Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם אתמול קניתי זוג קומפוננט של מורל דגם דוטק מאדם שפרסם מודעה באינטרנט ואחרי שהגעתי לביתי גיליתי ששני הקרוסים לא זהים רציתי בבקשה את חוות דעתכם בעניין האם זה משמעותי מאוד או שאני טועה בכלל אז הנה אני מעלה תמונות

‏‎12012008090‎-קטן.jpg

‏‎12012008091‎-קטן.jpg

פורסם

ברמת העיקרון שניהם של דוטק אחד ישן יותר והשני ישן פחות רק הייתי ממליץ שתחליף אותם בקרוסים של דוטק אוביישן כי אם אני זוכר נכון הייתה עם הקרוסים האלו בעיה והם היו מאפשרים לטוויטרים להישרף בקלות - אם איני טועה

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

בחיי אף פעם לא ראיתי את הקרוס שמגיע עם הדוטק.

זה קרוס ממש עלוב, ממש כמו של פולס.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אני ראיתי את הקרוס של דוטק אמיר , והוא ממש לא נראה ככה אלה חצי עיגול הרגיל .

לפני שבועיים הלכתי עם חבר לקנות סט כזה.

קרוסים נחמדים אבל לא אלה ! את אלה אני לא ממש מכיר .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

הקורסים הנל שייכים לסט הישן MK2 הקרוס הזה לא גורם לטוויטרים להישרף כיוון לא נכון גורם לטוויטרים להישרף

הקרוס חצי עיגול שייך לדגם החדש האובישן

 

לפותח השרשור מדובר בשני קרוסים שאחד מהם שייך לMK2 והשני כנראה לMK1 ולכן לא ממולץ להרכיב אותם

עצה שלי תעבור לעבודה בביאמפינג אתה תנצל יותר את הסט הזה ואתה תהנה ממנו הרבה יותר

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
בחיי אף פעם לא ראיתי את הקרוס שמגיע עם הדוטק.

זה קרוס ממש עלוב, ממש כמו של פולס.

 

אמיר

 

התפקיד של קרוס הוא להיראות טוב או לבצע חיתוך תדרים ? אתה שופט קרוס לפי איך שהוא נראה ? בדקת איך הוא בנוי מבפנים ומה רמת התכנון שלו ? אם ניקח קרוס של גנסיס ונכניס אותו בתוך כזו קופסה הוא גם יהיה עלוב ?

 

לפותח השרשור , כמו שאמרו אנשים , סביר מאוד להניח שמדובר בקרוסים משני דגמים שונים. במידה ואתה לא רוצה\יכול להחזיר למוכר (הנוכל במודע או לא) את הסט , תפנה למורל ותברר איתם כמה עולה קרוס מתאים . בכל מקרה , אם אתה רוצה להישאר עם הסט הזה הייתי מתקין אותו ושומע אותו , בהחלט יכול להיות שההבדל בין הקרוסים הוא קטן מאוד ומבחינת שמיעה התוצאה תהיה משביעת רצון מבחינתך.

 

בכל מקרה הייתי בודק שוב את כל הסט , העובדה שיש קרוס שונה בסט נובעת מסיבה כלשהיא ולכן הייתי בודק בשבע עיניים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

gilbachar,

 

שם לב שרק בקרוסאובר MX20.4/5 יש כמה אפשרויות של חיבור לטוויטר (אפשר להנחית את הטוויטר דרך הקרוסאובר).

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
התפקיד של קרוס הוא להיראות טוב או לבצע חיתוך תדרים ? אתה שופט קרוס לפי איך שהוא נראה ? בדקת איך הוא בנוי מבפנים ומה רמת התכנון שלו ? אם ניקח קרוס של גנסיס ונכניס אותו בתוך כזו קופסה הוא גם יהיה עלוב ?

 

לפותח השרשור , כמו שאמרו אנשים , סביר מאוד להניח שמדובר בקרוסים משני דגמים שונים. במידה ואתה לא רוצה\יכול להחזיר למוכר (הנוכל במודע או לא) את הסט , תפנה למורל ותברר איתם כמה עולה קרוס מתאים . בכל מקרה , אם אתה רוצה להישאר עם הסט הזה הייתי מתקין אותו ושומע אותו , בהחלט יכול להיות שההבדל בין הקרוסים הוא קטן מאוד ומבחינת שמיעה התוצאה תהיה משביעת רצון מבחינתך.

 

בכל מקרה הייתי בודק שוב את כל הסט , העובדה שיש קרוס שונה בסט נובעת מסיבה כלשהיא ולכן הייתי בודק בשבע עיניים.

 

כן, מראה הקרוס, ואיכות הגימור שלו בהחלט יכולה לתת אינדיקציה על איכות הקרוס.

ג'נסיס בחיים לא ירשו לעצמם לעשות כזה קרוס שנראה פשוט בצורה מטורפת, ואיכות החומרים נראת נמוכה.

הקרוס של הדוטק אוביישן זה כבר משהו אחר לגמרי.

אני לא אתפלא אם הוא פשוט כמעט כמו הפולס.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אני מקווה שה"מוכר" הוא לא מישהו מהפורום

כי אני אישית קניתי פה מכמה חברי פורום ועד היום הייתי ממש מרוצה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
כן, מראה הקרוס, ואיכות הגימור שלו בהחלט יכולה לתת אינדיקציה על איכות הקרוס.

ג'נסיס בחיים לא ירשו לעצמם לעשות כזה קרוס שנראה פשוט בצורה מטורפת, ואיכות החומרים נראת נמוכה.

