Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מכונית הייתם הופכים למכונת הנהיגה המושלמת


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 7997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

מהו פרוייקט מכונת הנהיגה המוחלטת שלך  

58 הצבעות

  1. 1. מהו פרוייקט מכונת הנהיגה המוחלטת שלך

    • פיג'ו 205 1.9
    • 106 ראלי
    • BMW E30
    • אלפה סוד
    • אחר ... (פירוט בהודעה)


פוסטים מומלצים

יש מזדה בבית, גם האישה צריכה רכב

 

וצחקתי אדון שלומו עם הGTI קטשופ מטאלית...

 

מה עם איזה טיול באמת ?

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קודם תקנה אוטו אמיתי...

 

אח"כ תרד על ערן...

ערן צודק סה"כ , אם להחליף אז ללכת על משהו יותר טוב (הנעה אחורית) כגון בימר או אלפא ולא לקחת שני צעדים אחורה לכיוון הצרפתיות למיניהן.

אחרי שנהגת ברכב של הקונצרן אי אפשר לחזור לפיג'ו. פשוט אי אפשר !

:D

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל בוא נעשה קצת סדר, מעולם לא טענתי שהרכב שלי יותר טוב מהצרפתיות ואפילו ההיפך הוא הנכון. אני נוהג באוטו של הקונצרן מאוסף של סיבות שלא כולם קשורות באיכות השלדה והניהוג, למרות שכרגע אין לי תלונות... 8)

איו מה לעשות, ההגה של הצרפתיות יותר מתקשר משל הקונצרן, הקונצרן שכח איך עושים הגה משובח כבר לפני 10 שנים.

בפולו שלי ספציפית המצב שונה, כל התנהגות הרכב שונה מאוד ! מהמצב שהרכב עזב את מפעל הקונצרן. החל מבולמי גז של בילשטיין דרך קפיצי הנמכה וקאמבר שלילי.

לדוגמא ה106GTI פשוט דוגמה לאיך מייצרים הוטהאץ', הקונצרן כנראה כבר לא ייצר פנינים כאלה ולמרבה הצער כנראה שגם פיג'ו.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן הרשה לי לחלוק עליך על המשפט האחרון

 

"הקונצרן כנראה כבר לא ייצר פנינים כאלה ולמרבה הצער כנראה שגם פיג'ו."

 

בנוגע לקטע על הפיגו

זה לא נכון

 

הם עדיין מיצריים את ה106 GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם תקנה אוטו אמיתי...

 

אח"כ תרד על ערן...

ערן צודק סה"כ , אם להחליף אז ללכת על משהו יותר טוב (הנעה אחורית) כגון בימר או אלפא ולא לקחת שני צעדים אחורה לכיוון הצרפתיות למיניהן.

אחרי שנהגת ברכב של הקונצרן אי אפשר לחזור לפיג'ו. פשוט אי אפשר !

:D

 

אייל אני מקווה שבאמת אמרת את זה בצחוק...

 

עם כל הכבוד לפולו של ערן, פולו 16V רגילה היא מכונית חמימה ולא יותר. ה-106 או הסקסו, בין השאר, יכולות ללמד אותה הרבה דברים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהקונצרן לא יודעים לעשות הגה מתקשר מאז תקופת הגולף GTI הישנה.

אצלי רואים את זה יותר מאשר אצל ערן אפילו ,כי אני סטנדרטי...אני מניח שבפולו החדשה המצב עוד יותר גרוע. (הדבר היחיד שטוב בה הם הג'נטים)

פשוט אישית , אני חושב שעדיף כבר ללכת על הנעה אחורית בשביל לקבל הנאה.

ולא לקחת הוט האץ' צרפתייה...

במיוחד אחרי שהיתה לו 106 לפני הפולו...

עדיף לקחת שני צעדים קדימה לכיוון הבימר 6 צילינדר ( משימה בלתי אפשרית למצוא) ידנית

או צעד אחד קדימה לכיוון האלפא...

(בעצם בהתחשב שמבחינת אמינות זה צעד אחורה אז זאת עמידה במקום...)

 

אגב, מישהו מכיר את הפולו GTI? האם מדובר בפולו רגילה עם מנוע 1600 או שבאמת עשו שם שינוי כלשהו בהתנהגות של הרכב :?:

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעבור לאלפא דוקא? מה טוב יותר באלפא (33, 145,146, 147...) מנגיד, 306GTI, או 205GTI, או 106GTI?

 

אגב, רק לידע כללי - במגזינים מסויימים (בחו"ל), משווים לפעמים הוט-האצ'ס (ה106 למשל) למכוניות על או ספורט, ולא כגימיק אלא כברות השוואה בהנאה.

 

קלארקסון ציין פעם, שישנם כבישים בהם 205GTI תהיה מהירה בהרבה ומהנה יותר מכל סופר-קאר קיימת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעבור לאלפא דוקא? מה טוב יותר באלפא מנגיד, 306GTI, או 205GTI, או 106GTI?

 

אגב, רק לידע כללי - במגזינים מסויימים (בחו"ל), משווים לפעמים הוט-האצ'ס (ה106 למשל) למכוניות על או ספורט, ולא כגימיק אלא כברות השוואה בהנאה.

 

קלארקסון ציין פעם, שישנם כבישים בהם 205GTI תהיה מהירה בהרבה ומהנה יותר מכל סופר-קאר קיימת...

 

הוא לא ממש היה רציני... הרי ברור שהיא לא תעמוד איתה בחיים.

סתם בתור השוואה לדוגמה, קופר S ופאגאני זונדה, גם בשבילים מפותלים מאוד (ועל אחת

כמה וכמה בכאלה פחות מפותלים)... נדמה לי שזה היה מבחן של איוו.

