Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו. הגיע תורי. איבדתי שליטה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה לציין כמה עובדות:

5. הכביש הוא כביש נטוש לגמרי, יש בו גם שדה ראייה רחב מאוד למרחקים עצומים. אין מצב שיפתיע אותי רכב כלשהו מקדימה. בגלל זה העדפתי ללכת לשם. זהו הניסיון הראשון והאחרון שלי עם הכביש הזה. הוא מיועד לנהגים ברמה גבוהה בהרבה יותר ממני.

 

 

דווקא הכביש של הסופרלנד הוא הכביש האידאלי לנהיגה אגרסיבית.

המון טווח ביטחון, שדה ראייה עצום (מלבד השיקיין ליד הגלגל הענק), אין הרבה מכוניות ויש מגוון שלם של פניות.

 

אין סיבה שתפסיק לנסוע על הכביש. מה שכן כדאי שתעשה הוא לעבור את הכביש מספר פעמים לאט כדי להכיר אותו ואחר כך להתחיל להעלות את הקצב בצורה הדרגתית.

הכביש הוא לא לנהגים טובים יותר ממך, אלא השילוב של המהירות הגבוהה שהיית בה והכביש הוא לנהגים טובים יותר.

אם תוריד קצת במהירות לרמה שמתאימה לך ותדע מראש מה מגיע בכל פניה אני לא רואה סיבה שתפסיק לנהוג שם.

 

אני לדוגמא עובר את הכביש לפחות פעמיים בשבוע בנהיגה אגרסיבית (כולל סטייג'ים של ראלי לפוקוס ראלי ליסינג שלי :-)) ולפחות עוד 4 פעמים בנהיגה רגועה (אני גר מטר מהמקום).

זה הכביש היחיד שאני באמת יכול להגיד שאני מכיר וזה גם הכביש היחיד שבו אני מרשה לעצמי להעלות את המהירות כמעט בכל פעם שאני מגיע.

 

 

דרך אגב

בזמן האחרון מסתובבות שם המון משטרות (~TB~ :-)) שווה להיזהר.

הן גם מתחבאות ומחכות לחבר'ה שנוסעים מהר :?

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כביש הסופרלנד הוא לא מה שאפשר לחשוב שהוא.. לפני שבוע, ביום חמישי הגעתי למפגש הסיוויקים בזהב... ולאחר מכן כשהבנתי שיבש ואחרי שהסתובבתי הרבה בכמ מקומות לא רלוונטיים ב-4 לפנות בוקר מצאתי את עצמי לא עומד בפיתוי ופונה לסופרלנד...

כמעט על ההתחלה קלטתי סמי-טריילר ומספר קטן של כמוניות שעברו, ולאחר מכן סוף סוף שממה.. הכל טוב,הכל יפה, מגיעים בסה"כ לחניה של הסופרלנד, תוך כדי קישקושים קלים בזהב שמדליקים זוג כלבים משוגעים... האחרונים רצים לכיוון הכביש, וגרמים לי לבלום (מזל שראיתי אותם בשלב מוקדם), אבל במקום שיחצו את הכביש תוך כי המשחק שלהם הם רצים לכיוון שלי ומנסים לתקוף את הצמיד האחורי שמאלי משום מה.. ולא, חבר שלהם לא היה מודבק על הצמיג הזה...

תוך כדי האצה, בקושי הספקתי לברוח מהכלבים החביבים, והבנתי שהאריה והסוסים של פג'ו הם שום דבר כנגד כלבים צברים...

