Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח עורך דין, ורצוי שתתיעץ איתו טלפונית לפני שאתה הולך למשטרה, מעבר לזה אני לא אחזור על זה שזה אחד התירוצים הגרועים ביותר ששמעתי וכל איש חוק(שוטק , שופט וכו') יחשוב כך ואף יתעצבן יותר מלשמוע דבר כזה, כפי שנאמר בגובות הקודמות זה פשוט חטא על פשע לנהוג ברכב לא ממש תקין זו עברה ראשונה ולצאת איתו לעקיפה זו עבירה 2, לצאת לעקיפה על פס לבן שלישית ולהגיד את זה לשוטר זו לא עבירה זו פשוט טפשות.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נגיד והרכב לא היה תקין והוא משך שמאלה בצורה מאוד קיצונית (:roll:), לא שמת לב שהרכב מושך שמאלה :?:

הרי אתה נוהג ברכב, אפילו כמה דקות, ושם לב שמשהו לא בסדר אז אתה לא שם לב לדברים הללו. נו באמת.

 

מקווה שתקבל את העונש.

פורסם

לא יודע לגבי הרשיון נהיגה שלך, אבל אני כן יודע שהתירוץ שהבאת עם הלחץ אויר,חייב להיות בדביק ולהשתתף בתחרות השרשור\ התירוץ ההזוי השנתי.

 

כאילו ברצינות עכשיו, נסעת בכביש ופתאום נפל הלחץ אויר בצורה כל כך דרסטית עד שמשך אותך למרכז הכביש, ובמקביל כל כך נבהלת מהסטייה הזאת שכבר הפעלת איתות ונתת בגז כדי לבצע עקיפה ?

 

או שאולי בכלל ביצעת את העקיפה אחורה, כלומר אחרי המשיכה של ההגה נתת לחיצה על הבלמים וחזרת לנתיב מאחורי הרכב שהיה קודם מאחורייך ?

 

וואלה אתה צודק, אכן תמוה :shock:

 

 

איפה קונדסון שיכתוב לך פה "מזמור לדוד...." על רשיון הנהיגה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
נתן לי רשיון זמני עד מחר

 

נגמר המחר. כל ההמלצות כבר לא רלוונטיות.

נראה לי ש-colauti" קרא, הבין ופשוט לא מגיב.

לפחות לפי מה שרואים הוא ביקר באתר לפני דקות אחדות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

קודם כל,תודה לכל אלו שהגיבו.

א- מבין את העניין של "מגיע עונש",עבירה חמורה.

ב- מבין גם את אלו שטוענים שצריך להוריד אותי מהכביש ולעובדות:

קצין המשטרה אפילו לא הסכים לשמוע ממני כלום,הוא הודיע לי חגיגית:שלילה 30 יום מנהלי+החרמת רכב לתקופה חופפת וזה חוץ מהמשפט בעוד קצת פחות מ-3 חודשים.

התייעצתי עם מס' עורכי דין ומכיוון שאני רחוק מלהיות עבריין תנועה -עבירה ראשונה לאחר חמש שנים (הקודמת היתה מהירות)

ובטח שלא בתחום הפלילים כך שמחר בבוקר אני אחליט לאיזה עו"ד מבין השניייםן שדיברתי איתם ייצגו אותי בתקווה להשיג עסקת טיעון סבירה לפני ההגעה לבית המשפט,שם נראה לי שהשופטים ממש אם נהיה עדינים לא יהיו סלחניים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

סך הכל זה היה צפוי מה שקיבלת, שלא יקשיבו לך ו30 יום על בטוח.

לגבי ההחרמת רכב, מלבד שהרכב שם, מה היקך הנזק הכספי או אחר שנפל עליך ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

החרמת הרכב ואחסנתו במחסן המשטרתי יעלו לי 360 ש"ח לכל התקופה אבל הבעיה הגדולה היא החשש שלי שבמשפט הצפוי בעוד 3 חודשים,פרט לקנס שינוע בין 700-1000 ש"ח, אני אקבל שלילה ארוכה למרות העבר הנקי שלי ולכן אני נאלץ להסתייע בשירותי עו"ד אם כי כיוון ,שמצבי הכספי אינו בשמיים כמובן לא שש לאפשרות הזו אך ידוע, שאין מחיר לחופש.

