Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו. הגיע תורי. איבדתי שליטה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזכיר מאד את התאונה שהיתה לי:

כביש שומם, סיבובים די חדים.

מאה קמ"ש.

ירידה לשוליים - צמחייה - פניה חדה לצד הנגדי, שנמרה ברכב אחר+תעלה.

 

שלילה חודשיים+משפט שתוצאותיו עדיין לא ידועות+2 רכבי טוטאל לוס+

פציעות קלות בנס בלבד (אם היה לידי מישהו - מוות בטוח)+טראומה.

 

תחשוב מה היה יכול לקרות לך, ובאמת תמנע מזה בפעמים הבאות.

ודרך אגב, לכל המגיבים, אני במשך ת'רד שלם התמודדתי עם תגובות של "אתה מפגר"

ושאר תגובות דומות.

למה פה זה לא קורה? כי לא קרה כלום? הסיכון הוא אותו סיכון!

נקודה למחשבה :idea:

 

rs6 היקר.

 

בניגוד אליך , סהר ביצע את התרגול הזה בכביש שהוא ריק יחסית (או שאני טועה?) ובנוסף סהר עבר קורס נהיגה מתקדמת מה שנותן לו שליטה הרבה יותר גבוהה ברכב וביכולת לתקן טעויות, אז אולי הפעם זה לא נגמר טוב, אבל ברוב המקרים הוא ידע מה לעשות וכיצד לתקן איבודי אחיזה כאלה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מזכיר מאד את התאונה שהיתה לי:

כביש שומם, סיבובים די חדים.

מאה קמ"ש.

ירידה לשוליים - צמחייה - פניה חדה לצד הנגדי, שנמרה ברכב אחר+תעלה.

 

שלילה חודשיים+משפט שתוצאותיו עדיין לא ידועות+2 רכבי טוטאל לוס+

פציעות קלות בנס בלבד (אם היה לידי מישהו - מוות בטוח)+טראומה.

 

תחשוב מה היה יכול לקרות לך, ובאמת תמנע מזה בפעמים הבאות.

ודרך אגב, לכל המגיבים, אני במשך ת'רד שלם התמודדתי עם תגובות של "אתה מפגר"

ושאר תגובות דומות.

למה פה זה לא קורה? כי לא קרה כלום? הסיכון הוא אותו סיכון!

נקודה למחשבה :idea:

 

rs6 היקר.

 

בניגוד אליך , סהר ביצע את התרגול הזה בכביש שהוא ריק יחסית (או שאני טועה?) ובנוסף סהר עבר קורס נהיגה מתקדמת מה שנותן לו שליטה הרבה יותר גבוהה ברכב וביכולת לתקן טעויות, אז אולי הפעם זה לא נגמר טוב, אבל ברוב המקרים הוא ידע מה לעשות וכיצד לתקן איבודי אחיזה כאלה.

 

בכל זאת בשני המקרים אפשר להגיד אותו הדבר, זה לא משנה אם הכביש היה ריק, או אם היה אנשים בכביש, מה שמשנה זה שאסור לעלות ולהשתולל על הכביש בלי ידע בנהיגה מתקדמת.

 

אנשים שעולים ומתחילים לזרוק תחת ולהכנס לדריפטים מטורפים שהם לא יודעים איך הם יצאו מהם- כמחבלים מתאבדים הם, יכולים להרוג את עצמם ואחרים.

פורסם

ומי שעבר קורס לאו דווקא קיבל מיומנויות של שומאכר,

אלא פשוט יודע לשלוט קצת יותר טוב ברכבו,

ובטח זוהי אינה סיבה מספיקה להשתולל ברכב.

 

גם במקרה שלי הכביש היה ריק,

ואני לא בא לבכות או משהו על היחס שקיבלתי,

אני חושב שהמקרה הזה הוא ממש כמעט באותה חומרה,

ובמקום לתת תגובות שיגרמו לו לעשות חשבון עם עצמו על הנהיגה שלו,

הוא מקבלך תגובות של חפיף...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

תהיה בטוח שאם הוא היה פוגע בכביש של הסופר לנד ברכב עם אשה וילדה הוא היה מקבל את אותן תגובות שאתה קיבלת.

 

אבל בכל זאת הכביש של הסופרלנד ידוע ככביש נטוש לרוב אז זה "לגיטימי(?)" להשתולל עליו.