ממשיך לקטע פחות מוכר, וכן אני חייב להודות ל-Taliko שייעץ לי לפני ובזכותו הורדתי פרופיל עוד יותר ממה שהייתי מוריד בלעדיו... יחד עם זאת, לגמרי לא מוכן - אני נכנס ל-S (לא ל-ASS, אבל זה יכול היה להיגמר ב-ASS בטוח...)... השתלטי, והלאה הכל הלך חלק (תרתי-משמע)... אחרי זה חזרתי, כבר הרבה יותר בטוח, מוכן לכל פניה שתבוא - אבל משהו מנצנץ מצליח להפתיע אותי.. ז הבצבע כחול בוהק כזה, אני מתקרב - זה שועל!!!!!!!! התחמקות וזיגזגים עצבניים, ממשיך הלאה, יוצא משם ואומר לעצמי - כדי לשרוד כאן צריך לא רק שיהיה אפס תנועה, אלא גם חוש שישי ועיין שלישית... יד ורגל נוספת לשליטה ברכב גם כן יתקבלו בברכה :lol:

היזהרו שם, ובכל מקום אחר - זה תמיד מסוכן ואסור לתת לאגו להישתלט על המוח...

אגב, עד כמה שזכור לי הביטוח ברכבי ליסינג הוא אישי ולא לכל נהג...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
אני רוצה לציין כמה עובדות:

5. הכביש הוא כביש נטוש לגמרי, יש בו גם שדה ראייה רחב מאוד למרחקים עצומים. אין מצב שיפתיע אותי רכב כלשהו מקדימה. בגלל זה העדפתי ללכת לשם. זהו הניסיון הראשון והאחרון שלי עם הכביש הזה. הוא מיועד לנהגים ברמה גבוהה בהרבה יותר ממני.

 

 

דווקא הכביש של הסופרלנד הוא הכביש האידאלי לנהיגה אגרסיבית.

המון טווח ביטחון, שדה ראייה עצום (מלבד השיקיין ליד הגלגל הענק), אין הרבה מכוניות ויש מגוון שלם של פניות.

 

אין סיבה שתפסיק לנסוע על הכביש. מה שכן כדאי שתעשה הוא לעבור את הכביש מספר פעמים לאט כדי להכיר אותו ואחר כך להתחיל להעלות את הקצב בצורה הדרגתית.

הכביש הוא לא לנהגים טובים יותר ממך, אלא השילוב של המהירות הגבוהה שהיית בה והכביש הוא לנהגים טובים יותר.

אם תוריד קצת במהירות לרמה שמתאימה לך ותדע מראש מה מגיע בכל פניה אני לא רואה סיבה שתפסיק לנהוג שם.

 

אני לדוגמא עובר את הכביש לפחות פעמיים בשבוע בנהיגה אגרסיבית (כולל סטייג'ים של ראלי לפוקוס ראלי ליסינג שלי :-)) ולפחות עוד 4 פעמים בנהיגה רגועה (אני גר מטר מהמקום).

זה הכביש היחיד שאני באמת יכול להגיד שאני מכיר וזה גם הכביש היחיד שבו אני מרשה לעצמי להעלות את המהירות כמעט בכל פעם שאני מגיע.

 

 

דרך אגב

בזמן האחרון מסתובבות שם המון משטרות (~TB~ :-)) שווה להיזהר.

הן גם מתחבאות ומחכות לחבר'ה שנוסעים מהר :?

 

וואלה, קורא מחשבות אתה.

בדיוק באתי לרשום את זה....

אני לא נהג מיוחד או ברמה גבוהה, ואני ממש נהניתי שם.

לא הייתי קרוב לאבד שליטה, ולו פעם אחת. ולכך יש עד....

לפני שהתחלנו את כל הסטייג', בהתחלה עשינו נסיעה רגועה. תום (תומיזאור) מכיר את המסלול מעולה. לקחנו אותה רגוע מאוד, הראה לי את המסלול, הסביר לי על כל פנייה, והראה לי איפה יכול להיות חול, ואיפה הפניות מתחילות להתאדק בצורה מפתיעה. נסענו כך הלוך וחזור, למדתי את הסטייג'.

ואז נסענו..

