Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יובל מלמד נהיגה (או קורס נהיגת ראלי)


Z-8
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ההילוך ראשון משולב. הקלאץ' הנקודתי מחייב שחרור איטי וזהיר. יוצא מהפיטס בזהירות.

 

עושים סיבוב ראשון להיכרות. אני מתחיל לאט, לומד את האוטו אך גל, המדריך ממסלולים,

 

שישב לצידי דוחק בי לתת יותר גז. אני מהסס אבל בישורת הבאה אני כבר עם הגז ברצפה.

 

לכזאת תגובה לא ציפיתי. האימפרזה פשוט נתלשה מהמקום כמו טיל בליסטי, צמיגי הראלי

 

היעודיים נאבקו באמא אדמה כדי למצוא אחיזה ואני נדבקתי למושב הספארקו העוטף והמחבק.

 

 

תמונות, קטעי וידאו והמשך החוויה בקרוב...

second is the first looser

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נשמע מצויין... אני מחכה להמשך!! אחלה כתיבה יש לך ניר ידידי... אני מחכה לעוד פרטים.

 

 

 

 

Rallyer

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזין "הגה" עורך לאחרונה אחת לחודש הגרלה, וארבעת ברי המזל שעולים בהגרלה זוכים בקורס נהיגת ראלי אצל יובל מלמד ובשיתוף חברת מסלולים. אני, שמנוי מהגיליון הראשון, עליתי בהגרלה וכך מצאתי עצמי בצהרי יום שישי ביער מגידו מחכה בקוצר רוח לסבב השני (באותו יום היו שני קורסים).

לאחר קטע תאורתי קצר וממצה ביותר על ישיבה נכונה, סיבוב הגה נכון, מבט לכיוון הנכון והחלק המעניין ביותר של שימוש בהעברות משקל בכדי לפנות הגענו לשלב המעשי. נכנסתי לאימפרזה טורבו המוכנה לגרופ N והתחלנו לתרגל סלאלום תוך שימוש תכוף בהעברות המשקל. עזיבה בכניסה, גז ביציאה תוך משחק קל עם הזנב או הידוקי ישבן אם תרצו. לאט לאט הקצב עולה ואימפרזה משנה כיוון בהחלטיות ובמהירות מדהימים.

לאחר מכן תרגלנו כניסה לסיבוב של 90 מעלות עם פרובוקציה. המתכון אמור להיות: בלימה לפני הסיבוב להפחתת מהירות ואז עוד בלימה קלה ממש לפני הסיבוב תוך מכת הגה קטנה. בפעם הראשונה אני נכנס מהר מידי כמעט ללא ברקס והאימפרזה מגיבה בסחיפה פוטוגנית לאורך כל הפניה אך יוצאת לאט מידי. גל מסביר לי שחשובה הרבה יותר מהירות היציאה מהמהירות בפניה, "כנס לאט צא מהר". בפעם השנייה אני מגיע נכון, מעביר משקל קדימה ונותן סיבוב קל להגה והסובארו מחליקה בחנניות של רקדנית בלט על הקרח, מעט הגה נגדי וקצת גז ואנו מחליקים לאורך כל הפניה ומתיישרים ממש ביציאה מהירים מאי פעם. אני סולברג אני רוצה לצעוק בתא הטייס של האימפרזה, אך עוצר עצמי בשנייה האחרונה כדי לא למצוא עצמי מאושפז באברבנל.

פרק הסיום, תמונות ווידאו בקרוב....

second is the first looser

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקנא בך ...

מחכה בקוצר רוח להמשך ...

 

ולווידאו במיוחד ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע האחרון לאותו יום הוא נהיגה לאורך סטייג המכיל מגוון רחב של סיבובים, עקומות קהות וחדות ושיפועים חיוביים ושליליים. יוצאים לדרך, זה הזמן לבדוק מי באמת הפנים את טעויותיו ותיקן אותם ומי לא. אני כבר מכיר אותה יותר טוב, הרבה יותר טוב ועל הישורת הראשונה אני מאיץ כאילו אין מחר משחרר את כל 250 הסוסים שלה. ימין קטן הופך לשמאלה ארוך עזיבה קלה של הגז הישבן יוצא מעט אך מוחזר מיד לתלם בתיקוני הגה ודוושות קלים. אני מרגיש כאילו אני והיא הופכים גוף אחד, שילוב נדיר של אדם ומכונה. האימפרזה קורעת את השביל לגזרים בעוד אני מרוכז כמו שלא הייתי מעולם, מיישם את כל מה שנלמד, עובד נכון עם העברות המשקל וכבר לא משתמש בדוושת הגז כבמפסק ON\OFF. הפנייה הקשה ביותר מתקרבת, ימנית 180 מעלות ארוכה. מגיע מבחוץ מעביר משקל מעט היגוי, נכנס פנימה בסחיפה מלאה ומתיישר בדיוק ביציאה.