כמו כן נרשמו בדו"ח השוטר שני סעיפים- עקיפה בקו הפרדה רצוף+סיכון תנועה :שתי עבירות על כל אחת 10 נק' חובה והקצין כאשר שאלתי אותו טען, שהנקודות יהיו בחפיפה כלומר זה יחשב כעבירה אחת של 10 נקודות חובה ולא 20. (אני בספק,אך אם הוא יודע על מה שהוא מדבר הרי שלפחות ניצלתי זמנית מקורס נהיגה מונעת שהיה עולה עכשיו עוד כמה מאות שקלים).

אני מקווה שעו"ד שלי יהיה /תהיה מספיק חכם/ה תלוי במי אבחר מחר כדי לתפור את עיסקת הטיעון הטובה ביותר עבורי כדי שלפחות במשפט לא יקרעו אותי מבחינת השלילה,עם עניין הקנס השלמתי לצערי הרב ובכלל המסקנה מכל השטות הזו גם אם לא היתה מכוונת היא שאם עשית מעשה,קח אחריות ושא בתוצאות.

השילוב של נהג עייף,אחרי יום עבודה שכבר בקושי יש חמצן במוח בשילוב מסויים של אובדן ריכוז עלול לעלות ביוקר,כל עוד שזה נגמר רק בכסף ולא בחיי אדם צריך לומר תודה על כך ואני חושב שזו ראיה יותר חכמה של הדברים.

עד העבירה הזו למרות חומרתה הייתי ללא גיליון הרשעות ואני מאחל לעצמי שלא אמצא עצמי שוב בסיטואציה כזו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כאשר הוצאתי רישיון לימדו אותי שפס לבן= קיר מבטון.

ברגע שאתה עובר את הקו הלבן, נכנסת בקיר.

אני לא רואה שום הצדקה למעשה זה, גם לא חושב שהם יראו את זה.

פורסם

AMIT,

 

אין מה להמשיך עם ה"חינוך", הבנאדם הבין את הטעות שלו ובעצמו שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר במקום להסתיים באיזו תאונה.

 

ולפותח השרשור,

 

טוב באמת שהבנת את חומרת העבירה, תפנים את העניין ותקווה לטוב במשפט.

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

השילוב של נהג עייף,אחרי יום עבודה שכבר בקושי יש חמצן במוח בשילוב מסויים של אובדן ריכוז עלול לעלות ביוקר,כל עוד שזה נגמר רק בכסף ולא בחיי אדם צריך לומר תודה על כך ואני חושב שזו ראיה יותר חכמה של הדברים.

 

לא דובר על אוויר בצמיג? לרגע חשבתי שלא הבנתי נכון.

פורסם
כאשר הוצאתי רישיון לימדו אותי שפס לבן= קיר מבטון.

ברגע שאתה עובר את הקו הלבן, נכנסת בקיר.

 

כן, עוד אחת מהסיסמאות המטופשות של חכמי משרד התחבורע וחבריהם.

 

אם תיסע בעיר, ומישהו חונה בחנייה כפולה (בלי שהוא נראה באיזור). עקיפתו מחייבת חציית פס לבן. עם היד על הלב, האם גם אז תדמיין לך שזה קיר, או שתעקוף אותו בשיא הזהירות ותמשיך לנסוע?

 

אני לא בא חלילה להצדיק חציית פס לבן, אבל הגיע הזמן להתחיל לנהוג עם הראש, ולא על פי מנטרות.