 

נאמר שהם ציפו שבכבישים המאוד מפותלים יהיה לקופר S סיכוי ולו גם קטן ביותר לשמור

על הקצב, אבל אפילו את ארבעת האגזוזזים של הפאגאני היא לא ראתה מהמרחק שבו היא

היתה. והקופר S עוד מוגדשת = מומנט שמאוד מתאים לכבישים כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא היה רציני...

 

אגב, אם כבר מיני - אוטוקאר בחנו אותה בסמוך לדיאבלו- בכבישים עקלקלים, והמיני הצליחה להתקרב בסיבובים ונעלמה במראה האחורית של הדיאבלו בישורות, כמצופה...

 

ה106GTI וה306GTI מככבות ברשימת המכוניות הטובות ביותר אי פעם גם כשפרארי ושות' מעורבות, וה106GTI הגיעה שנייה אצל קלארקסון - רק כי הוא לא היה מוכן לתת את התואר למכונית הנעה קדמית...

 

יש מקום להתייחס להוט-האצ' בכבוד, ברור שהן לא מכוניות על - אבל הן גם רציניות למדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא היה רציני...

 

אגב, אם כבר מיני - אוטוקאר בחנו אותה בסמוך לדיאבלו- בכבישים עקלקלים, והמיני הצליחה להתקרב בסיבובים ונעלמה במראה האחורית של הדיאבלו בישורות, כמצופה...

 

ה106GTI וה306GTI מככבות ברשימת המכוניות הטובות ביותר אי פעם גם כשפרארי ושות' מעורבות, וה106GTI הגיעה שנייה אצל קלארקסון - רק כי הוא לא היה מוכן לתת את התואר למכונית הנעה קדמית...

 

יש מקום להתייחס להוט-האצ' בכבוד, ברור שהן לא מכוניות על - אבל הן גם רציניות למדי.

 

ממש לא.

 

אלף, קלארקסון קשקשן רציני - הוא הרבה פעמים "טוען" דברים בצחוק. למשל היגואר מול ה-M5...

 

בית: ה-106 אפילו לא היתה בעשיריה הראשונה שלו, נדמה לי שהיא היתה בסביבות מקום

40, אחד לפני הוויפר.

 

ולבסוף - דיאבלו זאת לא בדיוק מכונית לתקיפת פניות, לעומת פרארי למיניהן, פורשה וכ"ו

(למרות שלא ניסיתי אותה בעצמי :wink: ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר לא זוכר איפה ה106 הגיעה שנייה, אני כמעט בטוח שזה היה בתוכנית של קלארקסון מהרגילות, אני אשאל את סער הוא זוכר בטח.

 

הדיאבלו היא סופרקאר- ולכן כשאומרים שהוט-האטצ' מהירה יותר מסופרקאר - אז כנראה שהדוגמה מתקבלת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TVR TAMORA... הטיויאר ניצחה. (השוואת כיף בלבד... למרות שהטיויאר פי-3 במחיר...).

אייל מה שעולה מהדברים שאתה אומר הם שאתה ממש רחוק מאהבת נהיגה טהורה ואמיתית.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר רועי

 

שניכם צודקים

 

עומר מה שאתה מדבר עליו זה TOP 100 ששם ה106 זכתה במקום 60 ומשהו

ויגואר E-TYPE זכתה מקום ראשון ובצדק

אבל זאת היתה השווה של המכונית הטובה ביותר שיוצרה בעולם

גם המולטיפלה ולנד רובר היו מדורגות

לכן אין פה קשר להתנהגות או הנאה מנהיגה

 

ורועי מה שאתה מתכוון זה APOCALYPSE CLARKSON ששם הוא ובארנס ועוד נהג מבית פיגו טים הרווי בחנו 10 מכוניות בינהם פרארי 355 ו550 לוטוס אמ 3 פורש 911 ניסן סקאי ליין גולף וי אר ועוד כמה שאני לא זוכר

פה היתה השווה למכונית הכי מהנה לנהיגה ה106 זכתה מקום שני וכפי שציינת

זאת מיכוון שהוא לא היה מוכן להכתיר מכונית הנעה קידמית למכונית הכי מהנאה לנהיגה

מקום ראשון זכתה ה550

 

דרך אגב יש ברשותי את שני הסרטים המדוברים

 

וכמובן שהיו עוד המון השוות בין 106 למכוניות על

כמו מבחן החלקה שבו בדקו 10 מכוניות בנסיעה מסביב לכיכר הפיגו לקחה מקום שני אחרי פורש

 

והיתה עוד השווה של 106 עם מכוניות על אבל אני לא רוצה לתת פרטים לא נכונים

 

וכמובן עוד המון השוות ראש בראש

 

לסיכום ה106 זה מחזיק מפתחות (ביחס למכונית על כדוגמאת 911 טורבו)

אבל זה מחזיק מפתחות מזהב

 

בשביל להנות לא צריך לקחת סיבוב על 200 מספיק 50 כול עוד זה על גבול האחיזה

ומלווה בתחושת שליטה ומעורבות בכול הנעשה

הרי זאת המטרה של נהיגה על המגבלות

להרגיש את הכביש להרגיש את האחיזה להרגיש מחובר להרגיש שולט

אז מה זה משנה באיזה מהירות זה קורה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא במדדים של יכולת אבסולוטית.

ובמדד הכיף ה-106 GTI מצטיינת, ביחס של כיף/מחיר אין לה מתחרות, גם היום.

אם רק לובינסקי היה מקשיב לקולות מהרחוב, הוא היה מחדש את היבוא שלה

מחירה בבריטניה זהה למחיר 206 XS .. ולחשוב שיכולתי לקנות כזאת במקום ה-206 XS

האנמית שקניתי בזמנו :(

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...