פורסם

סהר.

כדאי שלא תקפוץ למסקנות כמו :

 

אין ספק שהיום למדתי מהו הגה באמת מתקשר בשעת הצורך.

בעת ההחלקה האוטו לא הרגיש מתקשר כמו הראלי,

 

הגה מתקשר לא היה עוזר לך במקרה כזה.

הכביש באיזור הסופרלנד הינו כביש מסוכן לנהיגה,במיוחד בלילה.

יעידו על כך שתי תאונות שעברתי שם,אחת עם הרכב שלי.

עיקול,קפיצה,נחיתה,חול על הכביש,היגוי יתר,ספין שהיה קרוב מידי לעמוד,במזל לא נגרם נזק.

את המקרה השני עברתי עם רכב אחר,בתור נוסע.

לקראת סוף ה" סטייג' " יש עיקול שנראה כמו עיקול קל אך הוא הולך ומתהדק.

קצת חול מדברי על הספק עיקול,ספק פניית פרסה.

ומצאנו את עצמנו מחליקים בתת היגוי לתוך המדרכה.

במקרה הזה נגרם קצת נזק,למזלנו לא רציני.

 

מסקנה,לא להסיק מסקנות מוטעות.

Rikshanoam-R

פורסם
סהר.

כדאי שלא תקפוץ למסקנות כמו :

 

אין ספק שהיום למדתי מהו הגה באמת מתקשר בשעת הצורך.

בעת ההחלקה האוטו לא הרגיש מתקשר כמו הראלי,

 

הגה מתקשר לא היה עוזר לך במקרה כזה.

הכביש באיזור הסופרלנד הינו כביש מסוכן לנהיגה,במיוחד בלילה.

יעידו על כך שתי תאונות שעברתי שם,אחת עם הרכב שלי.

עיקול,קפיצה,נחיתה,חול על הכביש,היגוי יתר,ספין שהיה קרוב מידי לעמוד,במזל לא נגרם נזק.

את המקרה השני עברתי עם רכב אחר,בתור נוסע.

לקראת סוף ה" סטייג' " יש עיקול שנראה כמו עיקול קל אך הוא הולך ומתהדק.

קצת חול מדברי על הספק עיקול,ספק פניית פרסה.

ומצאנו את עצמנו מחליקים בתת היגוי לתוך המדרכה.

במקרה הזה נגרם קצת נזק,למזלנו לא רציני.

 

מסקנה,לא להסיק מסקנות מוטעות.

 

אתה מדבר על הפניה/פניית פרסה האחרונה לפני שכונת הווילות ?

גם אני חוויתי שם החלקת תת היגוי ארררוכה עם ה-RSi לפני כ-6 שנים, מאד להזהר שם :!:

כמות החול שם על הכביש גבוהה ופוטנציאל הכיף של הפניה גדול וצריך להזהר מאד.

בכל מקרה רצוי לבצע יעף איטי לפני שנותנים בגז וזה בעצם נכון לכל קטע כביש.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
סהר.

כדאי שלא תקפוץ למסקנות כמו :

 

אין ספק שהיום למדתי מהו הגה באמת מתקשר בשעת הצורך.

בעת ההחלקה האוטו לא הרגיש מתקשר כמו הראלי,

 

הגה מתקשר לא היה עוזר לך במקרה כזה.

הכביש באיזור הסופרלנד הינו כביש מסוכן לנהיגה,במיוחד בלילה.

יעידו על כך שתי תאונות שעברתי שם,אחת עם הרכב שלי.

עיקול,קפיצה,נחיתה,חול על הכביש,היגוי יתר,ספין שהיה קרוב מידי לעמוד,במזל לא נגרם נזק.

את המקרה השני עברתי עם רכב אחר,בתור נוסע.

לקראת סוף ה" סטייג' " יש עיקול שנראה כמו עיקול קל אך הוא הולך ומתהדק.

קצת חול מדברי על הספק עיקול,ספק פניית פרסה.

ומצאנו את עצמנו מחליקים בתת היגוי לתוך המדרכה.

במקרה הזה נגרם קצת נזק,למזלנו לא רציני.

 

מסקנה,לא להסיק מסקנות מוטעות.