התחלתי לנסוע שם..ממש כיף. עם הזמן, המהירות עלתה ועלתה...כל פעם שעשיתי את הסטייג' מחדש, למדתי אותו יותר ויותר טוב, ויותר נהניתי, ועשיתי אותו הרבה(!) יותר מהר.

פעם אחת אפילו פחדנו ממשטרה, נכנסו לאיזה מקום, והסתתרנו איזה 7 דקות עד שהיינו בטוחים שהיא נסעה...ושוב נסענו על המסלול. נסענו מהר. מהר מאוד אפילו. אבל לא מעל המגבלות. כשקרה ושכחתי שהפנייה עומדת להתאדק, או שיש בור שם, תום הזהיר אותי לפני, וככה לא קרה כלום. ככה שאם לומדים את הסטייג' טוב, ולא מנסים לעשות דברים יותר ממה שאתה יכול..... זה לא מסוכן, וכיפי מאוד.

ואגב, באחת מהפניות, תום דיבר איתי. לפני הפנייה דיבר איתי והמשיך עד לתוך הפנייה...דיברנו על זריקה....אז בתוך הפנייה אמרתי לו: תראה איזה קל....זרקתי בקלות את התחת כשראיתי שהכל יבש ואין חול, והתיישרתי. יפה, חלק, ובטוח. ניסיתי לזרוק, הצלחתי, ולא ניסיתי לזרוק בצורה רצינית יותר ממה שאני יכול...

ככה גם אתם צריכים, ואז לא יקרה כלום...

לגבי המשטרות....תודה :!:

Back to the original - NC again.

פורסם
לפני שהתחלנו את כל הסטייג', בהתחלה עשינו נסיעה רגועה. תומר (תומיזאור) מכיר את המסלול מעולה. לקחנו אותה רגוע מאוד, הראה לי את המסלול, הסביר לי על כל פנייה, והראה לי איפה יכול להיות חול, ואיפה הפניות מתחילות להתאדק בצורה מפתיעה. נסענו כך הלוך וחזור, למדתי את הסטייג'.

 

חשוב מאוד, וטוב מאוד שעשיתם את זה. :mm_yeah:

 

פעם אחת אפילו פחדנו ממשטרה, נכנסו לאיזה מקום, והסתתרנו איזה 7 דקות עד שהיינו בטוחים שהיא נסעה...ושוב נסענו על המסלול.

 

לא חכם במיוחד אתה יודע...

 

נסענו מהר. מהר מאוד אפילו. אבל לא מעל המגבלות.

 

מעל המגבלות? :lol: אחמד, ידיד יקר וטוב שלי, כשתוכל לנצל חצי מהמגבלות של הרכב, תודיע לי :wink:

כמובן שזה בהנחה ומדברים על הראלי, אם לא , שכח מזה.

 

סהר.

פורסם
אני רוצה לציין כמה עובדות:

5. הכביש הוא כביש נטוש לגמרי, יש בו גם שדה ראייה רחב מאוד למרחקים עצומים. אין מצב שיפתיע אותי רכב כלשהו מקדימה. בגלל זה העדפתי ללכת לשם. זהו הניסיון הראשון והאחרון שלי עם הכביש הזה. הוא מיועד לנהגים ברמה גבוהה בהרבה יותר ממני.

 

]

 

 

קודם כל טוב שלא קרה שום דבר רציני :!: ,

דבר שני למה לא אמרת לי שיש כביש נטוש לתירגולים 8):?:

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם
נסענו מהר. מהר מאוד אפילו. אבל לא מעל המגבלות.

 

מעל המגבלות? :lol: אחמד, ידיד יקר וטוב שלי, כשתוכל לנצל חצי מהמגבלות של הרכב, תודיע לי :wink:

כמובן שזה בהנחה ומדברים על הראלי, אם לא , שכח מזה.

 

סהר.

