Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

לאחר חיפוש לא מצאתי תשובה לשאלתי שמופיעה בכותרת ואני אשמח אם מישהו יוכל לפרט.

תודה!

פורסם

אני לא מחפש פרטים ספציפיים. פשוט בזמן הקרוב אני מתכנן לקנות מונובלוק של ג'נסיס ורציתי לדעת מה ההבדלים העקריים בין שתי הסדרות הנ"ל.

פורסם

מדובר במגברים שונים מאוד במבנה שלהם וברכיבים שלהם .

לפרופייל יש 2 סדרות שונות.

אולטרה ופרופייל רגיל.

 

המונובלוק מסדרה שלוש הוא מגבר ברמה מאוד מאוד גבוהה ונחשב לאחד המגברים הטובים ביותר של גנסיס. הוא גם עולה בהתאם.

הפרופייל נותנים תמורה מעולה . בנויים בקלאס G שמשמש את גנסיס גם במגברי העל כמו DMX , DMA ו P-15.

שמעתי אותו על המון סאבים כולל האודיופיל שהם ביחד שילוב קטלני.

האולטרה כבר קצת יקר יותר אבל חזק מאוד .

 

עבור איזה סאב אתה קונה את המגבר ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כי זהו מגבר איכותי וקראתי עליו רק תגובות טובות וגם יצא לי לשמוע מגבר של ג'נסיס באחד המפגשים.

Roma, לפי התגובה שלך אני מבין שלדעתך יש לשקול גם אופציות אחרות חוץ מג'נסיס, אז אני אשמח לדעת מה האופציות ולמה?

פורסם

אין לי שאיפה מסוימת ל-SQ או SQL. אני פשוט שואף למצב שבו המוסיקה שתפיק המערכת תהיה קרובה לשלמות בעיניי.

לגבי תקציב, אז אין לי תקציב מסוים שקבעתי לעצמי. אני פשוט מחליט שאני רוצה לקנות משהו ואני עושה את זה ואם צריך אני אוותר על דברים מסוימים או פשוט אכנס למינוס יותר גדול.

פורסם

מינוס ... :-) . למה שאלתי אותכה על כיוון כי אתה צריך להחלית , איזו מגבר לקנות קלאס D או AB ? ב קלאס D יש לך יתרון , מחיר . בקלאס AB אתה תקבל איתרון ב איכות . זה לא אומר שכל מונוים AB יותר טובים מ D . במגמברים של קלאס אני לא יתנעינתי ו לא יכול להמליץ , ב קלאס AB יש כמה מגברים טובים : זה DLS A6 , AUDISON LRX1.1K , אני קניתי AUDISON .

פורסם

למען האמת אני מחפש איכות ולא מחיר. זה כמובן לא אומר שאני טחון בכסף, פשוט אני משתדל להתנהל לפי המשפט "אני לא מספיק עשיר בשביל לקנות דברים זולים". כמובן זה משפט מאוד מופשט, אבל הרעיון הוא שאני מעדיף לקנות ציוד ברמה כזו שלא תגרום לי לרצות להחליף אותו אחרי 10 חודשים כמו שכבר קרה לי כמה פעמים.

לגבי מגברים של Audison, אז אני מסכים שגם הם איכותיים וטובים, אבל גם ג'נסיס כאלה ופשוט בא לי דווקא לרכוש מגבר של ג'נסיס. כמובן, אם אני אשמע פתאום (אני מאוד בספק שזה יקרה) משהו נגד המגברים של ג'נסיס (חוץ ממחיר :-D), אז אני אשקול בכובד ראש להתחרט וללכת על מגבר אחר.

פורסם

מגברי GENESIS לא כל כך מוצלחים מפחינת באס . עם יש לך אפשרות לשמוע מגבר של GENESIS עם הסאב שלך , ואחרי עם עוד כמה מגברים זה הכי טוב . עם אתה תרצה אתה יכול לחבר סאב שלך איצלי .

פורסם
מגברי GENESIS לא כל כך מוצלחים מפחינת באס .

 

אני אישית אם הייתי צריך יעוץ ממישהו , לא הייתי רוצה לקבל יעוץ מתוך שמועות . זה לא אומר שרק מי שיש לו ציוד מסוים יכול להגיב עליו, אבל שכותבים משהו מתוך שמועה מציינים זאת.

תשנה את סגנון הכתיבה שלך. זה לא מקובל ולא מקצועי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...