Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה שבועות הלך לי מידבאס אחד של דוטק עבד אבל קירטע כאילו התייבש.

הוא כמובן נשלח לתיקון בא שליח של מורל ועשה איתי ראש בראש הביא לי חדש מהקופסה

ואמר שהוא מצטער שזה בעייה בייצור.

 

נראה לי שהבעייה לא בייצור אלא בגשם

 

כשעשיתי איטום הסתכלתי על האלמנט מאחורה וראיתי שמאחורי המגנט יש מין חורים כאלו

ואז נפל לי האסימון וחשבתי אולי זה נשרף מהגשם נכנס לשמה מים איכשהו

 

ירד גשם הפסיק גשם הופ מורידים חלון שומעים מוזיקה ואיכשהו נכנס לשמה מים

 

העלתי את הנושא הזה כי תסתכלו לבחוץ (אתם לא יכולים, ישנים) התחיל לרדת גשם עכשיו

 

וזה מלחיץ אותי .

 

חשבתי על לסגור עם ניילון מסביב לאיפה שיש חורים ניילון מיוחד נגד מים

 

האם יש פתרון לזה?

 

כולשהו כול פתרון יתקבל בברכה פתרון ביתי יתקבל עוד יותר בברכה

 

תודה רבה ולילה טוב

פורסם

היי, שאני עשיתי את ההתקנה הראשונה שלי אצל יוסי אלפיין, הוא עשה לי משהו שיגן מפני הגשם. וזה מאין "צינור" סביב האלמנט וזה כדי שישמור על האלמנט, ולא יחדור מים חס וחלילה.

כך זה נראה ...

 

attachment.php?attachmentid=117298&stc=1&thumb=1&d=1212303886

אני לא יודע עד כמה תוכל לראות, אבל תנסה להבין.

כמו שאתה יכול לראות, (אני מקווה) יש מאין "צינור" של חומר איטום בפנים, וזה אומר שהאלמנט נמצא בתוך "צינור" של איטום.

"הצינור" הזה(כמו בית ששומר על האלמנט) הוא לא עד הסוף של הדלת אלה מדוד כך, שרק המגנט של האלמנט יהיה בפנים כדי לא "לחנוק" אותו.(נפלאות יוסי אלפיין):-P

בהצלחה...

 

*אל תשכח שזה צריך להיות מדוייק. מצד אחד זה צריך לשמור על האלמנט, ומצד שני לא "לחנוק" אותו.

פורסם

גם אצלי יוסי עשה את אותו הדבר.

גם לי היה בעיית מים אבל אחרי זה אני מאמין שזה נעלם.

פוד3.jpg

פוד איטום.jpg

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

האלמנט שבק חיים לפני האיטום באוטו

בתמונות אני רואה פשוט על ההגבהה מסביב להגבהה יש איטום

אבל אצלי על המגנט מאחורה יש חורים ונראה לי משמה הייתה הבעיה אין לי בעייה לעשות מסביב להגבהה

איטום ולפי התמונות זה נראה כאילו זה ממשיך קצת אחרי ההגבהה לתוך הדלת אני צודק?

פורסם

כנראה שהיה לך פק באלמנת שהפסיק לעבוד...אלמנתים לרכב בנוים להסתדר בתנאים הקשים שיש ברכב, קצת רטיבות או כמה טיפות על המגנט לא אמורים לעשות בעיות מיוחדות.

IBIZA 20vt

פורסם

כן זה יכול להיות שהיה לו איזשהו פאק גם הסוכן השליח של מוראל בא לחץ על הממברנה בדק אותו

הביא לי חדש ואמר מצטער זה פק בייצור כנראה וזהו.

 

טוב לפחות אני יודע עכשיו איך לשמור על האלמנט יותר טוב.

פורסם

פעם ,ברכב הקודם שלי,כל שטיפה במכונת השטיפה לרכב,הייתי סובל מזה,

כמו שנאמר כאן,מומלץ מאוד להגן על הרמקולים. ולא לחכות לגשם.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

סטס הבחור ממנו קניתי את הסט אביזרי רכב באזור שלי התקשר לסוכן ואמר לו להגיע

יש רמקול תקול והוא בא אחרי כמה ימים .

 

בורקה. אז איזה פתרון יש לך שיכול לעזור?

 

sd1985 כול שטיפה במכונת שטיפה זה סבל בפני עצמו לאוטו:shock:

הצלחת לטפל בזה בסופו של דבר?

פורסם

sd1985 כול שטיפה במכונת שטיפה זה סבל בפני עצמו לאוטו:shock:

הצלחת לטפל בזה בסופו של דבר?

 

 

לא,הפסקתי לשטוף את האוטו,לכמה זמן,ואז הוא כבר הלך טוטאלוס.

מנוע V6 בלי להתבייש.

×
×
  • תוכן חדש...