Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה אתי שעובד סוציאלי קונה מכונית ממטופל?

לקחת 250 מיליון שקל ממקום העבודה שלך, זה אתי? ;)

 

(הייתי חייב) ;)

אל תתקרב לפיאסטה.

לרכב הזה לא יהיה ערך גם עוד 20 שנה.

 

תתרחק כמו מאש, רכב גרוע!

אהמממם...

"מכירים את זה שאתם נוסעים בכביש 5 בלילה ועוקפת אותכם פיאסטה ישנה ב160 קמ"ש? מה,לא מכירים? אז זה אני!:smile:"

 

פיאסטה, פיאסטה, איזה אוטו...

אני זוכר שחברה שלי (לשעבר, לשעבר, לשעבר, לשעבר) קנתה פיאסטה 1.1. היא גרה באחד המקומות היותר צפוניים במדינה והיתניידה איתה לת"א על בסיס קבוע. בפעמים הבודדות שנהגתי בה בעליות של שישוב שלה הרגשתי עמו באופנוע 50 סמ"ק. כל הזמן על טורים גבוההים, כל הזמן אין מומנט, וכל הזמן צריך להוסיף שמן... ;)

לאחותי היתה פיאסטה שהיא מאוד נהנתה ממנה.

גם לי היתה פיאסטה, וגם אני מאוד נהנתי ממנה. רוב הזמן... ;)

ערך אספני, אני לא בטוח שיהיה לה אי פעם, אבל פיסת היסטוריה היא בטוח כן!

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
זה אתי שעובד סוציאלי קונה מכונית ממטופל?

 

לא יודע. תלוי מה סוג הטיפול.

בכל מקרה, גרמתי לבלבול קל. אני מאוד מרוצה מהקורדובה שלי, ואין לי כל כוונה לרכוש את הרכב המדובר.

פשוט התרשמתי מרמת השמירה על הרכב , וסקרן אותי האם כשהוא ימכור אותו הוא יקבל מחירון + , דהיינו סכום מגוחך, או שיש לרכב ערך מכיוון שהוא ישן. (שהרי זו דיאגרמת U , לא?)

בכל מקרה, תודה על התשובות, היה לי מאוד מעניין לקרוא אותן.

צביקי

פורסם

אז- ערך אספני "נטו", כפי, שסוכם כאן כבר- אין ולא יהיה. יחד אם זאת- יש סיכוי למצוא מישהו, שיאריך את המצב של האוטו, ויתן סכום סביר עבורו.:-)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אחחח, אני מתגעגע לפיאסטה שלי.

דור ראשון, יד ראשונה, 957 סמ"ק, ריח של דלק על הבוקר, עליות של מודיעין עם 3 בחורים גדולים ברכב (אחד מקדימה מנגב את השמשה הקדמית, אחד מאחורה מנגב את השמשה האחורית, ואחד קופא מקור-דצמבר הכל פתוח+משולשים ויש לי רק פליז אחד ברכב), והרכב נוסע, תענוג.

 

עשה לי את היום, שבוע טוב.

זה נכון

×
×
  • תוכן חדש...