Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי באיבזה 2004 והנה הרשמים:


snowbol
שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה..בתחילת השבוע נהייתי הבעלים המאושרים של איביזה שנת 2004 1.4 "ספורט" עם 100 כ"ס.

 

איבזור: הרכב מאובזר בצורה יפה מאד,יש הרבה צעצועים כמו בקרת אקלים,מחשב דרך,שפע תאי איחסון שונים ומשונים,נעילה מרכזית וח"ח ואף חימום מראות. כל המתגים מרגישים איכותיים כמו שרכב גרמני מרגיש,מי שנסע על פאסאט/גולף ירגיש מאד בבית עם האיבזור וההרגשה הכללית, מה שכן העיצוב של הדשבורד והפנימה הרבה יותר מעניין וצעיר מאשר בפולקסווגנים ובסקודות ששם הכל הולך בקוים ישרים.

 

הגה: ההגה מתכוון לאורך ולגובה תכונה שאפילו כיום לא נמצאת בכל רכב מה שמקל מאד על התאמתו לנהג. ההגה מאד קל ואף קל מידי הייתי אומר ,אפילו קצת חסר תחוושה לפעמים מה שמתבטא בהיגוי יתר לפעמים כי אתה לא מרגיש הרבה תקשורת ממנו.

מה שכן הרכב מרגיש מאד יציב בפניות ולא נוטה יותר מידי.

 

מושבים: מושבים מאד תומכים,לא רכים במיוחד ולא קשים במיוחד,אני נהנה מהם, מתכווננים לגובה. התמיכה הצידית טובה מאד.

 

מרחב פנים: המרחב לנהג ולנוסע מקדים מרווח מאד ,אני 1.78 ואין לי שם שום בעיית מרחק ,לעומת זאת ליושבים מאחור יכולה להיווצר בעיה אם הם מעל ל1.8 כי הגג הולך ומתעקם מה שמשאיר מרווח צר מאד לראש. סה"כ מאחור יכולים לשבת בכיף 2 מבוגרים וילד. איכות החומרים הינה גבוהה, הפלסטיק מרגיש איכותי ולא זול כמו הגטסים למיניהם,אין קירקושים והכל מרגיש מאד "גרמני".

 

גיר: הגיר מרגיש ספורטיבי,גיר קצר, עבודה מאד חלקה ופשוטה(גיר ידני).

 

המנוע: מנוע גרגרני משהו,ואני אפרט. המנוע מוצהר 100 כ"ס אבל מסיבה מסויימת האוטו מרגיש מאד כבד ובסל"ד נמוך(עד ל4000) הוא די מנומנם אחרי 4000 המנוע מתעורר לחיים ומתחיל להרגיש יותר בשרני.בגדול המנוע הזה אוהב מאד סל"ד כמה שיותר גבוה. מרגישים את הכח רק לקראת ה 4500-5000 סל"ד ומשם האוטו כבר טס. הבעיה שנוצרת שבנסיעה יחסית מהנה התצרוכת דלק עולה. הרכב מתודלק כרגע ב95 אך גם אפשר לתדלקו ב98 ואז אני מאמין שיהיה יותר מעניין. סה"כ המנוע עד ל3500 סל"ד מאד שקט.

 

לסיכום: אני מאד מרוצה מהאוטו ,עד עכשיו הוא עונה על כל הצרכים שלי בצורה טובה ואם לא מנסים לעשות ממנו איביזה טורבו אז גם הצריכת דלק סבירה בהחלט כ-17 ק"מ לליטר. ממליץ מאד על הרכב לחברה שמתלבטים בטווחי המחיר שלו.

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...