 

חציית צומת באור אדום היא מסוכנת, לא בגלל שהאור האדום ייפגע ויעלב חלילה, אלא בגלל שמישהו אחר עלול להגיע באור ירוק, ולהשתמש בזכותו לחצות את הכביש בבטחה. אם תעברו באדום - תגרמו לתאונה.

 

עצירה בתמרור "עצור" - העצירה אינה מטרה בפני עצמה, אלא נועדה להבטיח שתגיעו למהירות אפס, תביטו לצומת ותיכנסו אליה רק כאשר וידאתם שהיא פנויה. אפילו המחוקק כבר השכיל להבחין בין עבירה קלה - אי עצירה טכנית, לבין עבירה מאוד מסוכנת, שהיא אי מתן זכות הקדימה. על אי מתן זכות קדימה בתמרור עצור נענשים בחומרה.

 

חציית פס לבן אינה מסוכנת לכשעצמה, אבל למהנדס התנועה שהחליט לצבוע את הפס הרצוף שם היו חששות לגבי מצבים מסויימים שעלולים לנבוע כתוצאה מעקיפה או סטייה מהנתיב שם (למשל: כביש גלי בו הראות אפסית, כניסה קרובה לצומת, סיבוב קרוב). לכן חשוב לא לחצות את הפס, ולא להתעלם ממנו - גם אם נדמה לכם שהכל בסדר ואין חשש.

 

איסור על פניית פרסה - גם אם נדמה לכם שאין חשש מביצוע פרסה, ויש מקום ולא תפריעו לאף אחד - לפעמים מהנדס התנועה (או קצין המשטרה, בנסיבות מסויימות) החליט למנוע את הפרסה גם כדי למנוע סכנות במקומות שלא חשבתם עליהם (או עומסים בצירים אליהם אתם רוצים לפנות).

 

איתות - אחת הרעות החולות שיש בארץ. אנשים (אותם מעטים שטורחים להפעיל את ידית האיתות) חושבים שבאמצעות האיתות הם קנו לעצמם את הזכות לסטות מהנתיב. טעות. המבט במראה חשוב יותר , וצריך להיות קודם לאיתות (או לפחות בו זמנית איתו). אם המסלול פנוי, או שהנהג לידכם יוצר עימכם קשר עין, ומודע לכוונותיכם - האיתות הוא רק סימון משני למה שאתם עומדים לעשות. חשוב יותר שתדעו שאתם לא הולכים להשפיע בסטיית הנתיב שלכם על מישהו אחר (או לפחות לא בזמן שהוא לא מודע לפעולתכם), וזאת עושים באמצעות מבט במראה.

 

בקיצור - כל הסלוגנים של "מהירות הורגת", "פס לבן זה קיר", "כביש רטוב גורם להחלקה" ועוד כהנה וכהנה - תעשו לעצמכם טובה לתנו להם לחלוף ליד אזניכם, בתמורה הפעילו את מוחכם בזמן שאתם נוהגים וחישבו על תוצאות אפשריות של מעשיכם.

פורסם

לעניין העבירה [ולמען האנשים שיקראו את זה בעתיד] - לא כ"כ ברור אם עקפת או רק חצית פס הפרדה וחזרת. במידה ורק האחרון הוא הנכון, מי אמר שלא היתה על הכביש אבן שפגיעה בה יכלה לגרום נזק ותאונה? אז מה אם השוטר לא ראה את האבן?..

 

לפני כמה שנים היתה כתבה על כך שחלק גדול מסימון הכבישים בוצע ע"י מע"צ ללא מסמך מאשר של איזה פקיד במשרד התחבורע (או משהו בסגנון, לא זוכר את ההגדרה המדויקת), ובעצם השראה בעבירת פס רציף בקטע כביש כזה איננה כבילה משפטית, והסעיף ניתן לביטול.

