Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ: סאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב יש לי כבר כמה דברים שאני סגור עליהם רק המגבר צריך לשמוע

רדיו דיסק פיונר MP2950

קומפוננט מורל פולס 5.25

מגבר מאק אדיו Z4200

סאב חשבתי על CVR12 של קיקר אבל תיבה של 12 לא בא בחשבון אז חשבתי יותר לכיוון של סאב 10 או 8 אני מחפש משהו של יותר בכיוון של SPL אבל גם שיהיה דיוק ואם יש דבר כזה CVR10 או 8 =] יעלה לי חיוך ועוד שאלה על הדרך.. איזה תיבה צריך? של כמה ליטרים?

אני חדש לגמרי בכל העסק ולמדתי הרבה מהפורום

אז תודה מראש לעונים

ודרך אגב המערכת לרנו קליאו B

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם

אם 12'' לא בא בחשבון, הייתי לוקח את ה10''. לא הייתי יורד מתחת ל10'', כי 8'' זה כבר נחשב וופר, ולא סאב וופר לטעמי.

קיים סיויאר 10'' והוא לא מצריך תיבה גדולה, מתפקד נחמד מאוד גם בקטנה.

כמו כן, הסיויאר הוא לא האופציה היחידה, אלא אם אתה נעול עליו. מה התקציב שלך?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

התקציב שלי הוא 800-900 עם תיבה

מגבר מונו זה מגבר בנפרד לסאב? אם כן לא נראה לי שצריך

המאק אדיו מגבר חזק והוא יחזיק בקלות קומפוננט ורדיו דיסק

אם יש עוד סאבים בסגנון אז תנו הצעות אני ילך לשמוע בהזדמנות =]

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם

לדעתי לך על הקיקר 10 אינץ הוא מנגן יפה ולא צורך הרבה נפח

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

מזה תיבה לא גדולה?

ראיתי אצל חבר שלי תיבה של 12 אינץ' ויש לו גולף לקח לו חצי תא מטען...

סאב 10 יצרוך תיבה יותר קטנה זה בטוח אבל של כמה ליטר לפי היצרן בערך?

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

×
×
  • תוכן חדש...