 

לא יודע אם אני מנצל 10 אחוז ממגבלות הראלי, או 90 אחוז (כן...בטח).מה שבטוח, את יכולת הנהיגה שלי אתה לא מכיר, נתחיל מזה...אבל ממש לא דיברתי על מגבלות הראלי.

דיברתי על המגבלות שלי...אני בטוח שהמגבלות שלי יגיעו הרבה יותר מהר מאשר מגבלות הראלי.... ואת המגבלות שלי לא עברתי....אבל טיפה משכתי אותם... :lol:

Back to the original - NC again.

פורסם

בכל מקרה אחמד, חוץ מהקטע עם המשטרה, נשמע שהעסק התנהל בצורה יפה, כל הכבוד. אל תעשה שטויות כמוני :oops:

 

ויובל, :lol: אין עלייך :lol: אני אצייר לך מפה, אני לא נוסע לשם שוב 8)

 

סהר.

פורסם
בכל מקרה אחמד, חוץ מהקטע עם המשטרה, נשמע שהעסק התנהל בצורה יפה, כל הכבוד. אל תעשה שטויות כמוני :oops:

 

ויובל, :lol: אין עלייך :lol: אני אצייר לך מפה, אני לא נוסע לשם שוב 8)

 

סהר.

 

ניסית פעם אחת וזהו? אז איך תשפר את הנהיגה שלך?

צריך לנסות עוד פעם ועוד פעם (רק עם האוטו שלך) וככה תשתפר,

עד שתעשה את כל הכביש בהחלקה אחת :lol:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
בכל מקרה אחמד, חוץ מהקטע עם המשטרה, נשמע שהעסק התנהל בצורה יפה, כל הכבוד. אל תעשה שטויות כמוני :oops:

 

ויובל, :lol: אין עלייך :lol: אני אצייר לך מפה, אני לא נוסע לשם שוב 8)

 

סהר.

 

ניסית פעם אחת וזהו? אז איך תשפר את הנהיגה שלך?

צריך לנסות עוד פעם ועוד פעם (רק עם האוטו שלך) וככה תשתפר,

עד שתעשה את כל הכביש בהחלקה אחת :lol:

 

קוסטי, ממש לא הרמתי ידיים, פשוט כשאני אהיה מיומן יותר אני אחזור לשם, לאט לאט.

פורסם
בכל מקרה אחמד, חוץ מהקטע עם המשטרה, נשמע שהעסק התנהל בצורה יפה, כל הכבוד. אל תעשה שטויות כמוני :oops:

 

ויובל, :lol: אין עלייך :lol: אני אצייר לך מפה, אני לא נוסע לשם שוב 8)

 

סהר.

 

ניסית פעם אחת וזהו? אז איך תשפר את הנהיגה שלך?

צריך לנסות עוד פעם ועוד פעם (רק עם האוטו שלך) וככה תשתפר,

עד שתעשה את כל הכביש בהחלקה אחת :lol:

 

קוסטי, ממש לא הרמתי ידיים, פשוט כשאני אהיה מיומן יותר אני אחזור לשם, לאט לאט.

 

אוקי,אז צריך להתחיל מכביש פשוט יותר,יום שבת נוסעים לנס הרים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
בכל מקרה אחמד, חוץ מהקטע עם המשטרה, נשמע שהעסק התנהל בצורה יפה, כל הכבוד. אל תעשה שטויות כמוני :oops:

 

ויובל, :lol: אין עלייך :lol: אני אצייר לך מפה, אני לא נוסע לשם שוב 8)

 

סהר.

 

ניסית פעם אחת וזהו? אז איך תשפר את הנהיגה שלך?

צריך לנסות עוד פעם ועוד פעם (רק עם האוטו שלך) וככה תשתפר,

עד שתעשה את כל הכביש בהחלקה אחת :lol:

 

קוסטי, ממש לא הרמתי ידיים, פשוט כשאני אהיה מיומן יותר אני אחזור לשם, לאט לאט.

 

ואיך תהפוך להיות נהג יותר מיומן...?