זהו הסתיים לו היום מהר, מהר מידי, אח, איך הזמן טס כשנהנים אני נאנח וחושב שלמדתי הרבה היום ושיפרתי משמעותית את יכולת הנהיגה, וכאן באה ההפתעה הגדולה. בדיוק כשחשבנו שאנחנו יודעים לנהוג הבנו עד כמה אנחנו לא וכמה יש עוד ללמוד. יובל לקח כל אחד מאיתנו לסיבוב הדגמה כדי להראות לנו מהי נהיגת ראלי אמיתית ועד לאן אפשר להגיע. לא פעם ראשונה שלי עם יובל (http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=18765&start=15), אך הוא הפתיע אותי ובגדול. יובל, בניגוד אלי, מכיר טוב את המסלול הצר והחלקלק, שכלל פניות חדות לרוב, מליגת הספרינטים שאירגן מישל גדז'. כמה צלקות על עצי האורן הצמודים למסלול היו מזכרת לכמה שלא צלחה ידם בכיבוש המסלול (בלשון המעטה). כל טעות קטנה תהיה קטלנית. למרות האזהרות הטיס יובל את האימפרזה כאילו מדובר במיראז 3C בקרב אויר ממלחמת יום כיפור. ההשוואה למטוס קרב היא הקרובה ביותר לתאור בחוויה. כוחות G גדולים פועלים על הגוף בזמן הנהיגה (וחבל שהאימפרזה לא מצויידת במד G כמו בסקייליין) ולא מאשפרים לזוז ס"מ. ימנית קצרה 90 מעלות האימפרזה על הרוחב, עוברת במדוייק במרחק של 10 ס"מ ובמהירות של 60 קמ"ש מעץ ששימש כאיי-פקס. הציפורים ביער נסות מהעצים והאימפרזה ממשיכה לדהור, פשוט שורפת את העפר החלקלק.

בודדים האנשים שהייתי מעדיף לשבת לידם כשהם נוהגים במקום לנהוג, יובל הוא ללא ספק אחד מהם.

המלצה אחת לי אליכם, המחיר של הקורס אומנם לא שווה לכל נפש אבל שווה כל אגורה. הוא מהנה ביותר אך חשוב מכך הוא מלמד ביותר. אני כבר נרשמתי לקורס הבא ואדווח עליו בקרוב.

 

שלכם ניר.

 

נ.ב.

התמונות לא באיכות משהו עקב מצלמה לא כל כך טובה.

אשמח לדעת איך אני מעלה את הסרטים לפורום. בינתיים מי שרוצה לראות אותם מוזמן ליצור איתי קשר ב ICQ.

סלאלום 2.jpg

מתרגלים פניה 4.jpg

מתרגלים פניה 1.jpg

second is the first looser

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזין "הגה" עורך לאחרונה אחת לחודש הגרלה, וארבעת ברי המזל שעולים בהגרלה זוכים בקורס נהיגת ראלי אצל יובל מלמד ובשיתוף חברת מסלולים. אני, שמנוי מהגיליון הראשון, עליתי בהגרלה וכך מצאתי עצמי בצהרי יום שישי ביער מגידו מחכה בקוצר רוח לסבב השני (באותו יום היו שני קורסים).

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר !

הכתיבה שלך מדהימה !

אני עכשיו מגורה בצורה מטורפת, מת לעשות קורס נהיגת ראלי אבל מה לעשות שיש עוד איזה 8 חודשים עד שאני יכול להתחיל ללמוד ?

 

אבל זה נראה מטורף !

מחכה לסירטון , אגב, אתה נוהג בסירטון ?

 

טוב נו עד שיהיה לי רישיון , אני יעשה קצת פאוור סלידים ב-ford racing 2 במחשב :lol:

(יש לי הגה אז אני חש שאני אשכרה נוהג:) חחח)

 

ובעזרת השם עוד כמה חודשים טובים אני גם יעלה את החוויה שלי מהקורס הנ"ל ! :)

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש אהבתי תכתיבה !!!!! ממש יפה !

גם אנ ימגורה בצורה יוצאת מן הכל, עוד לפני שהיהי לי רשיון רציתי ללעושת קורס ראלי, וכמובן שאני רוצה גם עכשיו, מאד, ובמיוחד אחרי מה שסיפרת.

 

כשיהיה לי את הכסף, אני אעשה בטוח !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...