 

אתה מדבר על הפניה/פניית פרסה האחרונה לפני שכונת הווילות ?

גם אני חוויתי שם החלקת תת היגוי ארררוכה עם ה-RSi לפני כ-6 שנים, מאד להזהר שם :!:

כמות החול שם על הכביש גבוהה ופוטנציאל הכיף של הפניה גדול וצריך להזהר מאד.

בכל מקרה רצוי לבצע יעף איטי לפני שנותנים בגז וזה בעצם נכון לכל קטע כביש.

 

אכן,זוהי הפנייה.

זוהי מין פנייה שנותנת רושם מוטעה,מין אשליה אופטית.

אני לא ממליץ על נסיעה נמרצת בכבישי הסופרלנד בכלל.

אמנם הכבישים עצמם נהדרים,אך הסיכון גבוה מידי.

Rikshanoam-R

פורסם
מזכיר מאד את התאונה שהיתה לי:

כביש שומם, סיבובים די חדים.

מאה קמ"ש.

ירידה לשוליים - צמחייה - פניה חדה לצד הנגדי, שנמרה ברכב אחר+תעלה.

 

שלילה חודשיים+משפט שתוצאותיו עדיין לא ידועות+2 רכבי טוטאל לוס+

פציעות קלות בנס בלבד (אם היה לידי מישהו - מוות בטוח)+טראומה.

 

תחשוב מה היה יכול לקרות לך, ובאמת תמנע מזה בפעמים הבאות.

ודרך אגב, לכל המגיבים, אני במשך ת'רד שלם התמודדתי עם תגובות של "אתה מפגר"

ושאר תגובות דומות.

למה פה זה לא קורה? כי לא קרה כלום? הסיכון הוא אותו סיכון!

נקודה למחשבה :idea:

 

rs6 היקר.

 

בניגוד אליך , סהר ביצע את התרגול הזה בכביש שהוא ריק יחסית (או שאני טועה?) ובנוסף סהר עבר קורס נהיגה מתקדמת מה שנותן לו שליטה הרבה יותר גבוהה ברכב וביכולת לתקן טעויות, אז אולי הפעם זה לא נגמר טוב, אבל ברוב המקרים הוא ידע מה לעשות וכיצד לתקן איבודי אחיזה כאלה.

 

די זה פשוט כבר מצחיק לשמוע על הקורסים המהוללים האלו.

הם בסך הכל קורסים בסיסיים שנותנים המון לנהג חסר מודעות אבל נותנים ממש מעט לאנשים שיודעים מה לעשות במצבים כאלה על סמך ניסיון.

אני לא לקחתי איתי כמעט שום דבר מאותו קורס חוץ מכיוון מראות. מבחינתי זו היתה נקודת ההארה היחידה.

וזה שמישהו לוקח קורס זה לא אומר שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה עם הרכב וזה לא אומר שהוא איזה שומאכר .

להפך הקורס יכול לתת סתם בטחון עצמי מופרז אשר יביא בסוף לאיבוד שליטה בלתי נמנע כמו במקרה הזה.

פורסם
די זה פשוט כבר מצחיק לשמוע על הקורסים המהוללים האלו.

הם בסך הכל קורסים בסיסיים שנותנים המון לנהג חסר מודעות אבל נותנים ממש מעט לאנשים שיודעים מה לעשות במצבים כאלה על סמך ניסיון.

אני לא לקחתי איתי כמעט שום דבר מאותו קורס חוץ מכיוון מראות. מבחינתי זו היתה נקודת ההארה היחידה.

וזה שמישהו לוקח קורס זה לא אומר שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה עם הרכב וזה לא אומר שהוא איזה שומאכר .

להפך הקורס יכול לתת סתם בטחון עצמי מופרז אשר יביא בסוף לאיבוד שליטה בלתי נמנע כמו במקרה הזה.

 

אם אתה מדבר על קורס עם מדריך באוטו שלך - אז מי שמגיע אל הקורס בדעה שהוא יודע הכל, באמת לא ילמד כלום. לא כי אין מה ללמד אותו, אלא פשוט כי הוא לא יפנים. אתה יכול להקשיב למדריך עד מחר ולהנהן בראש, אבל אם לא תתרגל ולא תקלוט באמת - לא תרוויח כלום.

