Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוציאים את הלמברטה מהחול בירושלים - יומן שיפוץ למברטה .


y9853
שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמח שאתה מתקדם!

מתחת לזוית שאליה מחוברת הדלת ישנו פין ארוך מפוצל בשתי קצוותיו. תוכל לראות אותו כשהדלת פתוחה...כווץ את ההרחבה עם שפיץ פלאייר ושלוף אותו החוצה.

 

תודה.

גם היום נאבקתי בציר הזה, אך ללא הצלחה...

אילו היתה לי גישה נוחה אל הציר הזה, הייתי חותך אותו, ושם פין מפציל פשוט במקומו.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 507
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לאחר שהשבוע נתתי את שני המנועים למוסכניק עליו קיבלתי כאן המלצה, היום הוא התקשר אליי לספר לי שהוא לא מצליח לשחרר את הבוכנות משני המנועים, והוא מבקש שאגיע אליו ע"מ לראות איך אנו ממשיכים מכאן הלאה...

 

אז הגעתי (וכי יש לי ברירה?)...

 

מסתבר שעד שהגעתי אליו הוא הצליח לשחרר את אחת הבוכנות, בעזרת לא מעט מכות פטיש.

 

הקרטר של המנוע המקורי של הלמברטה אותה הצאתי מהחול שבור במספר מקומות. אין זה אומר כי הוא צריך להזרק, אלא הוא יכול לעבור אצל חרט אשר ילחים לו חזרה את החלקים, ויחרוט את החורים של הברגים.

 

כעת אני עומד בפני קרטר שבורה (אני יודע שאומרים קרטר שבור, אבל זה מלשון שוקת שבורה)

 

מצד שני, הקרטר של הלמברטה לחלקים תקין לחלוטין, ולפיכך נשעה החלפה בין המנועים, ואז אאלץ לעבור בעמדה מס' 1 הידועה לשמצה. לפחות בגלל ששתי הלמברטות רשומות על שמי, זה אמור להיות יותר קל (אני מקווה).

 

יש לי רשימה ארוכה של חלקים אשר אני צריך להשיג (כמובן שאת חלקם יש למוסכניק ואת חלקם אין לו) ע"מ להשלים את האוברול (כאשר עכשיו האופציה של להמשיך מכאן לבד מתחילה להיראות יותר הגיונית, אך אני עדיין לא משוכנע ביכולתי לעשות כן).

 

מי שיש לו מנוע או חלקי מנוע וגם חלקים אחרים ללמברטה, ומוכן למסור או למכור, מוזמן בחום לפנות בפרטי!

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לא צריך את עמדה מס' 1 בשביל החלפת מנוע,

מכון טסט יעשה זאת בחיוך :wink:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לא צריך את עמדה מס' 1 בשביל החלפת מנוע,

מכון טסט יעשה זאת בחיוך :wink:

 

 

התקשרתי היום למענה הקולי של משרד הרישוי, וזה מה שהם אמרו לי.

בכל מקרה, אני אלך לפי שיטת מצליח בנושא הזה (או למכון טסטים שכן מכיר את ההנחיה הזאת....).

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרתי היום למענה הקולי של משרד הרישוי, וזה מה שהם אמרו לי.

בכל מקרה, אני אלך לפי שיטת מצליח בנושא הזה (או למכון טסטים שכן מכיר את ההנחיה הזאת....).

 

 

אל תשכח לקחת טופס שטר מכר מכל מוסך, ולהחתים אותו על עבודת ההתקנה (לא צריך קבלה).

את הטופס אתה ממלא, מכיוון שאתה מוסר את המנוע לעצמך.

 

תהנה בשיפוץ, ואם אתה צריך הובלה של הכלי, וזה לא נכנס ברכב שלך, אני מנדב את המסחרית שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני

משיטוטי הבוקר....

