Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם

רציתי לדעת אם המגבר z4200 של mac יוכל לבתאים לסאב JBLוGTO1202D ולקומפוננט וJBLוGTO6507

ויש לי עוד שאלה.. יש מישהו שיכול לתכנן לי תיבה פתוחה לסאב הזה... פשוט יש לאבא שלי נגריה וחבל לי על ה 200 שקל האלה של התיבה שאפשר להשקיע אותם בדברים אחרים.. וד"א צינור שמשתמשים בו לאינסטלציה יכול לשמש כפורט?

פורסם

1. לגבי המגבר אם זה מה שאני חושב שזה.. אז הוא ממש לא מתאים!!

2. תן לנו נתוני יצרן לסאב, נחשב לך תיבה לפי עומק גובה ורוחב (יש תוכנה לזה, 2 דקות..)

ואתה תתחיל לבנות, להדביק, להבריג ובסוף להעלות תמונות..

3. כן, צינור אינסטלציה יכול לשמש בתור פורט. אבל חשוב העובי שלו ומה העומק שלו בתיבה ואיפה הוא ממוקם.

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

קודם כל תודה על התשובה

אז ככה זה הסאב http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=417099 וזה המגברhttp://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=360873

לגביי התיבה אם אפשר לתת לי מידות מדוייקות גם של התיבה וגם של הפורט.. ואיפה בדיוק למקם את הפורט..

אם לא קשה אז תתכנן לי תיבה שהחלק הקידמי שלה הוא שיפוע (אני מניח שאתה יודע למה אתה מתכוון)

תודה רבה!

פורסם

המגבר מצויין על מנת להגביר את הקומפוננט וגם את הסאב.

בנוגע לתיבה ההמלצה של היצרן היא תיבה פתוחה 50 ליטר תיבה סגורה 28 ליטר

התבונן בנתונים וחשב.

http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Boxes%20and%20Parameters/GTO1214DTD.pdf

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html

פורסם

פורט 4 אינטש זה ענקק.. אף פעם ללא ראיתי אחד כזה אבל לפי מה שבתוכנית שנתת לי זה מה שצריך להיות.. זה לא מוגזם?

×
×
  • תוכן חדש...