 

לעניין פסים רציפים באופן כללי - לא חסרים בכבישים שלנו סימונים מטופשים בעליל ושלא לצורך, אשר אוסרים עקיפה במקום שהראות מכל רכב פריווט ממוצע היא טובה, ולחילופין כאלה שמתירים עקיפה בקטעים שבהם הראות מאותו פריווט ממוצע היא אפסית !! התופעה הזו מזהירה בטיפשות ו/או בסכנה שמאחוריה בעיקר בכבישים בינעירוניים נידחים, כמו הירידות לסדום, כביש הבקעה והערבה. בערבה לא חסרים שקעים שרק נהגי משאיות וולו שיושבים אי שם בגובה מעל הכביש יכולים להבחין מה קורה בהם, וכמובן שפס ההפרדה הוא מקווקוו... וכן, בל נשכח גם את "גובה המס התורן" לובש המדים הכחולים שמסתתר באחד משקעים כאלה, ומכוון את אקדחו אל קטע כביש ריק וישר שנמשך מספר קילומטרים. אבל זו כבר סאגה אחרת.

וקצור, כמו שכבר נאמר מעלה, קודם כל להפעיל את השכל הישר.

פורסם

הבהרה קלה אך חשובה אולי- העקיפה החלה 100 מטר לפני הפס הלבן והסתיימה לאחריו.

שכרתי עו"ד שהצליחה לארגן לי שיפוט מהיר למחר במקום לחודש פברואר ובכל זאת אני מעט אופטימי ומקווה שהשלילה לא תהיה ארוכה מידי ותהיה התחשבות מצד השופט/ת לעברי הנקי ולעובדה שהעקיפה התחילה לפני הפס הלבן ולא על הפס עצמו כי הבנתי מעו"ד שגם לזה יש חשיבות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שמר,

 

במקרים רבים שמו פס לבן רק כדי לחסוך תקציב.

אילו היה מספיק כסף - היה שם קיר בטון / מעקה מתכת.

 

הענין הוא שנהגים מסויימים לא מתחשבים בתנועה וחוסמים נתיבים רק לרגע ומאלצים משמתמשי דרך אחרים לעקוף על פס לבן בכדי להמשיך בנסיעתם. זה הפתח שבו אנשים מתרגלים לזלזל בפס הלבן.

אילו היה שם קיר בטון, גם לא היו חוסמים נתיב וגם אחרים לא היו נאלצים לעקוף על פס לבן.

 

בבת-ים ברח' בלפור היה בעבר כביש רחב שגם אם מישהו חנה ב"דאבל", עדיין אפשר היה להתקדם ללא הפרעה ובלי לחצות פס לבן. יום אחד בנו באמצע הכביש נת"צ ו"אכלו" חלק מרוחב הכביש.

היום אלה שחונים בדאבל, מאלצים משתמשי דרך אחרים לעקוף אותם תוך כדי כניסה לנת"צ.

בקטעים מסויימים בכביש התקינו גדרות ושטחי הפרדה לנת"צ : במקומות אלה אי אפשר לחנות בדאבל כיוון שהתנועה פשוט נחסמת ואין אפשרות לעקוף.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

קרא שוב את התגובה שלי.

היא אינה מתייחסת לצורך בקיר או לא - אלא לחינוך לנהיגה הרובוטי משהו שנהוג בארץ. נהיגה (כל עוד לא הגיע היום, חו"ח , שכל המכוניות יפוקחו ע"י אח גדול (משהו בסגנון תכנית פרומיתאוס האירופאית) היא פעולה שדורשת חשיבה בנוסף לתפעול הרכב.

לצערנו - רוב הנהגים בארץ פועלים באופן מתוכנת (ושגוי, לעיתים קרובות) שנובע מלימוד לקוי ומיושן, אשר אינו מתאים לתנאים בכביש דהיום.

 

לכן יצאתי נגד הסיסמה הזו, ונגד אחרות - כדי שאנשים ינסו להבין קצת את תוצאות פעולותיהם בכביש, בעיקר כלפי שאר משתמשי הדרך. אין לי שום דבר בעד חציית פס לבן בניגוד לחוק. באמת שלא.


×
×
  • תוכן חדש...