 

http://motors.shop.ebay.com/items/Parts-Accessories___W0QQ_nkwZlambrettaQQ_fromfsbZ0QQ_trksidZm270

 

לא להיתפרע עם הכרטיס, האישה חוזרת אוטוטו...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני

משיטוטי הבוקר....

 

http://motors.shop.ebay.com/items/Parts-Accessories___W0QQ_nkwZlambrettaQQ_fromfsbZ0QQ_trksidZm270

 

לא להיתפרע עם הכרטיס, האישה חוזרת אוטוטו...רן

 

 

ראשית, תודה...

 

מהבוקר אני מנקה את המחסן להעלים ראיות למה שהלך שם בשבוע שהיא לא היתה. ניקיתי וקירצפתי, ועשיתי ספונג'ה, והוצאתי את כל הקרטונים הישנים, והחלפתי אותם בחדשים אשר יכסו את כל רצפת המחסן, וזאת ע"מ להסתיר את כתמי השמן שנותרו על הרצפה.

 

שנית, כנס לקישור הזה ואז תוכל לראות איך נראית השלדה של הלמברטה, כאשר החלקים האלו מרותכים ל"צינור" שהוא למעשה השילדה.

 

מה שניתן ללמוד מהקישור הוא, שאין עוד הרבה לפרק ע"מ להגיע למצב הזה - וזה בהחלט מעודד.

 

הבעיה היא שמה שנשאר כעת מחובר לשילדה, אלו רק ברגים שלא יוצאים - גם לא בכח, וכעת השלב הבא הוא ברנר (אם אמצא מישהו שמוכן לתרום את ברנרו למדע), קידוחי ראשי ברגים (לברגים שאין לי צורך בהם ו/או בחלק שבתוכו יושב הבורג), משור דיסק (מעיר את השכנים בלילה אבל עושה יופי של עבודה) ובלית ברירה, נעבור להלחמות של אומים של הברגים וננסה להוציאם כך.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח לקחת טופס שטר מכר מכל מוסך, ולהחתים אותו על עבודת ההתקנה (לא צריך קבלה).

את הטופס אתה ממלא, מכיוון שאתה מוסר את המנוע לעצמך.

 

תהנה בשיפוץ, ואם אתה צריך הובלה של הכלי, וזה לא נכנס ברכב שלך, אני מנדב את המסחרית שלי.

 

 

לפי מה שאתה אומר, אני לא יכול להתקין את המנוע לבד???

 

מעבר לכך, עד שאגיע לשלב ההובלה של כלי שלם - יעבור עוד הרבה זמן, אך רשמתי לפניי בתודה את הצעתך.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסכול.

 

ערב של תסכול עבר עליי אמש. ולא, לא בגלל שאשתי חזרה מחו"ל.

ע"מ לסיים ולהפשיט את שלדת הלמברטה מהמרכב, נשארו בערך עוד 20 ברגים בסה"כ.

אבל כמעט וכל הברגים האלו יכולים להיפתח רק לאחר פתיחת שני ברגים - הברגים אשר מחברים בכידון את החלק העליון (איפה שהמקום של הספידומטר) לתחתון.

כאשר אצליח להוציא את הברגים האלו (אין לי עדיין מושג איך, אבל זה יקרה במוקדם או במאוחר), אוכל להוציא את המזלג של הלמברטה, את הפח בו עובר כל החיווט שלה, וכן תהיה גישה נוחה עם משור דיסק לכמה ברגים עקשניים אחרים, התופסים את הכנף הקידמית.

 

אתמול בערב, במשך שעה ארוכה, נאבקתי בכל שאר הברגים, כאשר הברגים הנוספים שנשארו הם הברגים שמחברים את המדרך הקידמי לשילדה, ואותם אני לא מוציא בינתיים, וזאת ע"מ שתהיה לי "קונטרה" לברגים האחרים במדרך הקידמי.

 

נשארו לי שני רעיונות כיצד לפרק את שני הברגים הסוררים...