 

אין שום טעם לעשות קורס ואז לחזור להרגלים הישנים שלך, זה לא יעזור במאומה. ואני מבטיח לך שלמדריכי הנהיגה האלו יש בהחלט מה ללמד אותך בנהיגה ולשפר את היכולת שלך. אם כל מה שהשגת מהקורס זה כיוון מראות, אז או שהגעת מהבית מומחה כבר בטכניקת המבט, בסיבוב הגה, בבלימה נכונה, בגז ביניים ודאבל קלאץ', בקווי פנייה מדויקים ובשילוב של הכל ביחד (ואני בספק אם אכן זה כך), או שבאמת לא למדת כלום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מזכיר מאד את התאונה שהיתה לי:

כביש שומם, סיבובים די חדים.

מאה קמ"ש.

ירידה לשוליים - צמחייה - פניה חדה לצד הנגדי, שנמרה ברכב אחר+תעלה.

 

שלילה חודשיים+משפט שתוצאותיו עדיין לא ידועות+2 רכבי טוטאל לוס+

פציעות קלות בנס בלבד (אם היה לידי מישהו - מוות בטוח)+טראומה.

 

תחשוב מה היה יכול לקרות לך, ובאמת תמנע מזה בפעמים הבאות.

ודרך אגב, לכל המגיבים, אני במשך ת'רד שלם התמודדתי עם תגובות של "אתה מפגר"

ושאר תגובות דומות.

למה פה זה לא קורה? כי לא קרה כלום? הסיכון הוא אותו סיכון!

נקודה למחשבה :idea:

 

rs6 היקר.

 

בניגוד אליך , סהר ביצע את התרגול הזה בכביש שהוא ריק יחסית (או שאני טועה?) ובנוסף סהר עבר קורס נהיגה מתקדמת מה שנותן לו שליטה הרבה יותר גבוהה ברכב וביכולת לתקן טעויות, אז אולי הפעם זה לא נגמר טוב, אבל ברוב המקרים הוא ידע מה לעשות וכיצד לתקן איבודי אחיזה כאלה.

 

די זה פשוט כבר מצחיק לשמוע על הקורסים המהוללים האלו.

הם בסך הכל קורסים בסיסיים שנותנים המון לנהג חסר מודעות אבל נותנים ממש מעט לאנשים שיודעים מה לעשות במצבים כאלה על סמך ניסיון.

אני לא לקחתי איתי כמעט שום דבר מאותו קורס חוץ מכיוון מראות. מבחינתי זו היתה נקודת ההארה היחידה.

וזה שמישהו לוקח קורס זה לא אומר שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה עם הרכב וזה לא אומר שהוא איזה שומאכר .

להפך הקורס יכול לתת סתם בטחון עצמי מופרז אשר יביא בסוף לאיבוד שליטה בלתי נמנע כמו במקרה הזה.

 

לclubsport

 

לדעתי הגעת לקורס פשוט במחשבה שאתה יודע הכל ולכן לא לקחת איתך שום דבר חוץ מכיוון המראות.

קורס משפר לדעתי את הנהיגה בהרבה, אצלי הוא שיפר בהמון. ברור שמיד אחרי הקורס לא תצא שומאכר אבל בתוספת אימונים תוכל לנהוג ברמה הרבה יותר גבוהה.

פורסם

גם אני רוצה לספר קצת חוויות מהלילה הארוך שהיה לנו אתמול! :p

 

אחרי זמן ממושך של חפירות , טלפונים מטורפים , ושכנועים עוד יותר מטורפים לעזרה יצאנו משם. אבל אני חייב לציין שהאוטו היה נראה רע אחרי הגרירה. מלוכלך מאווודד!!....אבל מבחינה מכנית האוטו נשמע טוב (למזלנו...או למזלו של סהר :lol: ).

אלעד היה צריך להחזיר את האוטו כמו שהיה שהוציא אותו מהבית...והאוטו היה נקי!!

חשבנו איפה אפשר לשטוף את האוטו..ופתאום...ראינו....ממטרות?! :shock::roll:

 

מהכיכר שבכניסה שם לכביש "זרקנו" מים בעזרת הממטרות על האוטו ואח"כ עברנו (יותר נכון סהר עבר) עם ג'ילדה על האוטו. אני חייב לציין שהאוטו יצא יותר נקי מאשר בקדמותו :twisted:

 

בקיצור...זה היה לילה מהנה, ושטוף בחוויות מצחיקות רצח.