אני מנחש שאתה לא מתכוון לקחת עוד קורס בזמן הקרוב....הרי כבר לקחת אחד לאחרונה.

אז איך תשתפר?..

תיישם אותו!

תנהג שם, עם הראלי, אבל בקצב שלך. לאט לאט תראה שהקצב שלך יעלה!

רק ככה תלמד ליישם את הדברים שלך. במיוחד בכביש הזה. הכביש הזה הוא כביש מעולה....ולא לדווקא אנשים מנוסים ממך. ברור שמנוסים וטובים ממך יעשו אותו יותר מהר, אבל איך הם ניהיו מנוסים? על ידי נסיעה...

תיסע, תתרגל, ובהצלחה.

 

ל

KO3

נס הרים יותר פשוט!?

Back to the original - NC again.

פורסם

יובל - אם סהר לא בא אני מוכן לבוא :D

 

אחמד - סהר אכן לומד את הרכב שלו לאט לאט (אני אומר את זה בתור אחד שמכיר אותו טוב מאוד!!)

 

אגב...קוסטי KO3 סתם צחק לגבי נס הרים.

קוסטי...אז מתי נוסעים לשם? :twisted:

פורסם

מעל המגבלות? אחמד, ידיד יקר וטוב שלי, כשתוכל לנצל חצי מהמגבלות של הרכב, תודיע לי

כמובן שזה בהנחה ומדברים על הראלי, אם לא , שכח מזה.

 

או ווה! מי ישמע ומי ידע . לנצל חצי מהמיגבלות של הראלי בעלת השלדה המטורפת!

מה כבר עשיתם מהאוטו הזה. ממש למבורגיני דיאבלו או שזה גם קטן עליו...

הרי זו ראעלי :o

פורסם
7. White-Night - אני בדעה שלך. אבל קל לפתות אותי. לא רציתי מראש לצאת למקום הזה, אבל ברגע שראיתי את האוטו לא יכולתי. וזו הפעם השנייה שאני נוהג בה ככה. לאלעד לא איכפת מהאוטו בגרוש (ראה שרשור אמינות בפורום טכני) , האוטו אפילו עבר על ידיו סטייג' ראלי בתוך היערות שם בסופרלנד, אבל זה סיפור אחר לגמרי. כמובן שלי כן איכפת, אבל הפיתוי כל כך גדול. בחיים לא הייתי מגיע למצב שכזה עם הראלי, אני פוחד עליה יותר מידי, וכמו שאמרתי, זה מונע ממני מלהנות מהאוטו כמו שצריך. אולי זה לטובה.

 

8. היה שיא הקטעים בסוף הלילה, ורועי, תגיד שהאוטו לא יצא מ-ב-ר-י-ק!!!

 

סטייג'?! :shock: רק אחד?! :shock: הוא עשה את זה לפחות! אבל לפחות! 10 פעם הלוך חזור!!

איזה אכפת מהאוטו איזה נעליים..כולה רצה שיהיה נקי "קצת" מבחוץ וזהו. הוא מצידוי שיהיה שאסי שילך המנוע ושהואוטו יתפוצץ. אבל העיקר שיראה יפה מבחוץ! והוא יצא יפה. ממש יפה את האמת. האוטו כולה עבר קצת מים ממטרות בכיכר וקצת ג'ילדה שהייתה מלוכלת תחת!! :lol:

חחח....בסוף האוטו יצא יותר נקי ממה שהיה לפני שהגענו בכלל לראשון :evil:

 

אני חייב לציין שזה היה אחד מהדברים הכי טובים שעשיתי בחיים !!!

אז הנה הסיפור, לאחר שהגענו לסופרלנד עשינו קצת סיבוב בחניה עד שהתחיל קצת לשעמם, הלכנו למגרש כורכר ליד וגם שם התחיל לשעמם, אז החלטתי לעשות טיול שטח קטן בקורולע. טוב, מתחילים לטפס על הגבהות שם ולאט לאט התגלה לנו מסלול ראלי !!! כן כן חבר'ה, יש בארץ מסלול ראלי נטוש שאף אחד פשוט לא יודע עליו ...