הראשון הוא לחמם בעזרת ברנר את הברגים והאיזור שמסביבם, ולאחר שהם חמים מאוד, לשים קרח על הברגים, מתוך תקווה שהם יתכווצו חזרה הרבה יותר מהר, ואז (אולי) אצליח לשחררם.

האפשרות השניה היא לרתך אליהם אום, ולאחר הריתוך, לפתוח את האום בעזרת בוקסה, ואז אמור להימשך גם הבורג עצמו.

 

החסרונות של השיטות האלו הם:

א. אין לי ברנר (יש ברנרים המתחברים לגזית שדה?).

ב. אני לא יודע לרתך, ושיעור הריתוך שלי יחד עם רן, שהיה אמור להתקיים לפני כשבוע, נדחה עקב החור שהתגלה במכסה המנוע.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני:

"...תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר..."

 

 

זאת היתה פעם שלי היום היא בידיים טובות! וההונדה במצב פחות טוב בהתחלה, עדיין ממתינה ליומה!

DSCF2010.jpg

DSCF7645.jpg

DSCF7648.jpg

DSCF7697.jpg

DSCF9069.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה, שני המנועים של הלמברטות עברו פירוק. חלק מהליך הפירוק כלל מכות פטיש חזקות מאוד על הבוכנה, וזאת ע"מ לשחרר אותה, אחרי שהיא שחתה יומיים ב- WD.

 

לאחר שיחות ממושכות מאוד עם מי שאמור לעשות לי את האוברול למנוע קיבלתי ממנו רשימת חלקים ארוכה, אותם יש להחליף, וזאת ע"מ שהאוברול יהיה יעיל.

 

אם יש מישהו מבין ששת קוראיי השרשור הזה, שעדיין לא התייאשו ממני, מהסיפור ומהדרך המייגעת אותה אני עובר בשיפוץ (בטח כבר נשארו רק שני קוראים), ובמקרה או שבטעות יש להם חלקים מהרשימה המצורפת - למסירה או למכירה, אשמח מאוד לדעת על כך בהקדם.

במקביל, אני עושה השוואות מחירים בחו"ל, הן בחנויות מקוונות, והן אצל ספקים שונים ומשונים.

 

כאמור, הלמברטה היא למברטה SX 150cc, מודל 1969, כאשר המנוע נקרא LI.

וזוהי רשימת החלקים (רשימה חלקית ובלתי ממצה בעליל, אך "זהו" לעת עתה):

 

ידיות ברקס קידמי / קלאץ'

פנס ראשי עם / בלי הניקל מסביבו

ספידומטר

בוכנה +צלינדר + רינגים

לאגרים ראשיים למנוע ולגלגל האחורי

צלב להילוכים

פלטות לקלאץ' (כל החמש)

קונטרה גיר

בית מצמד

שרשרת

מובילי שרשרת (המותחנים שלה)

ציר לרגלית קיק סטארט

רגלית קיק סטארט

דראם למעצור אחורי

נעליים לברקס אחורי

מחזירי שמן (כל השישה)

סט אטמים + אטם ראש + אטם אגזוז.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסכול.

 

א. אין לי ברנר (יש ברנרים המתחברים לגזית שדה?).כן. ראה כאן. דווקא הזול ביותר לדעתי יתאים יותר.

ב. אני לא יודע לרתך, ושיעור הריתוך שלי יחד עם רן, שהיה אמור להתקיים לפני כשבוע, נדחה עקב החור שהתגלה במכסה המנוע. זה לא תורה מסיני, אא"כ אתה מונגול.(:-)) אשמח לתת שיעור קטן, ציין איזה רתכת יש לך (אלקטרודות\CO2)

באדום.

בלי קשר (או שמא, עם?) יש לי ידידה שעובדת באחד הגנים ברבדים- אני בשלבי בירור לגבי הלמרטה הנוספת הסירה והתלת. אם תרצה עוד מידע יש לרן את המס' שלי.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...