMAP ?

 

לצערי לא מצאתי עדיין מוסך שיתן תשובה לבעיה , הם טוענים שהבעיה בחיישן החמצן .

התסמין הזה לא מצביע בהכרח על חיישן MAP וזה גם יכול להיות חיישן חמצן. הבדיקה שלו פשוטה ויש אפילו תעוד מצולם בפורום איך לבדוק אותו. עשה זאת.
פורסם

רציתי לעדכן כי הבעיה תוקנה .

 

כאשר ביצעתי את הבדיקה של החיישן חמצן המתח קפץ מ0.5 וולט ל 5 וולט , הבנתי שישנה בעיה .

 

כאשר פירקתי את החיישן מהסעפת שמתי לב כי החחיישן קיבל מכה בחיבורים של החוטי חשמל , החוטים נחשפו וקיצרו ביניהם .

 

החיישן הוחלף לחיישן של חברת NGK והרכב עובד מצויין .

 

תודה לכולם על העזרה .

×
×
  • תוכן חדש...