הבעיה היחידה היא שיש המון אבל המון בורות במסלול הזה (וחלקם עצומים בגודלם) אבל זה לא היה בעיה לקורולע שלנו (שילוב של רכב ליסינג והגובה של הג'יפ, אאאההההממממ, סליחה, קורולע).

התחלתי לעשות את הקטע פעם אחת במהירות איטית מאוד, אח"כ בחזור עשיתי את זה במהירות סבירה. אוקיי, חוזרים למקום שממנו באנו, אני עוצר ואומר, "יא אלוהים, זה מדהים !!! אני חייב לעשות את זה שוב", עושה את זה שוב אבל הפעם חוץ מהמהירות הגבוה יותר גם התחת מתחיל לקשקש כמו לא יודע מה, פשוט אין מילים לתאר !!!

אני פשוט לא יכול לתאר את החוויה הזו במילים, הייתה שם גם רמפה שקפצנו אותה כמה פעמים, אבל שאני אומר קפצנו אני מתכוון קפצנו (באוויר) !!!

אחרי 10 פעמים שעשיתי את הסטייג' (ובכל פעם אני אומר לעצמי "אני חייב לעשות את זה שוב) נתתי לרועי לעשות את זה פעם אחת, הבנאדם יצא אח"כ מהאוטו, מתחיל לקפוץ כמו משוגע ולהגיד "יו, איזה כיייף, זה ראסמי כמו נהיגת ראלי" !!!

אחר כך הגיע תורו של סהר לנהוג, הוא בחר דווקא לא לעשות את המסלול ראלי שאני ורועי עשינו (וגם לא לחזור למגרש כורכר) אלא הוא החליט שהוא רוצה לנסות את מזלו בכביש ...

את ההמשך אתם בערך יודעים, הדרך שהרכב עבר בתוך החול פשוט מדהימה, בנס לא התהפכנו כי ירדנו מעיין שיפוע דיי תלול וסיימנו בערך 5 מטר מהכביש ...

המשפט הראשון שיצא לי מהפה אחרי שנתקענו היה "סהר, אתה בחיים יותר לא נוהג באוטו הזה". כן, שתבינו, לא כעסתי על סהר ולא התעצבנתי בכלל כל הזמן שהרכב היה תקוע שם (למרות שבחוזה ליסינג רשום במפורש לא לקחת את האוטו למקומות כאלה), כל מה שרציתי זה רק לצאת משם כי בעוד כמה שעות ההורים שלי צריכים לסוע באוטו לעבודה וכפי שציינתי כבר לפני 2 שניות אסור לי להכנס לאזורים כאלה ...

עוד בעיה שהיית עם המסלול זה שהוא מאוד מאוד צר, לפעמים כשנסעתי מהר מאוד היה אפשר לשמוע את השיחים פוגעים במראות ...

 

רק רציתי לציין שלא מומלץ להגיע לשם עם רכב רגיל או ספורטיבי, הבורות שם עצומים, סהר ורועי כל הזמן אמרו הנה הרכב מגרד את הרצפה וחיכו לבור הבא, אבל הג'יפ שלנו לא אכזב, רק במהירויות ממש אבל ממש מטורפות ובורות ממש גדולים היה אפשר לשמוע את התחתית של הטמבון מגרדת את הרצפה ...

אני בטוח שאפילו מאזדה לאנטאיכס רגילה לא תצא משם עם האגזוז או הטמבון בחתיכה אחת (לפחות לא במהירויות שאנחנו נסענו :twisted:) ...

