Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

ברשותי שברולט מליבו 2.4 מודל 99.

 

עשיתי בדיקה ויצא לי שב60 ליטר האוטו עושה 350 קילומטר. ( פחות מ6 קילומטר לליטר )

אני נוסע בצורה רגועה שרוב הזמן האוטו לא עובר 3 טורים..

נסיעה לרוב בתוך העיר אך מידי פעם גם מחוץ לעיר.

 

האם זה יכולה להיות בעיה טכנית באוטו? או שככה זה האוטו ?

פורסם

הבעיה היא שהבדיקה שעשית רחוקה מהמציאות.

 

בצע בדיקה מדוייקת.

 

מתדלקים פול, ומאפסים את מד הק"מ, נוסעים כ50"מ חוזרים לתדלק פול, מסתכלים כמה ליטרים ניכנסו, אחר כך מחלקים את מס' הקילומטרים שנסעת בליטרים שנכנסו והתשובה תהיה מדוייקת.

 

נגיד שנכנסו 5 ליטרים אז מחלקים 50(ק"מ) חלקי 5(ליטרים) יוצא 10 זה אומר שהרכב עושה 1/10

פורסם

בעיקרון אני עשיתי משהו דומה..

הדלק היה ריק לגמרי

מיליתי פול איפסתי את מד הקילומטר.

עד התדלוק הבא שעוד הפעם הדלק נגמר עברו כ-350 קילומטר.

אבל אוקיי אני אבצע את מה שאמרת ואעדכן תוצאה..

 

בכל מקרה , צריכת דלק כזאת גבוהה היא הגיונית לאוטו הזה? אולי יש איזה משהו שמפריע לדלק?

פורסם

מה שעשית, שוב לא נכון.

 

איך אתה יודע שהדלק ניגמר עד הסוף חיכת שהמנוע יתכבה? (אפילו אל תנסה להגיע למצב כזה!)

 

אם הלכת לפי המחוג של הדלק אתה ביכלל לא בכיוון של הצריכת דלק של הרכב, המחוג לא מדוייק.

 

הבדיקה שכתבתי לך מדוייקת מאוד.

 

לא מומלץ ליסוע על טנק דלק כמעט ריק זה עלול ליגרום לסתימה ואפילו לשריפת המשאבת דלק, במידה והיא בתוך הטנק דלק.

 

משאבה שנימצאת בתוך המיכל היא מתקררת בעזרת הדלק, בזמן שאין דלק במיכל המשאבה לא מקבלת קירור ועלולה לשבוק חיים.

פורסם

חיפוש בפורום היה מעלה בפניך כיצד יש לבדוק תצרוכת דלק:

כנס לתחנת דלק מלא פול טנק עד לקפיצת הידית,אפס את מד המרחק הקטן.

סע בדיוק 100 ק"מ,חזור לאותה תחנת דלק והשלם את מס' הליטרים החסר עד שהמשאבה שוב תקפוץ.

את מס' הק"מ סנסעת תחלק למספר הליטרים שהוספת.

אם עדיין יש צריכת דלק מוגזמת צריך לשלול נזילת דלק ואם אין-לגשת לבדיקת 4 גזים כדי להבין מה גורם לרכב לצרוך כ"כ הרבה דלק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ידידי, קנית מכונית אמריקאית כבדה עם מנוע גדול, אל תצפה לחיסכון בדלק.

נשמע לי שבנסיעה עירונית זוהי צריכה טובה מאוד לאוטו הזה.

פורסם

בעיקרון יש עוד שני דרכים לפחות לבדוק האם יש צריכה מיותרת:

1. נסיעה בכביש מהיר (מיכל דלק מלא) במהירות 90 קמ"ש לפחות 100 ק"מ ואז לתדלק עוד פעם וליראות כמה ניכנס.

נסיעה ללא מזגן.

2. אפשר להיכנס למוסך עדיף מורשה עם סורק תקלות. בהתחברות למחשב הרכב ניתן ליראות את תקינות עבודת החיישנים וגם האם יש צריכה דלק מיותרת בסרק ואו בזמן נסיעה עם משחקעם עם דוושת הגז.

