Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, שוטטתי היום באתר של הרץ http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htmופתאום ראיתי לינק חדש שעונה על שם היי פאוור, נכנסתי, ונדהמתי!

 

ליין מגברים חדש של הרץ עם נתונים דמיוניים משהו.:shock:

 

מישהו יכול לשפוך אור מאיפה צצו המגברים? האם זה אודיסון בתחפושת של הרץ?

 

שמתי לב לנתונים במונובלוקים שלהם ל - HP LINK - מה זה אומר בדיוק? ואיך זה עובד?

פורסם

HP LINK ז"א שני מגברים מגושרים.

 

עכשיו השאלה היא כמה הצעצועים הנ"ל עולים? ולא המחיר הישראלי המוגזם אלא המחיר האמיתי בחו"ל.

ה- HP5 נראה כמו מגבר 5 ערוצים הכי טוב שראיתי!

130W RMS X 4 + 440W RMS וכל זה ב- 4 אוהם!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

1,599.00EURל HP 1KD

 

1,059.00EUR

ל HP 1D

 

אלו הם מגברים ברמה מאד מאד גבוהה

 

מגברים מטורפים

 

אני משער שהם נועדו לסאבים הכי חזקים שלהם כמו לדוגמא

1000RMS ו101DB

למרות שהמגבר הזה(1KD) יכל להחזיק 2 כאלה בכיף

פורסם

לפי המחיר החלטת שהם נשמעים טוב?!

 

מחיר גבוה לא מבטיח איכות ,

ולא לשכוח שבמחירים גבוהים יש מספיק חברות אקזוטיות וטובות למגברים.

 

מעבר לכך,

בולטת העובדה שמגברים נמדדים ב-1% עיוות , מזכיר "מאק-אודיו" או JBL .

ZZR

פורסם

לא אמרתי כלום לגבי האיכות צליל תפסיק להמציא ולהיות אנטי

אין לי מושג לגבי האיכות צליל אבל אני משער שהיא טובה כמו כל המוצרים שלהם(מעל כל המוצרים .)

 

המגברים האלה מפלצות שכנראה לא יהיו בארץ

פורסם
לא אמרתי כלום לגבי האיכות צליל תפסיק להמציא ולהיות אנטי

 

לא אמרת כלום?

תן לי לצטט אותך מההודעה הקודמת שלך,

נכון, אתה כתבת אותה:

 

אלו הם מגברים ברמה מאד מאד גבוהה

 

איך הגעת למסקנה הזו?

בגלל המחיר? אחוזי העיוות ? או שאתה מוקסם מכל דבר שמוצמד לו תג מחיר גבוה ?

ZZR

פורסם

 

 

 

איך הגעת למסקנה הזו?

בגלל המחיר? אחוזי העיוות ? או שאתה מוקסם מכל דבר שמוצמד לו תג מחיר גבוה ?

כן כניראה בגלל מחיר גבוהה והספקים גבוהים הוא קובע שהם ברמה גבוהה.

בלי לישמוע ליראות סתם ליזרוק דברים באוויר יפה זה שאולי יש להם סאבים נחמדים לא אומר שהמגברים שלהם מעולים יכול ליהיות שכן ,אבל בלי לישמוע סתם להגיד שהם מעולים לא זורקים דברים באוויר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
לפי המחיר החלטת שהם נשמעים טוב?!

 

מחיר גבוה לא מבטיח איכות ,

ולא לשכוח שבמחירים גבוהים יש מספיק חברות אקזוטיות וטובות למגברים.

 

מעבר לכך,

בולטת העובדה שמגברים נמדדים ב-1% עיוות , מזכיר "מאק-אודיו" או JBL .

 

גם אודיסון מודדים ב- 1% THD זה אומר משהו רע על המגברים?

אז כן התוצאה ב- 1% תהיה 130W RMS וב- 0.06% תהיה "רק" 125W RMS.. משהו רע כאן?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...