מה שכן, האבק שהרכב השאיר והריח של הצמיגים השרופים פשוט משכר, אחרי שכבר כמעט גמרתי את הצמיגים בכבישים עכשיו אני יכול להגיד שהם נתנו את אקורד הסיום ...

 

מה שכן אני יכול להגיד (וגם עכשיו אני יכול להביא את סהר ורועי כתור עדים), אין על החסינות והאמינות היפאנית !!! אני מוכן להתערב שאף צרפתיה (אפילו ליסינג) לא הייתה מצליחה לעבור את הקטע שעשינו במהירויות שנסענו, הרכב עמד בעומסים שאפילו ג'יפים לא עומדים !!! תחשבו כביש עפר, עם מלא חצץ (שדופק בראש או יותר נכון בתחתית של האוטו), בורות מטורפים ומהירות של ממוצעת של כ-80 קמ"ש ...

 

עוד קטע מצחיק שעכשיו נזכרתי בו זה שסהר אמר לי באמצע הסטייג' שאפילו שזה רכב ליסינג כואב לו הלב עליו. ועד כמה שסהר נשמע לכם ילד טוב ואחד ששומר על הרכים שהוא מקבל בטירוף, אפילו הוא פלט בטעות שהוא קבל כמה פעמים רכב ליסינג לידיים (מהעבודה שלו) ועשה שטויות (הכניס פארקינג בנסיעה, הרמות בלם יד וכו') ...

 

אני בניגוד לסהר בטוח אחזור לאזור הזה, אתם יודעים מה, אפילו שבוע הבא אם יהיה לי דלק (אז יאללה, כל המעוניינים לטיול ראלי בשבוע הבא לשלוח הודעות בפרטי :lol::wink: ). למה??? מכיוון שאני חיי בשביל זה. מבחינתי אני מסתכל על ה"אירוע" הזה ככה:

אנחנו יצאנו כמה חברים לאזור של הסופרלנד, עשינו סטייג'ים, אבל הכי חשוב נהננו ואלו חוויות שבחיים לא נשכח. כשחזרנו הביתה אני וסהר הגענו למסקנה שהיה כייף סוף הדרך אבל הכי חשוב זה שיצאנו משם ללא נזק, כי לי ממש לא אכפת מהאוטו, כל עוד האוטו חוזר (מבחינה חיצונית כמובן) כמו שהוא יצא אז סבבה, לי הכי חשוב לעשות כייף כי אני חיי את הרגע ועוד כמה שנים או אפילו כמה חודשים אני כבר לא אוכל לעשות כאלו "שטויות של ילדים קטנים" ...

 

טוב, מי שהצליח להגיע עד לפה אז כל הכבוד לו, אני מצטער מראש אם יצאו לי משפטים לא מובנים תחבירית או שגיעוט חטיף או משהו בסגנון כי הכל נכתב בהתרגשות (רק המחשבה על מה שקרה גורמת לי להתחרפן). מה שרשמתי פה זה אפילו לא רבע ממה שעברנו, אח"כ ישבנו בר"ג עוד שעתיים והרצנו סרטים וצחוקים על הדברים שעברנו ...

אני יול להמשיך לז%$#^ לכם את השכל עד מחר, אז בשלב זה אני אפסיק, מי שמעוניין לשמוע עוד סיפורים מצחיקים יודע איך להשיג אותי :wink:

 

נ.ב. הקורולע שנת 2003 (חצי שנה אצלנו)

 

לאחר עריכה:

משהו מאוד חשוב שנזכרתי בו. חבר'ה, עוד לקח חשוב למדנו מהאירוע הזה. לא משנה מה אנשים יגידו פה או כמות התאונות שאנשים עשו באזור הזה, פשוט אין על האזור הזה מבחינת אזור אימונים, מכיוון שפשוט אין עוד מקומות בארץ עם כבישים כאלה טובים, שוליים כמעט נקיים לגמרי מדברים שאפשר להכנס בהם והכי חשוב זה טווח ראיה של 500 אחוז (פרט לכמה פניות בודדות שאין בהם הרבה שדה ראיה) ...

