Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני אולי לא מרבה לכתוב כאן, אבל בהחלט קורא כאן לא מעט, אז תרשו לי לחלוק.

 

אז ככה, לפני כמעט שנה רכשתי סט 3 חלקים של הרץ - HSK 163.

הטווטרים הותקנו בקורות והוחלט לעטוף את הבניה בבד אפור, לאחר זמן מה הבד החל לדהות והפך סגלגל-חלחלה.

מה שהוביל לפעולות הבאות:

 

תלישת הבד הקודם, שיוף קל, מעט דבק מגע, על הקורה וכן על הבד.

הצמדה של הבד החדש לקורה ותקווה שהוא אמור להיות עמיד יותר מקודמו.

הבד היה מעט עבה יותר מקודמו, דרש מעט התאמה בעזרת סכין יפנית + מלחם, אבל הכל שב על תקנו והרי התוצאה לפניכם.

IMG_3299.JPG

IMG_3300 (Large).JPG

IMG_3304 (Large).JPG

IMG_3305 (Large).JPG

IMG_3306 (Large).JPG

IMG_3310 (Large).JPG

פורסם

שאריות העור והבגדים החדשים.

 

כפי שרואים בתמונה השניה בהודעה הזו, המיד שבחלקה העליון של הדלת "בולט".

בקרוב עם קצת פיבר, כשהתקף האסטמה יעלם ויחזרו קצת שעות פנויות ללו"ז גם הוא יצופה בבד+פיבר בדומה לקורה.

מקווה לסיים הכל בזמן למפגש המיוחל.

IMG_3313 (Large).JPG

IMG_3318 (Large).JPG

IMG_3317 (Large).JPG

פורסם

וכעת הסאבים.

 

לפני כחצי שנה הלך לעולמו האלפאסוניק שלי.

לוויתי מחבר את הJBL שלו ומשכתי את הזמן עד שיגיע מועמד חדש.

ואכן, הם הגיעו.

לפני כחודש רכשתי לי זוג 10" של MBQUART

והתעקשתי על תיבות.. 'שונות'.

התקשרתי לחבר טוב, חובב גיאומטריה וטריגו' וישבנו לתכנן, כאשר כל נתוני הבגאז' והרמקול מונחים לפנינו, מחברת, עטים ומחשב נייד - התחלנו להנדס.

כיוון שרוב העבודה נעשתה בלילה, אין הרבה תמונות וגם אלו שיש - לא מן המשובחות.

 

כעבור ימים מספר - התוצאות:

IMG_3326 (Large).JPG

IMG_3325 (Large).JPG

IMG_3333 (Large).JPG

IMG_3335 (Large).JPG

IMG_3339 (Large).JPG

IMG_3354 (Large).JPG

פורסם

הדקות האחרונות..

 

ועכשיו אחרי שנגמרו התיבות התחלנו לחשוב על לצפות את הכל במסקינטייפ, לעבור בפיבר ולעשור כבר את כל הבגאז', אבל זה כבר פרוייקט לפעם אחרת.

לבינתיים, זה מספיק.

עכשיו רק ההתלבטות על הרדיו החדש, אבל זה כבר לנושא אחר.

מקווה שתהנו,

ערב טוב חברים.

IMG_3357 (Large).JPG

IMG_3360 (Large).JPG

IMG_3361 (Large).JPG

IMG_3366 (Large).JPG

פורסם

בד הרבה יותר נעים לעין לדעתי, סקאי משווה מראה נורא פלסטיקי וביונדאי כמו ביונדאי יש כבר מספיק פלסטיק מסביב..

באשר לבד, התייעצתי עם כמה מ"מומחי הבדים" של ארצינו בנחלת בנימין, הם המליצו אני לקחתי.

 

 

ולמה הכוונה ב"צורה כזו" ?

המיד פונה כלפי פנים הרכב, כלפי הנהג.

 

הסאבים הם הdiscus "10 והמגבר הוא ה1001BD

 

 

ובאשר לגרילים אני מודע לבעיה, אבל אני לא מוצא מקום בארצינו עם גרילים פשוטים ל10".

או לצורך העניין גם גרילים שלא נראים כמו מאוטודיפו.

×
×
  • תוכן חדש...