Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מישו שיכול לומר לי מה אני מחבר לכל יציאה של המגדש כאן ?

ז"א לסמן על התמונה כל יציאה למה משמשת ?

אצטרך לעשות פורטינג לראש מנוע? ולחזק את התושבות שלו לא?

פורסם

זה מגוחך שאתה שואל שאלות כאלו כי בין טורבו על המדף לטורבו שגודש על מנוע יש לך דרך ארוכה.

 

אבל בכל מקרה:

 

בתמונה הראשונה יש לך שם חיבור מלבני עם ארבע חורים, זה מתחבר לסעפת פליטה שאמורה להסתיים עם חלק דומה לצורה של זה שיש על הטורבו

אל החיבור העגול אתה מחבר את הצנרת גדישה, משם היא הולכת את האינטרקולר ואז אל הסעפת יניקה.

 

התמונה השלישית מתחבר לחלק הזה מתאם שאין לך אותו שהוא למעשה יציאה שאליה מתחברת שאר הצנרת של האגזוז שאחרי הטורבו.

 

בתמונה האחרונה זה למעשה חלק לא מקורי שריתחו אל הטורבו אבל למעשה לשם מתחבר הפילטר אויר.

 

יש לך שם על הטורבו חיבורי ואקום וחיבור שמן שאני לא ממש מוצא טעם להסביר לך על זה כי זה ניראה לי מגוחך כל הקטע שאתה חושב שאפשר להסביר לך איך להרכיב טורבו על האוטו באינטרנט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קודם כל, לפני המגילה וההרצאה אני חייב לשוב ולציין שהשיפור האמין, הזול והקל ביותר לכיוון של גדישת מיני הוא יבוא של מנוע מטרו טורבו או יבוא מנוע TWIN PORT מקופר בין השנים 1997-2000 וגדישתו בארץ.

 

אם בכל זאת החלטת שלא בא לך, אני אנסה קצת להסביר.

מנוע ה A SERIES הוא אחד המנועים הנפוצים בעולם והוא הושק לראשונה ב 1951.

הוא תוכנן לאמינות מופלגת על חשבון הספק צנוע אולם הטכנולוגיה שלו היא מאוד מיושנת ואעפ"י שהוא מקבל שיפורים באהבה רבה, גדישות מפרקות אותו לגורמים ונדרשת עבודת הכנה רבה עליו.

 

בגדישה של מנוע מיני אתה מחורר בוכנות, מפרק מיסבי קרנק ומיסבי טלטל, קורע טלטלים, שובר פיני בוכנה ועוד נזקים כאלה כי המנוע חלש מאוד ביסודו.

 

יש להחליף את כל החלקים האלה בחלקים משופרים (אשר נמצאים בשפע וגם יחסית זול באנגליה) ואז מתקבל מנוע פנינה שסוחב הספקים מרשימים באמינות לא פחות מרשימה.

 

לי היה מנוע 1275GT שהוגדל ל 1380, יחס דחיסה 1/12.5 עם בוכנות אומגה, ראש סטייג' 3 עם שסתום יניקה 1.48 אינצ' ופליטה 1.25 אינצ', הזנה עם ובר 48 DCOE עם סעפת יניקה של מנגולסטי, מכל הקרנק גולח מהקוטר 0.010 אינצ', קרנק אלומיניום, טלטלים קלים,קיט של טיימינג ברצועה, קאמשאפט 295 של קנט, נדנדים ביחס של 1.5:1, מערכת פליטה מלאה RC40, דיסטריביוטר אלדון, הצטה אלקטרונית.

 

בובה של מנוע שדחף 119 סוסונים ב 7400 סל"ד.

 

השיפור הבא היה קיט 5 הילוכים של מיני ספורט(קיט שלא קיים יותר, היום זה רק הסבה במקום או קניה יקרה של תיבת הילוכים שלמה).

 

השיפור הבא היה מנוע 8PORT 16V של WESLAKEוכאן כבר זה נעשה מפחיד עם 145 כ"ס ב 9500 סל"ד.

 

השיפור הבא היה שגנבו לי את האוטו :evil:

 

כל מי שהיה בסוף שנות ה-80 בסצינה של אזורי חן מכיר את המיני המג'וייפת שהיתה לי.

 

לידע כללי, הנה MINI SPORT

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בלי להתיימר להבין במערכות טורבו,אז משהו לסבר את האוזן

 

רציתי להפוך מנוע אטמוספרי לטורבו,התחלתי לרכוש טורבו,אינטר קולר,קולר שמן מנוע סעפות נירוסטה

 

ובלי להכאיב לך... מה שעשיתי בסוף זה שהחזרתי את הכל וירדתי מהעניין

 

מדובר על סכום לא הגיוני שלא שווה להפוך מנוע אטמוספרי לטורבו,מעבר למנוע ,אז מה עם הברקסים

 

מה עם הגיר מה עם הקלץ ומה עם עוד כל המערכות ברכב שלא בנויות לטורבו...

 

אני ירדתי מהעניין ושיפרתי את המנוע בצורה אחרת,פחות כוח אבל בהחלט מספיק לי

 

אני בדיעה של קודמי,אם רוצים להפוך אטמוספרי לטורבו...לקנות מנוע יעודי,עם צמת החשמל המחשב מערכת ההזרקה הכל קומפלט !

פורסם

תיראה... אני יודע זה פרוייקט שאמור לעלות הרבה , וזה לא כסף שאני אחפש לקבל אם אמכור את האוטו אני עושה אותו בשביל היחודיות

סך הכל במידה ואראה שיותר משתלם לקנות מנוע טורבו מקורי למיני אמכור את המגדש באיביי אני מאמין שיהיו קופצים למציאה

פורסם

אז מה שאני בדקתי....להפוך רכב אטמוספרי לטורבו ,צריך לעלות לפחות 30K

ואני לא מדבר על איזה פרויקט יוצא דופן,מערכת די פשוטה

פחות מזה זה לא יהיה רציני,אחרי שראיתי מנועים שבורים,בוכנות מותכות,מצמדים שבורים ! הבנתי שאין קיצורי דרך

 

או לעשות הכל כמו שצריך או לא לעשות בכלל

 

אם ברשותך הממון,אז המון בהצלחה לך :-)

×
×
  • תוכן חדש...