 

בברכה

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

שבת שלום

מנוע 2.4 זה הוא מדגם T קיים גם בקוואליר עד 2002

מנוע חזק ועתיר מומנט כ 150 כ"ס

חסכון בדלק היא לא אחת מתכונותיו הבולטות

רגל עדינה מאד על הדושה ושימוש בבקרת שיוט מחוץ לעיר

יכולים להועיל

אך אל תצפה לניסים ונפלאות

דרך אגב מנוע 3.1 ברכב הזה מגיע ל 1:10 מחוץ לעיר בקלות

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

אני לא מבין איפה פה הבעיה בלתדלק מיכל מלא ולקראת סוף המיכל או ב3/4 או

מתי שהוא רגיל לתדלק בדרך כלל - ללכת לתדלק ולחלק את הקילומטרז

שיצא חלקי כמות הליטרים שנכנסו?

 

מה זה משנה אם הוא נסע בדיוק 50 ק"מ או 100 ק"מ או 194 ק"מ?

אם הוא נסע 101 ק"מ אז הבדיקה לא תקינה?

 

אין שום פקטור שאני מסוגל לחשוב עליו שישתנה אם הוא יסע יותר מ-100 ק"מ

חוץ ממשקל הרכב שקטן כי המיכל מתרוקן...אבל זה לא נראה לי משמעותי

 

ל-yakar כמו שאמר glglz זה רכב גדול עם מנוע גדול חסכון זה באמת לא הצד החזק שלו

במיוחד אם הנסיעה היא ברובה בתוך העיר שנסיעה כזאת היא הכי בזבזנית שיש

אבל שווה לחפש באתרים שעשו מבחני נסיעה לרכב ולראות מה התוצאה שהם עשו עם הרכב

ולקבל פרופורציות מסויימות.

פורסם

אני אנסה את הבדיקה שאמרתם היום בערב ואעדכן את התוצאה..

אני יודע שהמנוע הזה אוכל הרבה דלק אבל פשוט לא היה נראה לי הגיוני שאני ממלא פול ואחרי 350 קילומטר נדלקת הנורה של הדלק שוב..

 

ראיתי פה בפורום את האשכול הזה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=128129&highlight=%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%95+99+2.4

 

הוא אומר כאן שיש לו מנוע 2.4 שנת 99 כמו שלי והוא עושה 1:12 בנסיעה משולבת.. בגלל זה הצריכה של הרכב שלי העלתה לי נורה אדומה שאולי יש בעיה ברכב.

פורסם
בעיקרון אני עשיתי משהו דומה..

הדלק היה ריק לגמרי

מיליתי פול איפסתי את מד הקילומטר.

עד התדלוק הבא שעוד הפעם הדלק נגמר עברו כ-350 קילומטר.

אבל אוקיי אני אבצע את מה שאמרת ואעדכן תוצאה..

 

בכל מקרה , צריכת דלק כזאת גבוהה היא הגיונית לאוטו הזה? אולי יש איזה משהו שמפריע לדלק? [/quote]

 

 

כן ! משהו מפריע לדלק...הוסף תוסף דלק לתוך חצי מיכל מלא, וסע עד שתגמור עוד שני מיכלים, לאחר מכן החלף

מסנן דלק ורצוי גם מצתים ומסנן אויר, ובכלל מתי עשית טיפול לאחרונה ?

 

מסנן אויר סתום, מצתים ישנים ובטח מסנן דלק סתום כולם משפיעים על צריכת הדלק.

 

לאחר החלפת מסנן דלק בחדש אל תרד לעולם מתחת לרבע במיכל. זה האפס החדש שלך.

 

תבדוק לחץ אויר שווה בכל הצמיגים, תקינות צמיגים (!) ותקינות בולמי זעזועים והכי חשוב, שאין לך משאבת בלם תפוסה באחד הגלגלים,

לאחר נסיעה קצרה גע בכל החישוקים של הגלגלים; אם אחד מהם חם יותר מהאחרים הקליפר לא חוזר למקום.

×
×
  • תוכן חדש...