הסרט הכי גרוע שיכול להגמר באיזור כזה זה או התחפרות בחול ואז נתקעים לכמה שעות או שנכנסים בעמוד (למרות שאת זה ברוב המקרים ניתן למנוע כי יש הרבה שטחים נקיים לברוח אליהם כמו בערך מה שסהר עשה) שבמקרה כזה אתה גורם לנזק אך ורק לרכוש שלך ...

נכון שזה נשמע לא טוב, אבל כשמשווים את זה לאזורים מיושבים כמו ערים וכדומה אז התמונה מתבהרת ...

כשהסר אבד שליטה, ראינו את העמוד מתקרב לכיווננו מרחוק, לא יודע אם הוא עשה את זה במכוון או לא אבל כל מה שהיה צריך זה הטיה קטנה של ההגה וקצת משחקי גז בשביל לגרום לרכב לעוף חזרה לכביש ומשם לשוליים מהצד השני, ולכן אני אומר שבאזורים כאלה דיי קל להתחמק ממעט החפצים שניתן להיכנס בהם באזור המסויים הזה ...

דבר נוסף שאני יכול להגיד זה שלמדתי עד כמה זה מסוכן לעשות כאלה דברים בעיר מכיוון שפה יש הרבה שטח שאפשר לברוח אליו, בעיר כל טעות קטנה מתורגמת לכניסה במדרכה/עמוד/רכב אחר/הולך רגל וכו' ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

פייי אלעד, רק התעוררתי ואתה כבר מפציץ בתגובות ארוכות כאלו :shock:

אוקיי אני אקצר:

 

המשפט הראשון שיצא לי מהפה אחרי שנתקענו היה "סהר, אתה בחיים יותר לא נוהג באוטו הזה".

 

LOL! :lol: זה היה כל כך מצחיק! בשיא האדישות! אני באמצע הבלאגן מנסה להחזיר את האוטו לכביש וכולו מסתובב וזה ואני מסתכל ימינה ורואה עמוד מתקרב ואז אני בשבריר שנייה קולט את אלעד יושב רגוע כאילו הוא בקולנוע!! :lol: אלעד! הרגת אותי ! :lol:

 

מה שכן אני יכול להגיד, אין על החסינות והאמינות היפאנית !!! אני מוכן להתערב שאף צרפתיה (אפילו ליסינג) לא הייתה מצליחה לעבור את הקטע שעשינו במהירויות שנסענו

 

אני בספק אם יש צרפתיה שלא הייתה מתפוצצת בקטע של הראלי :idea:

 

עוד קטע מצחיק שעכשיו נזכרתי בו זה שסהר אמר לי באמצע הסטייג' שאפילו שזה רכב ליסינג כואב לו הלב עליו. ועד כמה שסהר נשמע לכם ילד טוב ואחד ששומר על הרכים שהוא מקבל בטירוף, אפילו הוא פלט בטעות שהוא קבל כמה פעמים רכב ליסינג לידיים (מהעבודה שלו) ועשה שטויות (הכניס פארקינג בנסיעה, הרמות בלם יד וכו') ...

 

ברור שאני יז**ן רכבי ליסינג!! זה לא שלי !! לא כואב לי הלב! ואני ישראלי! מה עוד צריך? הקטע הוא שעל הראלי אני מרחם יותר מידי, הרבההההה יותר מידי. לאנשים אין מושג כמה. רועי יודע :D

אה, וכשהכנסתי פארקינג בנסיעה ציפיתי לתגובה יותר הרסנית...

משהו כמו מה שקרה בסובארו די.אל 86 שהביאו לי ! :roll::wink:

 

אלעד-הודעה פרטית מחכה לך, תכין את הדלק אצלך, הפעם אני בא עם הפונטיאק :shock::twisted:


×
×
  • תוכן חדש...