פורסם
די זה פשוט כבר מצחיק לשמוע על הקורסים המהוללים האלו.

הם בסך הכל קורסים בסיסיים שנותנים המון לנהג חסר מודעות אבל נותנים ממש מעט לאנשים שיודעים מה לעשות במצבים כאלה על סמך ניסיון.

אני לא לקחתי איתי כמעט שום דבר מאותו קורס חוץ מכיוון מראות. מבחינתי זו היתה נקודת ההארה היחידה.

וזה שמישהו לוקח קורס זה לא אומר שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה עם הרכב וזה לא אומר שהוא איזה שומאכר .

להפך הקורס יכול לתת סתם בטחון עצמי מופרז אשר יביא בסוף לאיבוד שליטה בלתי נמנע כמו במקרה הזה.

 

אם אתה מדבר על קורס עם מדריך באוטו שלך - אז מי שמגיע אל הקורס בדעה שהוא יודע הכל, באמת לא ילמד כלום. לא כי אין מה ללמד אותו, אלא פשוט כי הוא לא יפנים. אתה יכול להקשיב למדריך עד מחר ולהנהן בראש, אבל אם לא תתרגל ולא תקלוט באמת - לא תרוויח כלום.

 

אין שום טעם לעשות קורס ואז לחזור להרגלים הישנים שלך, זה לא יעזור במאומה. ואני מבטיח לך שלמדריכי הנהיגה האלו יש בהחלט מה ללמד אותך בנהיגה ולשפר את היכולת שלך. אם כל מה שהשגת מהקורס זה כיוון מראות, אז או שהגעת מהבית מומחה כבר בטכניקת המבט, בסיבוב הגה, בבלימה נכונה, בגז ביניים ודאבל קלאץ', בקווי פנייה מדויקים ובשילוב של הכל ביחד (ואני בספק אם אכן זה כך), או שבאמת לא למדת כלום.

 

רוני

לא לקחתי קורס עם מדריך 1 על 1 אלה את הקורס במקכז לנהיגה בטיחותית

ולא באתי לשם בהרגשה שאני יודע הכל אבל עובדה שעם כל הרצון והציפיות מהקורס קצת התאכזבתי בסופו של דבר והרגשתי שהקורס עצמו לא תרם לי כמצופה .

אבל פספסתם את הנקודה העיקרית והיא שעצם ההשתתפות בקורס הזה או בכל קורס אחר לא מהווה תירוץ להתחרע על כבישים ציבוריים תוך כדי סיכונך וסיכון אחרים.

אולי הפעם לא קרה כלום אבל פעם הבאה מי יודע....

פורסם

אני רוצה לציין כמה עובדות:

 

1. לא, לא יצאתי מהקורס בהרגשה של שומאכר. בסוף הקורס אפילו נותנים לך כמעט להיכנס בבטונדות כדי שתראה שתמיד יש מצב שלא תוכל לשלוט עליו, וכדי לא לתת לך לצאת משם בהרגשה של נהג מירוצים עם רישיון להשתולל. כמובן שבסוף עוצרים אותך 2 מטר מהבטון :?

 

2. הקורס תרם לי, אישית, המון. הידע אצלי היה מבולבל ותיאורטי בלבד עם מעט חוסר בטחון. הקורס תרם לי הרבה מבחינת הבנה, ניסיון וכמובן בטחון. קורס מוצלח.

 

3. דביר, לא הלכתי להשתולל. באתי במטרה לעבוד קצת על מה שלמדתי, לעבוד על שינוי הרגלים מוטעים ועבודה על תגובות הרכב ובכלליות, על כל הידע שקיבלתי בקורס, צריך להעביר אותו לידע מעשי. באתי במטרה ל"התאמן" כדי שאני אוכל לדעת שבזמן אמת אני אגיב באמת כמו שלימדו אותי, ואולי זה יציל אותי. משום מה-הגעתי למצב שאני משתולל.

 

4. נועם ודיויד - זו לא הפנייה, אבל זאת אכן הייתה פנייה בקשת רחבה שהולכת ומתהדקת.

