Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידי שלום,

המחירים שאפרט טיפה יקרים.

 

שיפוץ ראש:

ההערכה של קודמי לכ- 3000 ש"ח נראית לי סבירה,

לבד זה יעלה משמעותית פחות מכך.

 

החלפת מנוע:

3500 ש"ח יעלה המנוע (ואני ספקן לגבי ה- 50000 ק"מ)

במנוע שהגיע מייבוא הייתי מחליף רצועת טיימינג, קלץ', משאבת מים, רצועת מכשירים ועוד כ- 1500 ש"ח סה"כ

עוד 1000 ש"ח לעבודה.

 

מנוע חזק יותר:

לא סיפור גדול יעלה כמו החלפת מנוע לאותו דגם ועוד:

מחשב - 1000 ש"ח

צמה - 1000 ש"ח

לא יהיה קל עם הרישוי...

 

בהצלחה,

אלעד.

פורסם

הסיפור של החלפת המנוע ירד מהפרק - כעת אני מדבר רק על שיפוץ ראש. הכיס לא עמוק מספיק...

 

ולא, לא מדובר במוסך מורשה. זה כן מוסך גדול ורציני.

 

לגבי שיפוץ הראש כעבודה חיצונית - הבהירו לי שמדובר בשיפוץ ראש שאולי עולה קצת יותר, אך מבצע בדיקה יסודית ושיפוץ ברמה הכי גבוהה. אמבטיית חומצה, בדיקת אטימות, שיפוץ וכו'.. אני לא מבין מספיק בנושא כדי לדעת אם זה סטנדרטי או לא.

 

renaultfreek - אני חייב לוודא את מה שאתה אומר - 150 עד 350 ש"ח עבור שיפוץ ראש מנוע? (כמובן - ללא כל עבודה - רק השיפוץ.) זה נשמע לי מעט בצורה לא סבירה... שלא לדבר על כך שזה 10%-25% מהעלות שחייבו אותי בה..

 

אשמח לאישור מאחרים המכירים את המנוע. (TU3, נפח 1.4 ליטר, הזרקה חד-נקודתית.. מנוע סופר פשוט)

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

ידידי האנונימי...

אכן שיפוץ ראש עולה כ- 300 ש"ח אם תלך ישירות למשפץ הראשים,

(נתתי לשיפוץ ראש מנוע מהסקסו שלנו - אותו מנוע, קצת יותר חדש),

לא מדובר בסיפור מסובך בכלל.

 

כמה המלצות:

לפני השיפוץ תסתכל על מעברי המים בראש (אתה מוזמן לצלם ולקבל חוות דעת) - אם הם הרוסים וותר מראש על ההרפתקה

בדוק את מישוריות החלק התחתון (פונה לבוכנות) של הראש (יש הסבר ב- haynes איך) אם חורג מהטולרנס וותר...

אם השתמשת במי ברז ברדיאטור לתקופה ממושכת (חצי שנה ויותר) חבל מראש על כל העבודה כי כנראה שהמנוע מלא איכולים ומשקעים.

 

אל תיתן את מכסה השסתומים עם הראש מנוע - החומצה תוריד ממנו את כל הצבע,

תפרק כל דבר חיצוני מהראש - החומצה אוכלת הכל,

אל תתפשר על איכות הסט אטמים ומחזירי שמן,

תוודא שעל הדרך מחליפים את מחזירי השמן של השסתומים (נמצאים בסט האטמים).

 

אלעד.

פורסם

שיפוץ ראש מלא הכולל גם שליף שסתומים והחלפתם במידת הצורך +החלפת גומיות שסתומים ולא רק ישור ראש, עולה יותר בסביבות 700 ש"ח

 

שי

פורסם

שי שלום,

התכוונתי לכל מה שציינת למעט החלפת שסתומים - לא רואה סיבה לזה אם לא נקרעה רצועת התזמון או משהו קטסטרופאלי אחר,

מחיר להחלפת שסתומים - תלוי כמה צריך להחליף ונדיר שיש בכך צורך,

גומיות שסתומים - כמו שציינתי הם חלק מהסט אטמים (צילינדרים קטנים מטפלון נדמה לי שלרוב הם בצבע לבן)

המחיר צריך להיות כ- 300 ש"ח

(זה מה שאני שילמתי)

אלעד.

פורסם

תודה על הפרטים.

 

בייחוד תודה לך, אלעד.

 

החלטתי לקחת את הרכב למוסך אחר, למרות אי הנעימות שבדבר. אני אודיע לכם מה היה בהמשך.

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

300 ש"ח זה הסכום פלוס מינוס 50 ש"ח.

גומיות שסתומים עושים את זה ברגע שהראש חוזר משיפוץ זה בדיוק 7 דקות עבודה להלביש את הגומיות, ועד כמה דקות החזרת השסתומים.

יש אפשרות שהמשפץ ירכיב לך את הכל, אבל רוב המוסכים שולחים את הראש ערום, זאת אומרת ללא שסתומים ללא כלום, רק בשביל, בדיקה ושיפוץ במידת הצורך.

אכן כמו שרשמו ברגע שאתה קונה סט שלייף, מגיע איתו, גומיות שסתומים, אטם מכסה שסתומים, אטם ראש מנוע, אטם סעפת פליטה, אטם סעפת יניקה, ועוד כל מני אטמים.

המשפץ רק משפץ את הראש ובודק, כדאי לך לשאול במוסך מה זה העבודות חוץ הללו.

בהצלחה עם השיפוץ.

פורסם
אתה תלוש מהמציאות עם המחירים האלו, איפה התזמון, מצתים, גלגלות, רצועות, עבודה, מצב הראש מנוע (אולי פסול)? ולמוסך אין הנחה כזו על חלקים.

ועוד אתה מכה חטא על פשע ונותן עצות לא לעניין לגבי המוסך.

להבא אם חסר לך ידע או מידע תחריש!

 

נמתין לפירוט של הצעת המחיר.

 

 

שלום ידידי.

 

אני לא תלוש מהמציאות, להפך.

לפני כחצי שנה שיפצתי ראש ל205 שברשותי.

על עבודת שיפוץ הכוללת מילוי, השחזה וישור- 600 ש"ח.

סט שלייף של ELRING 250 ש"ח.

מיים פרסטון- 30 ש"ח.

חגורת טיימינג- 50 ש"ח.

מחזירי שמן (2) 40 ש"ח.

מותחן 40 ש"ח.

כמה הגענו?

600+250+30+50+40+40- 1010 ש"ח!!!.

נגיד הוספנו גם משאבת מיים 150 ש"ח- 1160 ש"ח.

פלגים- מי אמר שעברו 10.000 ק"מ?

(יש לציין שהעבודה בוצעה על ידי!)

 

בעל רכב נכבד, צור קשר בפרטי אפנה אותך למוסך אשר יבצע את כול העבודה הנ"ל במחיר של ( לא לפרסום).

מבטיח שלא תעבור את ה 1500 ש"ח.

 

בברכה.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

×
×
  • תוכן חדש...