Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר נסיעה היום בבוקר, אני רואה מעט עשן במנוע, פתחתי מכסה וראיתי מים באיזור הרדיאטור ונזילה

אין לי מושג מאיפה, אבל מה שכן ראיתי מתחת על הרצפה פקק כלשהו

יש לכם מושג מה זה יכול להיות ומאיפה זה נוזל לי?? (מצורפת תמונה של הפקק)

 

המון תודה

ללא שם.JPG

פורסם

זה הפקק להוצאת המים מהרדיאטור.

אם אתה פותח את מכסה המנוע, בצד הימני של הרדיאטור, בחלק התחתון תגלה את החור.

צריך להגיע אליו מלמטה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הקטע הוא כזה:

א. המים היו מפוזרים על החלק העליון של המנוע

ב. למטה אין נזילה קבועה, ולפי המדיד של המים, עדיין יש שם מים.

 

בכל אופן הנה תמונה של החלק העליון של הרדיאטור בפינה הימנית, ניראה שזה עף משם.

השאלה אם אני יקנה פקק חדש וזה יפתור את הבעיה בתקווה שלא נעשה נזק יותר רציני

Photo0152.jpg

פורסם

ברדיאטור יש 3 פתחים :

1.לבדיקת ומילוי מי קירור.

2.להוצאת אויור מהרדיאטור.

3.לריקון מי קירור מהרדיאטור.

 

לך נישבר פקק לניקוז אויור וברגע שמים התחממו התחילה גלישת מי קירור מרדיאטור.

מאוד כדי לתקן את הבעיה בהקדם האפשרי.

פורסם

לא כל הרדיאטורים בנויים אותו דבר, מבחינת הפקקים.

אם החור למעלה, זה מקום הוצאת האוויר.

לא מספיק להחזיר את הפקק למקומו. יש להוסיף מים ירוקים ולהוציא אוויר מהמערכת.

לא חייב פקק חדש, בדוק אם הגומייה שעליו לא יבשה, ובדוק אם הוא נסגר טוב.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

א. הפקק עצמו בתמונה הראשונה עם גומיה תקינה, אבל החלק התחתון שלו הוא שבור (מנגנון הנעילה בסיבוב כניראה)

השאלה היא אם אני ימלא מים ויקנה פקק חדש וישים אותו, שם זה יגמר??

 

* כרגע האוטו עומד בחניה כבר שעתיים, ואין שום נזילה יותר (כניראה רק השפריצו מים החוצה מהחום)

 

לגביי ניקוז אויר, איך אני עושה את זה לאחר שאני ימלא מים ויחליף פקק??

 

המון תודה...

×
×
  • תוכן חדש...