 

5. הכביש הוא כביש נטוש לגמרי, יש בו גם שדה ראייה רחב מאוד למרחקים עצומים. אין מצב שיפתיע אותי רכב כלשהו מקדימה. בגלל זה העדפתי ללכת לשם. זהו הניסיון הראשון והאחרון שלי עם הכביש הזה. הוא מיועד לנהגים ברמה גבוהה בהרבה יותר ממני.

 

6. דביר (שוב), התגובות פה לא ישפיעו עלי. עשיתי חשבון נפש עם עצמי, הסקתי את המסקנות שלי ולמדתי מהטעות הזו.

 

7. White-Night - אני בדעה שלך. אבל קל לפתות אותי. לא רציתי מראש לצאת למקום הזה, אבל ברגע שראיתי את האוטו לא יכולתי. וזו הפעם השנייה שאני נוהג בה ככה. לאלעד לא איכפת מהאוטו בגרוש (ראה שרשור אמינות בפורום טכני) , האוטו אפילו עבר על ידיו סטייג' ראלי בתוך היערות שם בסופרלנד, אבל זה סיפור אחר לגמרי. כמובן שלי כן איכפת, אבל הפיתוי כל כך גדול. בחיים לא הייתי מגיע למצב שכזה עם הראלי, אני פוחד עליה יותר מידי, וכמו שאמרתי, זה מונע ממני מלהנות מהאוטו כמו שצריך. אולי זה לטובה.

 

8. היה שיא הקטעים בסוף הלילה, ורועי, תגיד שהאוטו לא יצא מ-ב-ר-י-ק!!! :wink:

פורסם

7. White-Night - אני בדעה שלך. אבל קל לפתות אותי. לא רציתי מראש לצאת למקום הזה, אבל ברגע שראיתי את האוטו לא יכולתי. וזו הפעם השנייה שאני נוהג בה ככה. לאלעד לא איכפת מהאוטו בגרוש (ראה שרשור אמינות בפורום טכני) , האוטו אפילו עבר על ידיו סטייג' ראלי בתוך היערות שם בסופרלנד, אבל זה סיפור אחר לגמרי. כמובן שלי כן איכפת, אבל הפיתוי כל כך גדול. בחיים לא הייתי מגיע למצב שכזה עם הראלי, אני פוחד עליה יותר מידי, וכמו שאמרתי, זה מונע ממני מלהנות מהאוטו כמו שצריך. אולי זה לטובה.

 

חחח.... תמיד אפשר להתפתות .. אבל אני מעדיף להחזיק את עצמי :)

 

אגב קוראים לי פאדי :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
7. White-Night - אני בדעה שלך. אבל קל לפתות אותי. לא רציתי מראש לצאת למקום הזה, אבל ברגע שראיתי את האוטו לא יכולתי. וזו הפעם השנייה שאני נוהג בה ככה. לאלעד לא איכפת מהאוטו בגרוש (ראה שרשור אמינות בפורום טכני) , האוטו אפילו עבר על ידיו סטייג' ראלי בתוך היערות שם בסופרלנד, אבל זה סיפור אחר לגמרי. כמובן שלי כן איכפת, אבל הפיתוי כל כך גדול. בחיים לא הייתי מגיע למצב שכזה עם הראלי, אני פוחד עליה יותר מידי, וכמו שאמרתי, זה מונע ממני מלהנות מהאוטו כמו שצריך. אולי זה לטובה.

 

8. היה שיא הקטעים בסוף הלילה, ורועי, תגיד שהאוטו לא יצא מ-ב-ר-י-ק!!!

 

סטייג'?! :shock: רק אחד?! :shock: הוא עשה את זה לפחות! אבל לפחות! 10 פעם הלוך חזור!! :twisted:

איזה אכפת מהאוטו איזה נעליים..כולה רצה שיהיה נקי "קצת" מבחוץ וזהו. הוא מצידוי שיהיה שאסי שילך המנוע ושהואוטו יתפוצץ. אבל העיקר שיראה יפה מבחוץ! והוא יצא יפה. ממש יפה את האמת. האוטו כולה עבר קצת מים ממטרות בכיכר וקצת ג'ילדה שהייתה מלוכלת תחת!! :lol:

חחח....בסוף האוטו יצא יותר נקי ממה שהיה לפני שהגענו בכלל לראשון :evil:


×
×
  • תוכן חדש...