הקרוס של הדוטק אוביישן זה כבר משהו אחר לגמרי.

אני לא אתפלא אם הוא פשוט כמעט כמו הפולס.

אמיר

 

תראה , אני מסכים איתך , שאיכות חומרים , בקרת איכות וכו מצביע בצורה מסויימת על איכות המוצר.

אבל , הנקודה היא שאנחנו מדברים פה על סט "יחסית" זול . וזה אומר סט שאחד היתרונות שלו הוא מחיר טוב ביחס למוצר ותמורה טובה לכסף , שזה בדיוק מה שעשה את הדוטק באותה תקופה לסט כל כך מוצלח ונפוץ . עכשיו אין פה קסמים ואחד הדברים שבהם אפשר לחסוך כסף בלי לפגוע באיכות היא לא לתכנן לבנות וליצר קרוס שנראה מיליון דולר אלה לקחת את אותו מעגל , אותם סלילים וקבלים ולשים אותם בתוך גוף פשוט מבחינת עלות תכנון ויצור בטח ובטח שמדובר ברכיב שברוב המכריע של המקרים לא רואים אותו בכלל. בצורה כזו אפשר לספק קרוס ברמה גבוה ביחס לסט בלי לבזבז על זה כסף שסתם מייקר את הסט .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אם הסט הזה באמת איכותי מבפנים, החלטה נכונה של מורל.

אבל הוא לא עושה רושם.

הדוטק, יחסית סט פשוט וזול בארץ, אבל לפי מה שהבנתי , בחו"ל המחיר שלו לא זול כמו בארץ. ולספק כזה קרוס קתץ מוריד מהסט.

על לא מזמן היה לי בסה"כ פולס ברכב, לאחר שהטוויטרים פשוט עלו לי על העצבים לחלוטין החלטתי שאני מחליף אותם.

מצאתי את הטוויטרים שלי עכשיו עם קרוס במחיר מזמין.

רק כשהלכתי לקנות את הטוויטרים האלה ואת הקרוס, ראיתי מזה קרוס נגדיר "רציני" שהשקיעו בו בחיצוניות וב"מאסיביות" שלו, כמו שהשקיעו בתכנון שלו.

זה נותן הרגשה שונה כשאתה רואה קרוס כזה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר הקרוסים של Dynaudio ניראים בדיוק אותו דבר כמו הקרוס של הפולס , ואלה סטים שעולים 800$ .

אין קשר , פשוט תכל"ס למשהו שעושה את העבודה שלו מצויין , בסוף היום הוא עדיין קופסת פלסטיק , למה להפוך אותו ליותר ?

הקרוס שלך תומך במספר סוגים של קומפוננטים :) כמו שאתה יודע , אולי בגלל זה הוא ככה . וחוץ מזה זה זטק , זטק זה הכל ברזל , גרמנים לא יודעים מה זה פלסטיק .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

הדוטק כבר למעלה משנה לא מסופק יותר עם הקרוסים הללו, שאגב כל מוצרי מורל היו עם הקרוסים הללו עד הגעת ההייבריד לסדרת האוביישן ועד לסדרת האילייט החדשה.

בנוסף, הקרוסים הללו הם ללא מעגל מודפס אלא פשוט הסלילים והקבלים מחוברים ע"י כבלי הובלה.

הקרוסים החדשים של מורל הם בעלי מעגל מודפס.

 

קרוס יפה ונוצץ לא מראה על שום דבר.

קרוסאובר זה אחד הדברים שממש לא קריטיים מבחינת מראה, יש נוסחאות מאוד פשוטות לבניה של קרוסים מדרגה שניה שהיא הנפוצה ביותר (כמו בקרוס שמדברים עליו כאן) וזה לא משנה אם הם מחוברים ע"י כבלי הובלה או ע"י מעגל מודפס וקונקטורים נוצצים.

עמידות הקבלים ושאר הפרמטרים שבהם נמדדים סלילים וקבלים זה מה שקובע.

 

שמישהו יקח כל רמקול ביתי יוקרתי כזה או אחר, הוא יגלה בתוך הרמקול קרוס שלמראית עין יראה עלוב וזול.

לעומת זאת יש חברות שנותנות דגש רק על עיצוב הקרוס והבניה שלו , כמו בראקס לדוגמא שרק הקרוסים של הסטים הגבוהים שלהם(מאטריקס,גראפיק פרו וכו') עולים במחיר של אילייט 3 חלקים.

שווה? למי שרוצה לשלם עם קרוס ענקי במחיר של סט.

 

לשאלתו של פותח התרד'.

הקרוסים שהועלו בתמונות הם משני סדרות של הדוטק.

1. הדגם של הMX-2.0 זה הקרוס של הדוטק MK1 , היצור שלו הופסק לפחות בסוף שנת 2005.

לקרוס זה אין מעגל הנחתה לטוויטר (tweeter level attenuation).

2.הדגם של הMX20.4/5 זה בעצם הקרוס של הדוטק MK2.

לקרוס זה יש מעגל הנחתה לטוויטר(tweeter level attenuation) של -3 עד +3 DB.

 

מדובר על קרוסים שונים ולכן לא הייתי ממליץ על שימוש בהם.

רצוי שזוג הקרוסים יהיו זהים לחלוטין ,לי זה נשמע יותר מידי "מסריח" בשביל לרכוש כזה סט יד שניה.

משהו נראה לי מאוד תמוה איך אדם שהתקין סט, פתאום יש לו 2 קרוסים שונים ביד כאשר אחד מהם הופסק ייצורו כבר בשנת 2005.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...