Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על שלטי החוצות האלקטרוניים כמו שיש בחלק מהצמתים בתל-אביב.

יש למישהו מושג איזה חברה מתעסקת עם זה?

איפה אפשר לקבל פרטים בנוגע לעלויות רכישה של כזה שלט חוצות?

אשמח לקבל כל פיסת מידע שיש למישהו לתת לי, אני מחפש בעיקר כתובת שאליה ניתן לפנות בקשר לרכישה של טלוויזית צמתים כזו.

תודה רבה לכל העוזרים!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
אני מדבר על שלטי החוצות האלקטרוניים כמו שיש בחלק מהצמתים בתל-אביב.

יש למישהו מושג איזה חברה מתעסקת עם זה?

איפה אפשר לקבל פרטים בנוגע לעלויות רכישה של כזה שלט חוצות?

אשמח לקבל כל פיסת מידע שיש למישהו לתת לי, אני מחפש בעיקר כתובת שאליה ניתן לפנות בקשר לרכישה של טלוויזית צמתים כזו.

תודה רבה לכל העוזרים!

 

חבר טוב מייבא ומקים כאלו בארץ. אשמח לקבל פרטיך בפרטי והוא ישמח לחזור אלייך.

Passt scho...

פורסם

BLAVIE

קשה להתעלם מההקשר לשירשור קודם שלך :wink:, האם אתה מתכנן משהו כזה?

25463002oo1.png

 

 

 

גילוי נאות ההשראה מפה

 

שבת נפלאה

אירית

פורסם

נהה.. הפיקסלציה תהרוג ..

 

לחבר (טחון אש) שלי , יש טלויזיה 60" LCD (או פלאזמה?) ומערכת קולנוע בייתית , הוא קנה בזמנו היה ב YAD2 כיסאות קולנוע שנשארו כסטוק בסינמה סיטי ב700 ש"ח לכיסא , קנה חמישה כאילו

 

פשוט .. חוויה לראות בזה כדורגל.

 

כל משחק גדול אנחנו נפגשים אצלו. זו חוויה אמיתית.

פורסם

זה כולל מכונת פופקורן?

 

אני מכיר מישהו שעשה לעצמו בבית קולנוע אמיתי לגמרי מבחינת איבזור כולל מכונת פופקורן כמו בקולנוע

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מתחת \ מעל לכל שלט יש מס' טלפון ...

מספר הטלפון שיש שם הוא של החברה עצמה, והוא למטרת רכישת שטח פרסום - הם לא מוכנים לשתף אינפורמציה בקשר להקמה של כזה, כבר בדקתי :lol:

לאירית, אני שוקל את האופצייה - עכשיו רק נשאר לי לגלות איך אפשר להשקיע בצורה כ"כ חכמה 90 ש"ח :wink::lol:

ל servus - שלחתי לך את הפרטים, תודה רבה!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...