Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כוכבת נולדה (מוקדש ללירן)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת , בהזדמנות זו רציתי להודות לאחותי , נינט , על שנתנה לי לנהוג על הגטס

עד שהיא תוציא רשיון...

 

תודה נינטי

:twisted:

 

זאת אחותך?!??!??! אוי...לא נעים לי...לא ידעתי....היא אמרה לי שהיא מעל גיל 18...אני נשבע! המין היה בטוח, באמת! לא ידעתי שהיא אוהבת שקוראים לה נינטי....כשאני קראתי לה ככה היא אמרה לי שאני צריך להענש! ושוב קשרה אותי למיטה....

 

סורי אחי, לא ידעתי, אני אבטל איתה את הפגישה להיום בלילה.... :shock:

 

 

 

 

:lol::lol::lol::lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

דר"א,

 

אם הפרס הראשון זה יונדאי גטס, מה היה הפרס למקום שני ?! אקסנט משומשת ??

מקום שלישי קיה פרייד מהשכרה ???

 

מסכנים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
שיווואוווו היא כלכך שווה !!@$! :D

 

אמנם לא הייתי בארץ תקופה ארוכה, אבל גם שם בילבלו לי את השכל על "כוכב נולד", ונינט טייב הזאת... ת'אמת אני לא מוצא בה שום דבר מיוחד, סתם בחורה חמודה ותו לא...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
באמת , בהזדמנות זו רציתי להודות לאחותי , נינט , על שנתנה לי לנהוג על הגטס

עד שהיא תוציא רשיון...

 

תודה נינטי

:twisted:

 

זאת אחותך?!??!??! אוי...לא נעים לי...לא ידעתי....היא אמרה לי שהיא מעל גיל 18...אני נשבע! המין היה בטוח, באמת! לא ידעתי שהיא אוהבת שקוראים לה נינטי....כשאני קראתי לה ככה היא אמרה לי שאני צריך להענש! ושוב קשרה אותי למיטה....

 

סורי ידידי היקר, לא ידעתי, אני אבטל איתה את הפגישה להיום בלילה.... :shock:

 

 

 

 

:lol::lol::lol::lol:

 

 

אין צורך לבטל

חבר פורום , הוא כמו משפחה בשבילי...

8)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עזבו את הכונפה :lol: , ראיתם איזה חישוק יפה משתקף לו בחלון הראווה ?

עזבו את הכונפה :lol: , ראיתם איזו כרזה מדהימה משתקפת לה בפינה השמאלית-עליונה

של התמונה?

הקוריאנית החזקה בישראל... :hihi:

הקופירייטר כנראה לא זכה לנהוג עליה. :roll:

 

חוצמזה, כל השרשור הזה אמור להיות מוקדש ליאצק ולא ללירן.

זו הבחירה שלו --> :wink:

MCS 2008

פורסם
שיווואוווו היא כלכך שווה !!@$! :D

 

 

אני דווקא בכלל לא חושב כמוך...

 

נאלץ להסכים עם Lorinser.

אני בכלל לא הבנתי את כל ההתלהבות ממנה....

יובל.

פורסם
עזבו את הכונפה :lol: , ראיתם איזה חישוק יפה משתקף לו בחלון הראווה ?

עזבו את הכונפה :lol: , ראיתם איזו כרזה מדהימה משתקפת לה בפינה השמאלית-עליונה

של התמונה?

הקוריאנית החזקה בישראל... :hihi:

הקופירייטר כנראה לא זכה לנהוג עליה. :roll:

 

חוצמזה, כל השרשור הזה אמור להיות מוקדש ליאצק ולא ללירן.

זו הבחירה שלו --> :wink:

 

 

:shock:

 

תזהר.... שקול מילים..

כל חברי הפורום - עד נינט.!

:x

×
×
  • תוכן חדש...